טיפולי ספא ברמת הגולן - צימר עם עיסוי מפנק בסוויטה

צימרים עם ספא וטיפולים

צימרים עם ספא וטיפולים בפינוק העליון

צימרים עם ספא וטיפולים הם ה-דרך להעביר את ה-נופש ה-כי מוצלח בצפון. אם אתם בחיפושים אחר מקום ללון בו, לקבל בו עיסוי ממעסים מומחים ולהנות מכל הפינוק, כתבנו בשבילכם כמה המלצות כאן. הנה כל מה שצריך לדעת על צימרים, טיפולי ספא וגם טיולים באזור הצפון ורמת הגולן.

אזור הצפון ברוך וגדוש בהמון משאבי טבע, לוקיישנים מדהימים, נופים כובשים ושלל אטרקציות. אם אתם מעוניינים לבלות במשך סוף השבוע ולשכוח מהעולם, הנופש המושלם הוא במרחק נסיעה קצרצרה ממכם. בממוצע, רמת הגולן נמצאת כשעתיים-שלוש שעות נסיעה מכל נקודה בארץ. ובעוד שהנסיעה היא קצרצרה, הנוף הוא אחר לגמרי מאזור המרכז והדרום.

סוגי הנופים והטיולים באזור רמת הגולן

אנחנו מדברים על נופים ירוקים ונחלים, אגמי ומפלים, מסלולי טיולים בטבע, ביערות ועוד. חבילות נופש של צימרים עם ספא וטיפולים, כוללות אופציות בילוי שונות בנופש. אתם יכולים לסגור על חבילה של צימר עם עיסוי שוודי מפנק וארוחת בוקר, כמו גם סוויטה יוקרתית עם טיפולי ספא וארוחת ערב. כך או כך, אתם מסודרים.

בגדול, סוגי מסלולי הטיולים שאנשים נהנים לפקוד בד"כ מערבים בתוכם גם מים. יש לכם לא מעט מסלולי טיולים עם מים ברמת הגולן, כמו למשל נכל כזיב, נחל ציפורי, אזור יהודייה ועוד. אם אתם מתקשים למצוא לוקיישנים מרהיבים לטייל בהם, אתם תמיד יכולים להתייעץ עם בעלי הצימר ולקבל טיפים טובים.

אילו סוגי צימרים יש ברמת הגולן ב-2021?

ב-2021 סוגי הצימרים המובילים ברמת הגולן כוללים למשל סוויטות אבן יוקרתיות עם בריכה פרטית, בקתות עץ לזוגות, צימרים בעיצובים ייחודיים ועוד. אם אתם מחפשים אחר נופש לזוג, יש לכם המון סוגים שונים של צימרים מול הכנרת, צימרים עם ספא וטיפולים בגליל העליון, סוויטות בוטיק ועוד.

בין סוגי הצימרים השונים והסוויטות, תוכלו למצוא גם סוגים שונים של מלונות בוטיק. מלון בוטיק עשוי לכלול גם סוגים שונים של ספא וטיפולים, ככה שכדאי לברר זאת מראש מול המארחים שלכם. אם אתם מעוניינים למשל לקבל עיסוי שוודי או עיסוי רפלקסולוגיה, במלונות בוטיק רבים אפשר להנות מאלו. רק צריך להזמין מראש בד"כ.

מה כוללים צימרים מלבד ספא?

מעבר לטיפולי ספא ייחודיים, צימרים בצפון יאפשרו לכם להנות מפרטיות שאין כמותה. הצימרים עשויים להיות מבודדים מאוד, ומנגד גם יכולים להיות מקורבים לצימרים אחרים. בחלק ממתחמי הצימרים תוכלו למצוא למשל בריכות משותפות למספר צימרים. אם אתם מעוניינים קצת "להתערבב" ולהכיר אנשים, זו הדרך.

אם אתם זוג שמחפש אחר צימרים לזוגות בלבד, תוכלו למצוא בקלות צימרים עם בריכות פרטיות. הבריכות הפרטיות בדרך כלל צמודות לצימר עצמו, ככה שאתם יכולים לדלג מהצימר לבריכה בשנייה אחת. מעדיפים דווקא צימר לזוג עם ג'קוזי פרטי? גם כאלו יש, אין בעיה.

כמה יעלה לי נופש בצפון או ברמת הגולן?

רגע לפני ששואלים כמה עולה צימר בצפון או כמה עולה נופש ברמת הגולן, בואו נדבר על הנופש עצמו לרגע. מה אתם אוהבים לעשות במהלך הנופש שלכם? אם אתם אוהבים אטרקציות שונות כמו טרקטורונים ורייזרים ברמת הגולן, זה כמו ייקר את הנופש במידה מסוימת.

לגבי צימרים עם ספא וטיפולים בצפון, העלות הממוצעת של לינה בצימרים אלו היא בין 850 ₪ ל-1,450 ₪ בערך. אם למשל אתם רוצים להוסיף ארוחת בוקר או ארוחת ערב לנופש, זה עשוי לייקר את הנופש במאות שקלים בודדים.

אקספלורר (EXPLORER) צימר בצפון הנחות על צימרים ספא וטיפולים

אם אתם מחפשים אחר הנחות על צימרים בצפון, או מבצעים על נופש ברמת הגולן, ריכזנו כאן עבורכם את כל מתחמי הבוטיק ובמחירים הכי אטרקטיביים. אתר אקספלורר (EXPLORER) צימר בצפון מרכז כאן מחירי הדקה ה90 על צימרים עם ספא, מחירי הדקה התשעים על סוויטות יוקרתיות עם ספא וטיפולים ועוד.

אם אתם מחפשים אחר צימר ואין לכם זמן להתעסק עם המידע הרב ברשת, אנחנו כאן כדי לשדך לכם את הנופש המושלם. אתר אקספלורר צימר בצפון כאן כדי לייעץ, לתת טיפים ולמצוא לכם את הצימרים הכי היסטריים. ניתן ליצור עמנו קשר דרך אתר האינטרנט ולקבל סיוע נוסף, מידע על הטבות נופש בצפון, הנחות צימרים ועוד.

לפניכם מתחמי צימרים שמספקים טיפולים בשילוב לינה

צימרים בצפון לסופ"ש הקרוב - כל הצימרים שנשארו פנויים לסוף שבוע ברמת הגולן.

צימרים בצפון לסופ"ש הקרוב

יישוב חד נס הוא אחד היישובים היותר ידועים ברמת הגולן, אליו מגיעים עשרות אלפי תיירים במהלך השנה בכדי להתענג על צימרים מפנקים עם בריכה מחוממת, סוויטות ווילות עם ג'קוזי, מלונות בוטיק ועוד. אם אתם מחפשים אחר הנופש המושלם, אנחנו ממליצים להתחיל אותו בדיוק כאן, ביישוב חד נס, רמת הגולן וסובב כנרת. בדיוק כאן, אתם תמצאו את כל מה שחיפשתם בכדי לייצר את החופשה המושלמת עם יקיריכם (יש גם צימרים בצפון לסופ"ש הקרוב עם כלבים!). כל מה שרציתם לדעת על תיירות ברמת הגולן ב-2022:

בחרו צימרים עם ספא וטיפולים »
צימרים מבודדים לזוגות בפרטיות מוחלטת עם בריכה פרטית.

צימרים מבודדים לזוגות – בפרטיות מוחלטת

אין כמו השגרה, גם אם היא לפעמים יכולה להיראות ולהרגיש לנו משעממת. בשגרה שלנו, כולנו אוהבים צימרים מבודדים לזוגות בצפון, כאלו שאפשר לקחת מהם פסק זמן של שלווה אמיתית. מחפשים סוויטות מבודדות ברמת הגולן? בואו נדבר עליהן:

בחרו צימרים עם ספא וטיפולים »
צימרים בצפון לזוגות דקה 90 - אם חיפשתם צימרים ברגע האחרון לזוגות אנו הכתובת עבורכם.

צימרים בצפון לזוגות דקה 90

סוויטות זוגיות דקה 90 עם מירב הרומנטיקה, מוצאים ביישוב חד נס, רמת הגולן. אם אתם מחפשים אחר דילים לזוגות בצפון דקה תשעים, אנחנו מזמינים אתכם להכיר עולם שלם של תיירות כפרית בצפון הארץ. חד נס היא עיירה כפרית באמצע המזרח התיכון, בקרבה רבה לכנרת. במרחק קצרצר מהכנרת, תמצאו את העיירה ובה עשרות מתחמי צימרים מפנקים במיוחד, אם לא יותר.

בחרו צימרים עם ספא וטיפולים »
Explorer צימר בצפון מגזין תיירות ונופש בגולן

צימרים ברמת הגולן – מתחמי לינה בין נופים קדומים

צימרים ברמת הגולן מציעים קרבה בלתי אמצעית לטבע היפה של האזור הצפוני. אנחנו מזמינים אתכם לצלול אל תוך מתחמי הצימרים היוקרתיים, המציעים למבקרים בהם את כל הטוב הדרוש לחופשה מושלמת. כל צימר מתוכנן בקפידה לחוויית הנופש הטובה ביותר שיש, עם מתחמי רביצה מפנקים, חצר רחבת ידיים מלאה בעצי פרי והמון ירוק, נופים מדהימים של פעם בחיים, ובחלקם יחכו לכם גם בריכות פרטיות וגדולות, ג'קוזי מפנק, סאונה פרטית ופינות ישיבה מפנקות במיוחד. כדי להבטיח שתיהנו מחווית החופשה הטובה ביותר, לא חסכנו על הפרטים הקטנים כגדולים – וכולם, ללא יוצא מן הכלל, מחכים רק לכם.

בחרו צימרים עם ספא וטיפולים »
צימרים יוקרתיים בצפון עם מטבח גדול מושקע ומאובזר לכל מטרה של אירוע משפחתי

מתחם צימרים לקבוצות ולוועדי עובדים

רמת הגולן היא פיסת ארץ פסטוראלית במיוחד, אליה מגיעים תיירים מכל העולם. תוכלו למצוא בקלות מתחם צימרים לקבוצות ולוועדי עובדים עם כל הפינוקים, כולל פינוקי ספא שונים. אם מדברים ספציפית על יישוב חד נס, הרי שתיירים מגיעים לעיירה כפרית זו מכל קצוות תבל. בואו נספר. חד נס היא העיירה הכי כפרית בארץ, אבל גם הכי מפנקת ויוקרתית. תוכלו בקלות למצוא מתחמי סוויטות לקבוצות, צימרים לאירועי עובדים, מלון בוטיק לאירועים משפחתיים ועוד. ביישוב אתם יכולים להנות ממתחמי אירוח כפרי המציעים לכם גם פינוקי ספא, כאלו שאי אפשר לסרב להם.

בחרו צימרים עם ספא וטיפולים »
צימרים יוקרתיים בצפון עם בריכה פרטית בכל צימר

צימרים יוקרתיים בצפון עם בריכה פרטית מחוממת

צימר אקספלורר (EXPLORER) הוא בלש צימרים וסוויטות בצפון ובדרום הארץ. דרך צימר אקספלורר תוכלו לאתר בקלות צימרים יוקרתיים בצפון עם בריכה פרטית מחוממת. הנופים הקסומים של הצפון יגרמו לכם לחזור לכאן שנית ושלישית. ארזתם הכול?

בחרו צימרים עם ספא וטיפולים »
צימרים יוקרתיים לזוגות בשילוב עיסוי שוודי ומגוון טיפולי ספא

צימרים יוקרתיים לזוגות | 28 סוויטות יוקרה

אם אתם אוהבים את החיים הטובים, אין ספק שמתחמי צימרים יוקרתיים לזוגות הם בשבילכם, ולא רק בגלל 100% הפרטיות שתהנו ממנה. בואו נדבר על היתרונות שיש במתחמי צימר יוקרתי לזוג, ובנוסף, נרחיב גם מה קיים במתחמים האלו. חופשה יוקרתית בצפון ב-2022, ככה נראית:

בחרו צימרים עם ספא וטיפולים »

השאר תגובה