כפר נחום העיירה של ישו בצפון הכנרת בדרום רמת הגולן

מקומות טיול ברמת הגולן

מקומות טיול ברמת הגולן עם עניין!

הנופשון המושלם מתחיל באיתור שמורות טבע ברמת הגולן והאזור, ממשיך בסגירת סוויטות בחד נס, ונגמר בעודכם מקבלים את כל מה שחיפשתם, ויותר מכך. צפון הארץ כמו שלא הכרתם, מקומות טיול ברמת הגולן עם מסלולים אתגריים, בריכת המשושים ועוד.

קחו בחשבון אטרקציות ברמת הגולן שיכללו רפטינג, שייט קייקים, טיולי רייזר ועוד

אין צורך לשאול את עצמכם מה יש לעשות ברמת הגולן והאזור, מכיוון ויש פתרונות רבים ומאוד מגוונים, שכוללים אטרקציות SUPER מגניבות, מסלולי טיולים ברמת הגולן שמעשירים את הידע לגבי עולם החי, טיולי EXTREME ועוד רבות.

אחת ההמלצות החמות, היא לקחת את המשפחה או בני הזוג לבריכת המשושים, בה תוכלו ליהנות ממופע אמיתי של הטבע (המון צורות גיאומטריות של משושים עשיי בזלת), ולרחוץ במעיינות טבעיים ובבריכות מים טבעיות ונקיות (תקפידו, גם אתם, לשמור על הניקיון).

טיולים בצפון, חפשו את המטמון

מקומות טיול ברמת הגולן 1

אנחנו מיד נרחיב על בריכת המשושים, אבל אנחנו רוצים ליידע אתכם שבנהר הירדן, קיימת חברת טיולים הנקראת "ראפטינג נהר הירדן", והיא מספקת פעילות ממש מגניבה עבור קבוצות ומשפחות. מדובר בפעילות ספורטיבית ותחרותית בסגנון של "חיפוש מטמון", השלמת משימות ועוד. כל זאת, נעשה באמצעות טרקטורונים, רייזרים, ג'יפים וכו'. מומלץ מאוד!

לגבי בריכת המשושים הגיאומטרית, אם אתם מחפשים אחר מסלולי טיולים בצפון שיכללו גם הליכה, כדאי מאוד לזכור שבאזור בריכת המשושים יש מסלולי הליכה לכל הרמות והגילאים. חלקם אתגריים, חלקם פחות וחלקם בכלל לא אתגריים, ככה שתוכלו להתאים לעצמכם טיולים ברמת הגולן באופן האידיאלי ובהתאם ליכולות שלכם.

בריכת המשושים מאופיינת במרחצאות טבעיים, בנחלים ומפלים, בשבילי דרך רטובים, ככה שזכרו להצטייד בנעלי הליכה נוחות ובבגדי ים.

סוגרים את היום עם סוויטות בצפון

ישנן סוויטות ברמת הגולן שיותירו אתכם שמוטי לסתות לנוכח הפינוק שתקבלו. אין ספק, אחרי יום טיולים ברמת הגולן והסביבה, קיים הכרח להניח את הראש במקום מפנק, ככה שהקפידו לוודא מראש את זמינותן של סוויטות בחד נס או של צימרים ברמת הגולן, ותדאגו לעצמכם אפילו למסאז' מקצועי בסוף היום! כן, שמעתם נכון, תוכלו לסגור מראש על סוויטות בצפון שכוללות מסאז' מקצועי על ידי מסאז'יסטים שמגיעים עד לפתח צימר העץ שלכם.

סוויטות בצפון כוללות בדרך כלל בריכות מחוממות לחורף, קמין עצים, מטבחים מפוארים, חצרות פרטיות וגם מרחבים משותפים, מסכי LCD ענקיים ממול הג'קוזי, ארוחות מפנקות, פינות ברביקיו ועוד.

אם עדיין לא סגרתם לעצמכם מסלולי טיולים ברמת הגולן עבור המשפחה, ואתם גם לא ממש חובבי טבע גדולים וידועים, אתם יכולים לסגור על סוויטות בחד נס והאזור, וככה להבטיח את קיום כל מה שאתם צריכים. האמת? – סוויטות ברמת הגולן ובאזור חד נס מספקות את כל הסיבות להישאר אך ורק בתוך הסוויטה

זכרו דבר אחד חשוב: טיולים בצפון יהיו נעימים לכולנו, אם רק נואיל לשמור את שקיות החטיפים לעצמנו, את הלכלוכים השונים וכל דבר אחר. גם דברים שנדמה לנו שמתכלים ו\או נאכלים על ידי בעלי חיים. שימו לב, האכלת בעלי החיים והשארת מזון בתוך שמורות טבע ברמת הגולן ובכל אזור אחר, היא אסורה והיא מפרה את האיזון הטבעי. כבדו את הטבע, היות והוא מעניק לנו המון.  

השאר תגובה