צימרים עם הכי נוף שיש מול הכנרת

צימרים עם נוף לכנרת הממוקמים ברמת הגולן בצפון הכנרת מול האגם.

צימרים מומלצים בצפון עם נוף לכנרת בלב שמורות הטבע של רמת הגולן ב-2022

תוכן עניינים

צימרים עם הכי נוף שיש מול הכנרת ברמת הגולן

מחפשים אחר צימרים עם הכי נוף שיש מול הכנרת, שהתמלאה ב-2022? EXPLORER צימר בצפון, מגזין תיירות ברמת הגולן וחד נס, מציע לכם אירוח כפרי בהנחה אונליין בצפון. כל מה שצריך לדעת על מחירים טובים לצימרים ב-2022!

מחפשים אחר צימרים עם נוף לכנרת במחירים טובים? אנחנו שמחים להציג לכם מתחמי אירוח כפרי בחד נס, סוויטות ברמת הגולן וגם צימרים SUPER מפנקים, שלכולם ישנה מטרה אחת: לספק לאורחים חופשה ברמת הגולן במחירים טובים, ברמות ניקיון הכי גבוהות שיש, ברמות הפינוק הכי מפנקות ועוד המון. בואו נדבר על סוויטות בחד נס עם בריכות מחוממות, בקתות עץ רומנטיות בגולן עם ג'קוזי מלטף ועוד שלל תפנוקי סרטים ואגדות.

פינוק מושלם ברמת הגולן שאין שני לו

אנחנו מדברים על הפינוק המושלם, כזה שכל אחד מאיתנו חייב לחוות לפחות פעמיים בשנה. אם אתם לא התפנקתם לאחרונה, אפשר כבר עכשיו לסגור לעצמכם חופשה בצפון במחיר טוב, כולל הנחות על צימרים אונליין (דרך מגזין התיירות EXPLORER צימר בצפון).

מה יכלול הפינוק?

הפינוקים כוללים למשל בריכות מחוממות שמתאימות לכל ימות השנה, במיוחד אם אתם אוהבים בריכות מקורות בגשם! איזה כיף, זה פשוט מדהים. דמיינו לעצמכם שאתם בתוך בריכה מחוממת (בדרך כלל 37 מעלות), הגשם מתדפק על קירוי הבריכה, אתם מוזגים עוד כוס יין והמים מלטפים כל סנטימטר בגופכם. כיף, או לא כיף? אם זה מסקרן אתכם, אז בואו נדבר על צימרים עם הכי נוף שיש מול הכנרת וגם חמאם טורקי!

מתחם צימרים עם נוף ברמת הגולן שאין שני לו

אין ספק, סוויטה עם בריכה מחוממת ברמת הגולן זה כיף גדול, אבל הרבה יותר כיף להיכנס למתחם אירוח כפרי בחד נס ולגלות שהוא מלון בוטיק ברמות הגבוהות ביותר. אנחנו מדברים על מתחמי אירוח כפרי ברמת הגולן אשר מציעים לכם לא צימר עם בריכה פרטית מחוממת, אלא סוויטה וצימר עם חמאם טורקי ענק וממש מפנק.

בכדי להפוך את זה למקסים אפילו יותר, בואו נוסיף לזה טיולי ספא, עיסויים ועוד. מחפשים אחר צימרים בצפון עם הכי נוף שיש מול הכנרת וסביבה, שמגיע עם טיפול ספא? אולי צימר עם עיסוי שוודי? בין אם כך או כך, אתם עומדים ליהנות ובגדול!

הנחת צימר בצפון | הנחות סוויטות ברמת הגולן אונליין

אנחנו מזמינים אתכם להכיר מתחמי אירוח בחד נס אשר עונים לכם על כל הדרישות, כולל דרישות של הנחה על צימרים ברמת הגולן ב-2022! אין ספק, שנת 2020 הייתה לא קלה עבור כולנו כמעט, והיא עדיין לא פשוטה. צימרים עם הכי נוף שיש מול הכנרת בהנחה? סמנו צ'ק! מצאתם!

וזו הסיבה שמתחמי סוויטות בחד נס מציעים הנחות על חופשה ברמת הגולן, הנחה על צימרים בצפון, מחירים טובים לחופשה בצפון וכדומה. ימי הקורונה עוד ייזכרו לכולנו כימי העבר, והתיירות ברמת הגולן לא תפסיק מלצמוח ולשגשג. אם אתם מעוניינים לשבור את השגרה, להתפנק על אמת ולקבל חופשה מהסרטים, אנחנו ממליצים כבר בסוף השבוע הקרוב להיכנס לרכב ולהקליד ב-WAZE חד נס – העיירה הכי כפרית והכי יוקרתית בארץ (אולי במזרח התיכון אפילו).

מה נמצא בעיירת חד נס?

בעיירה אתם תוכלו למצוא צימרים ברמות ניקיון גבוהות, סוויטות נקיות ומצוחצחות, ואפילו מתחמי אירוח שלמים שעוברים חיטוי כבדרך קבע. אם יש דבר אחד עליו אסור להתפשר, מלבד הנושא של אירוח מושלם, זה הנושא של ניקיון צימרים ללא רבב. צימרים עם הכי נוף שיש מול הכנרת ברמת הניקיון גבוהה ביותר? אפשר לסמן V על זה, מצאתם ביישוב חד נס!

אתם מוזמנים ליהנות מחופשה נקייה ומצוחצחת, שמגיעה גם בהנחה אונליין. EXPLORER צימר בצפון מרכז עבורכם את כל מתחמי האירוח הכפרי בחד נס, שמוכנים להציע לכם הנחות צימרים, הנחות סוויטות צפון, הנחה חופשה בצפון וכדומה.

חופשה כפרית בצפון עם בריכות מחוממות ופרטיות

בין אם אתם מעוניינים ללון בצפון יומיים, שלושה או יותר, מומלץ כבר עכשיו לבדוק הנחות על נופש בצפון. מחפשים אחר צימר עם ג'קוזי מפנק? אולי סוויטה עם חמאם טורקי ענק וטיפולי ספא? אנחנו מזמינים אתכם להכיר אפילו יותר מזה! למשל, חשבתם לשלב אטרקציית אוכל בצפון עם צימר מפנק? או יום פינוק לאישה?

זה הולך ככה: אתם סוגרים הנחה על צימר מפנק בצפון, מחליטים איזו סדנת אוכל אתם מעוניינים לעבור (שוקולד, גבינות, הכנת פיצות ועוד), מוודאים עם המתחם שאכן אפשר לערוך בו סדנאות, וזהו, אתם מסודרים! יש לכם צימר עם אטרקציות אוכל ברמת הגולן. אין ספק, כיף גדול, שאגב, מותאם מאוד גם לאירועי קבוצות.

מתחמי אירוח לקבוצות בצפון ובחד נס

עוד ביישוב חד נס, תוכל למצוא כמובן מתחמי אירוח לקבוצות, סוויטות לקבוצה, צימרים לקבוצות גדולות ועוד. אם תרצו, תוכלו גם למצוא צימרים לאירועים מיוחדים (ירח דבש, ימי נישואין, מסיבת רווקות ועוד). רוצים חוויה ברמת מושלמת? אנחנו ממליצים על טיול ג'יפים בצפון עם צימר מפנק בסוף היום! טיולי ג'יפים ברמת הגולן מתאימים לקבוצות, לזוגות, לימי נישואין ולכל אירוע אחר.

בדקו כעת איזו הנחת צימרים בצפון מגיעה לכם אונליין! EXPLORER צימר בצפון משדך ביניכם למתחם אירוח כפרי ברמת הגולן בהנחה משמעותית! תיהנו!