2020

הטעויות הכי מעצבנות שאתם עושים בהזמנת חופשה בצפון הארץ

שוכחים לבדוק מתי ואיך מבטלים במידת הצורך, מתעקשים לכלול את ארוחת הבוקר במחיר, לא זוכרים שצריך מקום להכין פרוסה לילדים או VOD לשעות "מתות" וכל אלה הם רק ההתחלה. אז מהן הטעויות הגדולות שלכם בהזמנת חופשה בצפון הארץ ומה טוב לעשות במקום?

לא מספרים על סיבת החופשה

חופשה בצפון הארץ לרגל יום הולדת, הצעת נישואין או אפילו כינוס משפחתי שקורה פעם ב… הם בעלי חשיבות מיוחדת. הרבה מעבר לעובדה שאתם זקוקים לאיזה בלון נחמד מעל המיטה או עלי כותרת סביב הג'קוזי, כל צימר בצפון יוכל להיערך אליכם ולהציע פתרונות מתאימים שיקלו עליכם במהלך הנופש כמו תוספת כסאות סביב הבריכה, אפשרות להזמנת עיסוי, עיצוב פרחים או סדנה וכו'. צימר שיודע על המאורע שלשמו הגעתם יעניק לכם גם שירות בגישה המתאימה, כדי לאפשר לכל התנאים להתרחש בצורה הטובה ביותר.

מפספסים פרטים חשובים בבדיקת הצימר

כמה גדול הצימר כדי לאכלס משפחה של 5 נפשות ומה קיים במפרט הטלוויזיוני של הצימר? כשאתם לוקחים חופשה בצפון הארץ שצריכים להיות לה סממנים של בית בחלק מהדברים, אתם נוטים לא מעט פעמים להתעלם מהם לטובת גודל הבריכה או מתחם המנגל, שתבלו בהם בפועל הרבה פחות זמן מאשר במתחם הפנים.

מצפצפים על המטבח

נו, בסדר, אז יש מסעדה קרובה לארוחת ערב ומנגל לצהריים. ומה הלאה? איפה מכינים כריך לילדים או מאחסנים את החומוס? מה עושים כשרעבים באמצע הלילה או מוקדם בבוקר? הקטנות האלה מסוגלות לגרום לכם להשתגע בשניות ולהתאכזב מתנאי המקום ולכן צימר בצפון שכולל מטבח מאובזר לארוחות קלות לכל הפחות יכול להיות חיוני מאוד ברגע האמת. אל תוותרו עליו.

לא מוודאים את מדיניות הביטולים

דברים קורים, בעיקר ברגע האחרון ואם לא וידאתם מראש את היכולת שלכם לבטל, יש סיכוי גבוה שתאלצו להיות מחויבים לפי חוק בסכום מסוים. לאף צימר אין אינטרס לסחוט מכם תשלום מיותר ובוודאי שהם היו שמחים שבאמת תתארחו, תבלו וגם תמליצו, אבל כשאתם מזמינים חופשה בצפון הארץ, אתם למעשה "תופסים" את הצימר ולכן הוא כעת לא יכול לקבל אורחים נוספים והסיכוי שלו להתמלא אם ביטלתם קטן מאוד.

מתווכחים על התנאים של כל חופשה בצפון הארץ

לא, אי אפשר לכלול את ארוחת הבוקר בתוך המחיר הרגיל וממש לא, אי אפשר לקבל שתי סוויטות במחיר של אחת. אתם רוצים לקבל חופשה בצפון בתנאים הטובים ביותר וזה מובן לגמרי, אבל אי אפשר לצפות משום בית עסק להתגמש ולהתכופף לפי כל החלטה רגעית שאתם מעוניינים בה. כל צימר בצפון עובד לפי נהלים, כללים ועקרונות ברורים שמהווים את המשך תעסוקתו ולכן אם באתם לחפש רק את המארחים שאפשר לעצב כחומר בידי היוצר, קחו בחשבון שאין שום סיכוי שבעולם שתקבלו תוצרת איכותית באמת.

חופשה בצפון הארץ בחרמון בכנרת ברמת הגולן