צימרים לאחר הקורנה בסיום ההגבלות בוחרים לנפוש בצימרים בצפון.

נגמרות הגבלות קורונה: זמן חופשת צימרים בצפון

לעדכונים ממשרד הבריאות לגביי הקורונה

בקרו : באתר משרד הבריאות

סוף להגבלות קורונה: זמן חופשת צימרים בצפון

הגיע הזמן לסגור מראש הנחות על צימרים אחרי הקורונה, סוויטות בהנחות עם ג'קוזי בחד נס לאחר ההגבלות שנגמרות בתאריך 1.5.2020. אנחנו מקבלים את חודש מאי עם חופשת צימר ברמת הגולן עם בריכה מקורה ומחוממת ללילה. בואו נדבר מחירי צימרים אחרי קורונה אונליין:

מחפשים צימר בהנחה אחרי ימי הקורונה? אנחנו ממליצים לכם לברר מה קורה ביישוב חד נס, היישוב שבתחילת פרוץ המגפה חסם באופן עצמאי את שעריו ובכך מנע את חדירת הנגיף ליישוב. יישוב חד נס קרא את המפה ולא המתין להצהרות המדינה ולהחלטות על סגר כזה או אחר. כשהתחיל כל הסיפור של נגיף הקורונה, שערי היישוב ננעלו למבקרים חיצוניים, מה שכיום התברר בתור ההחלטה הכי נכונה.

תיירות ברמת הגולן של צימרים. מסעדות, אטרקציות ומקומות טיול בצפון הכנרת

צימר נקי מקורונה: לאחר ההגבלות ב-1 במאי

אם אתם מחפשים צימרים נקיים מקורונה, סוויטות בהנחה און-ליין, ב-WAZE אתם צריכים להקליד חד נס, רמת הגולן. אתם מוזמנים להכיר מחדש את החופשה המושלמת, שמפנקת אתכם מכף רגל ועד ראש. חופשה בצפון אחרי קורונה בימינו נמכרת כמו בייגלה חם, כי אנשים כבר צמאים לנופש טוב.

זו הסיבה שמומלץ להזמין מראש נופש בצימרים ליד הכנרת אחרי הקורונה. בעלי מתחמי האירוח ביישוב חד נס כבר התחילו לקבל הזמנות לקראת ה-1 במאי, 2020. בתאריך הזה יוסרו ההגבלות ועל פי משרד הבריאות, יהיה ניתן לפתוח את שערי היישוב עבור צימרים מאושרי קורונה, סוויטות נקיות מקורונה עם ג'קוזי פרטי, בריכות מחוממות ושאר התענוגות שכולנו כל כך התגעגענו אליהם.

צימרים מאופשרי קורונה: סוויטות אחרי חיטוי בצפון

מחפשים צימר בצפון אחרי הקורונה בהנחה? כמו עולם התעופה, הרכב וכמו כולנו, גם ענף הצימרים ברמת הגולן נפגע כתוצאה מהנגיף שפקד את כולנו בתחילת 2020. לכן, כעת מוצעות הנחות על צימרים עם ג'קוזי פרטי, הנחה על סוויטות בחד נס עם חמאם טורקי ענק ומפנק, מחירים של אחרי קורונה על מלונות בוטיק עם ארוחת בוקר ועוד.

בעלי מתחמי צימרים בחד נס וברמת הגולן מתחייבים לניקיון הצימרים בכל זמן כל הזמן.

אם אתם מחפשים אחר דיל נופש בצפון כשהמגבלות מוסרות, חד נס זה המקום להגיע אליו. מעבר לכך שהיישוב כיום נקי לגמרי מהנגיף, התכנון הוא להמשיך לגרום לו להיות כך. כיצד? כל בעל מתחם צימרים בחד נס מקפיד לנקות ולצחצח, לחטא ולהבריק את המתחם שלו.

אירוח כפרי ברמת הגולן לאחר תקופת הקורונה: 01.05.2020

אתם מגיעים למתחמי אירוח כפרי שקשה להתחרות ברמת הניקיון שלהם, במיוחד לאחר ימים כל כך טרופי שיגעון. בזמן הזה, כשענף התיירות בארץ היה מוקפא, בעלי מתחמי אירוח בחד נס ניצלו את הזמן בכדי לשפץ את המתחמים שלהם, לארגן אותם מחדש, להבריק אותם ועוד.

חלק מהמתחמים ביישוב חד נס מציעים כיום את אותם דילים של חופשה מושלמת ברמת הגולן, בעוד שחלק מהמתחמים כבר הוסיפו שירותים נוספים ופינוקים שונים. צימרים עם עיסוי לאחר הקורונה? אין שום בעיה. צימרים ברמת הגולן עם ארוחת בוקר עשירה? ב-1 במאי 2020 תוכלו ליהנות ממנה.

יישוב חד נס נועל את שעריו ופותח אותם מחדש בתחילת מאי

נכון להיום, היישוב עדיין אינו פתוח למבקרים חיצוניים, אבל אין ספק שברגע שזה ישתנה, הצפי הוא עומס רב של מבקרים. לכן, חשוב מאוד לוודא שאתם מגיעים למתחם בו ניתן להישמע ולהקפיד על הוראות משרד הבריאות.

מאחר וביישוב צפוי עומס של מבקרים, אנחנו ממליצים לאתר לעצמכם מתחם צימרים מאופשרים קורונה. מה זה אומר? בגדול, זה אומר שאתם יכולים גם ליהנות מחופשה מושלמת וגם להישמע להוראות משרד הבריאות (בהנחה שיהיו הנחיות חדשות ב-1.5.2020).

חופשה בצפון הארץ לרגל יום הולדת, הצעת נישואין

נופש בצפון: שמירה על הוראות משרד הבריאות

כיצד עושים זאת? צימרים בצל הקורונה בעלי תו סגול צריכים להיות מספיק גדולים בכדי לאפשר לכם את המרחב הנזקק. מתחמי סוויטות בחד נס הם מספיק גדולים בכדי שתוכלו להתפנק לכם בשמש, ליהנות מבריכות פרטיות, לבשל במטבחי חוץ ועוד.

כל זאת, תוך שאתם שומרים על מרחק מהמבקרים האחרים במתחם. בכל מקרה, סוויטות ברמת הגולן לאחר הקורונה יאפשרו לכם את כל הפינוקים שכולנו זוכרים מלפני פרוץ המגפה. יחד עם זאת, חשוב להדגיש כי במידה ויהיו הגבלות, בעלי המתחמים יישמעו להן. למשל, אם יהיה איסור על עיסוי, צימר בצל הקורונה עם עיסוי לא יהיה אופציה. מעבר לעיסוי, לא אמורה להיות בעיה להעניק לכם את כלל הפינוקים שאתם מכירים ואוהבים.

מסעדות בצפון ייפתחו בתחילת מאי?

מחפשים צימר עם ארוחת בוקר SUPER מפנקת? בתאריך 01.05.2020 אמנם הצימרים ייפתחו מחדש למבקרים, אבל ייתכן שמסעדות ברמת הגולן עדיין לא יהיו פתוחות. למעשה, פתיחת מסעדות בצפון מתוכננת לשלב מאוחר יותר, ככל הנראה כרגע.

לכן, חשוב כבר עכשיו מראש לסגור על הנחות לצימרים אחרי הקורונה עם ארוחת בוקר. בא לכם לבשל לבד? סגרו לכם הנחה על צימרים בצפון לאחר הקורונה, כזאת שתהיה עם מטבח חוץ ענק ומפנק. איזה כיף! בדקו כעת אילו הנחות על חופשות בצפון אחרי הקורונה ניתן לרכוש.

השאר תגובה