צימרים בצל הקורונה בטוחים בעת משבר הקורונה וכולנו יוצאים לחופשה.

צימרים בצל הקורונה – בטוחים בצל המשבר

צימרים בצל הקורונה? לעדכונים ממשרד הבריאות לגביי משבר הקורונה.

בקרו : באתר משרד הבריאות

צימרים בצל הקורונה בטוחים כי שומרים על הכללים

EXPLORER צימר בצפון – מגזין תיירות ברמת הגולן, שמרכז עבורכם מחירים טובים על צימרים בצל הקורונה – המגפה שהצליחה לשתק פלנטה שלמה. בעוד שכולנו התכנסנו בביתנו, רמת הגולן צמחה ברמות משגעות, אתם מוזמנים להגיע לבקר ב-1 במאי, 2020 תוך שמירה על הכללים בצל המשבר.

אתם מוזמנים לחוות את רמת הגולן כמו שהרבה זמן אנשים לא חוו אותה. בזמן שכולנו התכנסנו בביתנו וחששנו להידבק מנגיף הקורונה, בעלי החיים והצמחייה ברמת הגולן שגשגו עד לרמות המשגעות ביותר. ללא עשן באוויר ופיח, כיום ניתן לראות צמיחה משגעת של עצי פרי ברמת הגולן, אך לא רק. בואו נדבר על צימרים בטוחים מפני נגיף הקורונה ביישוב חד נס, היישוב שביצע את אחת ההחלטות הכי חכמות בתקופת משבר הקורונה שפקד אותנו.

תיירות ברמת הגולן של צימרים. מסעדות, אטרקציות ומקומות טיול בצפון הכנרת

יישוב חד נס נועל עצמאית את שעריו

אתם מוזמנים להגיע לבקר ביישוב חד נס ב-1 במאי, היישוב שנעל את שעריו באופן עצמאי בתחילת פרוץ המגפה. בהחלטה עצמאית לחלוטין ומבלי להמתין להודעה מהמדינה, יישוב חד נס החליט לנעול את שעריו בפני מבקרים, מה שכנראה סייע למנוע את החדרת נגיף הקורונה ביישוב.

כיום, היישוב מתכונן לפתיחה מחודשת של שערי המקום, בעוד שמתחמי צימרים בטוחים בצל הקורונה מתארגנים גם הם. אתם מוזמנים כבר עכשיו לברר הנחות על צימרים בצל משבר הקורונה, הנחה על צימרים ברמת הגולן לאחר נגיף הקורונה, מחירים טובים לנופש בצפון ועוד.

צימרים בהנחות בצל הקורונה: היכן לנים ב-1 במאי?

כידוע לכולנו, כמעט אף אחד לא יצא מורווח כלכלית מהסיפור הזה של נגיף הקורונה, גם לא ענף התיירות ברמת הגולן. לכן, כיום הענף עושה את חזרתו לשגרה. אל תגידו לאף אחד שסיפרנו לכם, אבל בעלי צימרים בחד נס כיום מאפשרים הנחות משמעותיות על אירוח כפרי.

בעלי מתחמי צימרים בחד נס וברמת הגולן מתחייבים לניקיון הצימרים בכל זמן כל הזמן.

מחפשים הנחה על נופש ברמת הגולן בצל הקורונה? יש להקליד WAZE, או להקליד בגוגל מפות יישוב חד נס ולצאת לדרך. חשוב לציין, אם אתם מחפשים אחר צימר ועיסוי בצפון, אנחנו נצטרך להמתין להוראות משרד הבריאות בנושא זה.

צימרים בצל הקורונה נפתחים מחדש לציבור ובהתאם להוראות בטיחות

נכון לעכשיו, ב-1 במאי ייפתחו מתחמי צימרים בצפון אשר מאפשרים מרחב וספייס למבקרים בהם. אם ניקח את הדוגמה של סוויטות בטוחות מהקורונה בחד נס, הרי שכל מתחם סוויטות הוא בגודל של 150 מ"ר – 200 מ"ר.

בהחלט מושלם עבור נופש בגולן בצל הקורונה. עם 200 מטרים רבועים, אתם תהיו מוגנים, בטוחים ומוכנים לנפוש כמו שצריך. בכל מתחם אתם תמצאו מדשאות גדולות, צימרים עם בריכות פרטיות, מטבחים ענקיים, ערסלים ומיטות שיזוף, שולחנות סנוקר ועוד המון.

אירוח כפרי בצפון בהנחות של משבר הקורונה

כשמדברים על אירוח בצפון בטוח בצל הקורונה, מדברים על יישוב חד נס. ביישוב אמנם יש המון מתחמי אירוח כפרי מעולים, אבל מומלץ להזמין מראש, מאחר ובעלי צימרים בחד נס מדווחים לנו שכבר יש התנפלות על הזמנות לנופש בצפון בצל הקורונה.

לא רוצים להישאר ללא צימר?

מתחם צימרים יוקרתיים בצפון למשפחות וקבוצות עם בריכה מחוממת

כדאי להזמין מראש ולקבל הנחה על צימר בצל הקורונה בצפון. צימרים בטוחים מפני קורונה הם צימרים נקיים שעוברים חיטוי וניקוי קפדני ביותר, ככה שאתם יכולים להיות רגועים לחלוטין ולהגיע לנפוש. הצימרים עוברים ניקוי מקצועי על ידי בעלי הצימרים וגם על ידי חברות ניקוי מקצועיות, ככה שאך סנטימטר במתחם הצימרים לא נשאר מזוהם.

צימרים נקיים בצפון לאחר הסרת המגבלות עם ארוחה

אם חיפשתם צימרים נקיים בצפון או סוויטות נקיות ברמת הגולן, סמנו V על זה כי מצאתם. מה עוד? אנחנו ממליצים לכם לברר עם המארחים שלכם על צימר עם ארוחת בוקר, או לגבי סוויטה עם ארוחת בוקר וערב. שימו לב, נכון לעכשיו, נראה שענף המסעדנות יהיה האחרון שישתחרר מההגבלות של הקורונה.

תחקיר ניקיון הצימרים בערוץ 12 - צימרים בחד נס עונים בתגובה

לכן, מסעדות טובות בצפון, יהיה כנראה קשה למצוא כאלו פתוחות גם אחרי ה-1 במאי. לכן, הכי מומלץ להזמין דיל של צימר בצפון עם תו סגול בצל הקורונה עם ארוחת בוקר SUPER מפנקת. רוצים סוויטות בצפון עם ארוחות ערב, בריכות מחוממות וגם ג'קוזי אישי? כל זה ועוד, יחד עם המון ספייס ובטיחות בצל משבר הקורונה – מתחמי סוויטות 200 מ"ר עם צימרים בטוחים בצל הקורונה ב-1 במאי, 2020.

האם כל השירותים והפינוקים יהיו אותו דבר?

כל השירותים והפינוקים עשויים להשתנות מעט, כולל צימר עם עיסוי בצפון. מחפשים צימר ועיסוי ברמת הגולן וביישוב חד נס? בהתאם להוראות משרד הבריאות, כרגע כנראה לא יהיה אפשרי לספק את השירות של צימרים בצל הקורונה עם עיסויים בצפון. יחד עם זאת, אם יהיו עדכונים בנושא, EXPLORER צימר בצפון מבטיח לעדכן אתכם.

אקספלורר צימר בצפון הוא מגזין תיירות ברמת הגולן, שמרכז עבורכם הרבה מידע על מתחמי צימר בטוח בצל הקורונה בצפון, אבל לא רק. המתחמים שעליהם EXPLORER צימר ממליץ, הינם מתחמים אשר מציעים לכם ליהנות ממחירים מעולים בתקופה זו. מחפשים הנחה על צימר בעת משבר הקורונה? הנחות על צימרים בצל הקורונה – מוצאים דרך EXPLORER צימר בצפון.

חופשה נעימה בצל משבר הקורונה!

השאר תגובה