צימרים בצפון הארץ - רמת לגולן

מתחמי צימרים בעיירה התיירותית חד נס ברמת הגולן

מתחם צימרים בצפון למשפחות עם בריכה ונוף פנורמי אל הכנרת

EXPLORER צימר בצפון בדק עבורכם את כל מה שטוב בעיירת חד נס.

הצמחייה הפורחת, הצימרים היוקרתיים, האווירה הקסומה והאטרקציות מסביב. כל אלו, לוקחים אותנו ליישוב חד נס, שברמת הגולן. יישוב חד נס הוא אחד היישובים הכי כפריים ומפנקים בארץ, עיירה תיירותית אליה מגיעים תיירים מכל קצוות תבל. בואו נדבר על צימרים, סוויטות, ג'קוזי ומה שבין כל אלו.

אם עד היום לא יצא לכם לבקר בעיירה התיירותית חד נס, כדאי לארוז בגדי ים עוד בסוף השבוע הקרוב. גם בחורף 2020, אנשים הגיעו להתארח ביישוב חד נס, בעודם נהנים במתחמי צימרים עם בריכה מחוממת. סוויטות עם בריכות מחוממות תמצאו בחד נס, יותר מבכל יישוב אחר בצפון. כשהחורף והגשם מורגשים באוויר, זה בדיוק הזמן להוציא את בגדי הים שלכם מהמזוודה.

צימרים ברמת הגולן בחורף או בקיץ?

הברקים והרעמים לא מפחידים אותנו, הגענו למתחמי צימרים עם בריכות מקורות. צימר עם בריכה מקורה מתאים במיוחד לחורף, בעוד שניתן ליהנות מהבריכות האלו גם בקיץ כמובן. אגב, רק שתדעו, ישנם גם מתחמי צימרים בחד נס עם חמאם טורקי.

מה אפשר לבקש יותר מזה? בואו נדבר לרגע על מהו פינוק אמיתי. יישוב חד נס מציע לנו להנות מפינוקים אמיתיים, כולל סאונות יבשות, מתחמי ספא עם וללא לינה (ספא ללא לינה בצפון מושלם עבור זוגות ואירועי גיבוש), סוויטות עם ג'קוזי זרמים ועוד רבות. כשאתם נכנסים ליישוב חד נס, מיד מורגש כי נכנסתם לעיירה כפרית ויוקרתית גם יחד.

עיירה כפרית ברמת הגולן עם צימרים יוקרתיים

השילוב של הפשטות ביישוב שמורגשת בכל פינה, יחד עם היוקרתיות של מתחמי צימרים בגולן פשוט מושלם. אין שילוב יותר קסום מאשר שילוב של פשטות ופינוק. אתם מוזמנים להרגיש בכפר, אבל להתפנק כמו מלכים בארמון.

ואם כבר מדברים על פינוקים שלא מהעולם הזה, אתם תמיד מוזמנים לבדוק אילו סוגי שירותים נוספים תוכלו לקבל בתשלום נוסף. אנחנו מזמינים אתכם להנות מחבילות צימרים ברמת הגולן עם עיסוי, סוויטות עם ארוחת בוקר, צימרים עם ארוחת ערב ועוד.

סוויטות בצפון עם עונג על צלחת בבוקר

נופש בצפון כולל גם אוכל טוב! במתחמים מסוימים, תוכלו אפילו להנות מארוחות של ג'חנון בשבת בבוקר, פסטות, פיצות ועוד. ואם כבר הזכרנו פיצות ובצק משמין ומנחם, כדאי לדעת משהו לגבי חצרות משותפים במתחמי צימרים בחד נס. כמעט כל חצר משותפת בכל מתחם צימרים בחד נס, בדרך כלל תכלול או טבון להכנת פיצות, או פינת BBQ.

במקרים מסוימים, חצר משותפת במתחם סוויטות בחד נס תכלול גם טבון וגם פינת BBQ. ועבור האורחים הדתיים, ברוב הצימרים בחד נס תמצאו גם פלטת שבת ומיחם שבת. אנשים מגיעים לאזור חד נס גם בעקבות האטרקציות הרבות שיש מסביב ליישוב.

אטרקציות סביב עיירת חד נס

אטרקציות ברמת הגולן משתנות בהתאם לעונה. בעוד שבקיץ אפשר לצאת לטיולים רגליים, בחורף אפשר להנות מטיולי ג'יפים בבוץ! פשוט חוויה מומלצת! בעוד שהבוץ משפריץ לכל כיוון, אתם מוגנים בתוך הג'יפ (אפשר גם להתלכלך, לא נורא).

עוד בחורף בחד נס, תוכלו להנות מהקרבה היחסית להר החרמון. במרחק של נסיעה לא ארוכה מדי, תוכלו לבלות ולהנעים את זמנכם בחרמון, לגלוש ולזרוק אחד על השני כדורי שלג. זהירות על העיניים. בקרבה לעיירת חד נס, רמת הגולן, תמצאו מסעדות מומלצות מאוד, כולל מסעדות דגים אותנטיות. אגב, באזור ישנן גם מסעדות דרוזיות מעולות, כאלו שמעבר לאוכל פשוט מצוין, מציעות גם אירוח אמיתי מהלב. מאוד מפנק ומומלץ להגיע למסעדות דרוזיות בצפון.

אווירת רומנטיקה מושלמת בחד נס

חוץ מאוכל טוב באזור חד נס, ביישוב תיהנו מהאווירה הכי רומנטית בארץ. ניתן להתארח בהמון סוגים של צימרים בצפון לזוגות, סוויטות זוגיות, בקתות עם ג'קוזי לזוג ועוד. צימר לזוג עם ג'קוזי? תמצאו כמעט בכל מתחם ביישוב חד נס, כולל גם צימרים עם בריכה מחוממת בתוך הצימרים עצמם.

צימר עם בריכה מחוממת ברמת הגולן והצפון, הוא פשוט אופציה נהדרת עבור משפחה וגם עבור זוגות. כשהבריכה מחוממת ונמצאת ממש בתוך הצימר (בצמוד לסלון), אתם יכולים לאפשר לילדים להשתכשך במים ללא שום דאגה. תשגיחו על הילדים מקרוב, בזמן שאתם מנעימים את זמנכם בסוויטה. אגב, ישנם גם צימרים בחד נס הבנויים ב-2 קומות או שני מפלסים, ככה שבמקרים אלו אפשר לתת לילדים לישון בחדר נפרד.

צימר לזוג עם ג'קוזי בצפון - חד נס

צימרים לזוגות עם ג'קוזי בחד נס הם נפוצים, וישנם גם סוויטות עם ג'קוזי זרמים, ג'קוזי ספא ועוד. בחלק ממתחמי הצימרים ביישוב, תמצאו גם מתחמי ספא פרטיים. אם אתם מחפשים אחר צימר עם ספא ברמת הגולן, הגעתם לעיירה הנכונה. למשל, תוכלו להתארח בסוויטה המתחברת למתחם ספא פרטי. אין ספק כי מדובר בחוויה מהסרטים הכי אגדיים.

צימר עם ספא בצפון מתאים מאוד גם לאירועים ללא לינה. תוכלו להגיע למתחמי צימרים בחד נס ולהנות מטיפולי ספא, עיסויים, סאונות יבשות, ספא דגים, ספא זרמים, סאונות רטובות ועוד רבות. אירועים ללא לינה הם בדרך כלל אירועי גיבוש עובדים, אירועים עסקיים, אירועים משפחתיים, אירועים של קבוצות חברים, מסיבות רווקות ועוד.

עוד לא ארזתם? יש להקליד חד נס ב-WAZE.