נופש זוגי עם בריכה עם בריכה מול הכנרת

חלום יוסף בחד נס

נופש זוגי עם בריכה מול הכנרת: חלום יוסף בחד נס

נופש זוגי חלום יוסף

מתחם נופש יוקרתי לזוגות בלבד בחד נס רמת הגולן ממש בצפון הכנרת 

נופש זוגי עם בריכה: חלום יוסף 1

הסוויטה

נופש זוגי עם בריכה: חלום יוסף 2

מטבחון

נופש זוגי עם בריכה: חלום יוסף 3

חדר רחצה פרטי

נופש זוגי עם בריכה עם בריכה מול הכנרת: חלום יוסף בחד נס

כל הפינוקים שרק אפשר לדמיין נמצאים ביישוב אחד, יישוב חד נס, שבו תמצאו המון מתחמי צימרים מפנקים במיוחד. מתחם נופש זוגי חלום יוסף הוא אחד מאותם מתחמי סוויטות ברמת הגולן שאנחנו חייבים להמליץ לכם עליהם, בואו נכיר לעומק יותר את המתחם הזוגי הזה, שאפשר גם להתארח בו בצימר למשפחה קטנה ועד בינונית.

בין אם אתם מחפשים צימרים לזוגות בלבד ברמת הגולן, או אולי נופש בגולן למשפחה קטנה, אנחנו ממליצים בחום על מתחם נופש זוגי חלום יוסף, אחד ממתחמי הצימרים המפנקים בחד נס. המתחם בעיקרון מיועד עבור זוגות, אבל ניתן להתארח בו אם אתם משפחה קטנה ( זוג עם תינוק ) שמעוניינת ליהנות מפרטיות מושלמת, בריכה מול הכנרת ופינוקים שקשה לתאר במילים. טוב, את הפינוקים כמובן שאפשר לתאר במילים ואנחנו כבר נעשה את זה, אבל את התחושות? תצטרכו לחוות לבד.

צימרים מומלצים ב-2020: הכי טובים בחד נס

אז מה אנחנו מקבלים במתחם הנופש חלום יוסף – צימר זוגי בצפון? ככה, קודם כל, כדאי לדעת שבשתיים מהסוויטות במתחם חלום יוסף יש סאונות פרטיות, אז מהבחינה הזאת אתם מסודרים. אחרי הסאונה, אתם ממש תרצו להיכנס למימיה של בריכה קרירה או מחוממת. אז דאגו לזה גם כן עבורכם.

במתחם ישנה בריכה גדולה למדי (אפשר להיכנס בה גם 8 אנשים), והבריכה, תחזיקו חזק, ממוקמת בקו ישיר לכנרת. איזה כיף. אתם מוזמנים לפתוח את היין, לספוג קצת שמש "רמת-גולנית" וליהנות מהחיים האלה, היום הזה הוא רק בשבילכם. בואו נדבר רגע על הבריכה, שנמצאת במרחב המשותף (בחצר).

צימר זוגי עם בריכה מחוממת בצפון - מקורה בחורף

הבריכה בקיץ ובחורף חצי מקורה, ככה שאתם יכולים ליהנות ממנה תמיד וגם ליהנות מחימום בחורף. אם אתם פחות בקטע של בריכה משום מה, אז כמובן שאתם יכולים ליהנות ממה שכולם אוהבים – צימר זוגי ברמת הכולן עם ג'קוזי ממש מפנק ומלטף.

הצימרים במתחם מקנים למתארחים בהם את כל הפרטיות שבעולם, אפשר ממש להריח את השקט באוויר, אבל לא רק. אם אתם בענייני ריחות ופריחות, אנחנו רוצים להגיד לכם שלאחר חורף 2020 וגשמי הברכה שהגיעו אתו, אתם תיהנו מריחות של פריחה במיטבה. רמת הגולן מעולם לא נראתה יפה יותר, אתם מוזמנים לבדוק את זה בעצמכם עוד בסופ"ש הקרוב. ואם לא בסופ"ש הקרוב, אז לחלוטין מצאתם צימר בצפון לחג.

מחפשים צימרים לחגים? תמו החיפושים!

שימו לב, מתחם נופש חלום יוסף הינו מתחם צימרים לזוגות בחד נס בעל תו סגול. מה זה אומר? במילים אחרות, זה אומר שהמתחם מספק למתארחים בו נופש ברמת הגולן עם מינימום חששות מפני הידבקות בנגיף הקורונה. סוויטות ברמת הגולן עם תו סגול מאפשרות לכם ליהנות ממתחמי אירוח כפרי ענקיים, ככה שתוכלו לבלות עם מינימום חששות.

עד כמה המתחמים ביישוב חד נס גדולים? מתחמי יוקרה כמו חלום יוסף הם בגודל של 500 מ"ר ועד 700 מ"ר. אז מה יש לנו באותם מטרים רבועים? מתחם נופש חלום יוסף מציע לכם ליהנות מהבריכה המשותפת, אבל לא רק. מעבר לבריכה שנמצאת בחצר, ישנה גם עמדת BBQ, שולחנות אוכל, מיטות שיזוף, מקלחות-חוץ, נדנדות שיזוף ועוד. אם מדברים על פינוקים, זה המקום, ברוכים הבאים לחצר.

אטרקציות סביב עיירת חד נס: אירוח כפרי במיטבו

כשיתחשק לכם לגוון קצת את הנופש, תוכלו גם לבחור בין אטרקציות מומלצות בצפון. מחפשים אטרקציות ברמת הגולן? מעבר לכך שעיירת חד נס נמצאת 6 דקות נסיעה מימת הכנרת, סביב העיירה תוכלו למצוא המון אטרקציות מומלצות למשפחות, אטרקציות לזוגות ועוד.

תוכלו לצאת לאטרקציית טיולי ג'יפים בצפון, טיולי שטח סביב הכנרת, תוכלו לעצור לפעילויות ימיות בכנרת ועוד המון אופציות. כמובן, שתמיד תוכלו גם להתמקם לכם בנהר הירדן ולהנות מהשמש והמים הקרירים. צריכים מידע נוסף? מתחם נופש זוגי "חלום יוסף" ממתין לשיחתכם, מומלץ לשאול לגבי הנחות על צימרים תו סגול בתקופת הקורונה.

תיהנו!

אתר "Explorer צימר בצפון" אינו מתיימר להיות פלטפורמה מדרגת ולכן אנו נפנה אתכם לפלטפורמות אמינות שבהן נרשמות חוות דעת מאורחים אמיתיים שהתארחו במקום האירוח ללא כל השפעה משוחדת כזו או אחרת. אנו דוגלים בשקיפות והצגת מקום האירוח באופן הכי אותנטי שרק אפשר. כאן באתר תוכלו לדבר או לשלוח הודעה ישירות אל המתחם ולקבל את המחיר הטוב ביותר וללא מחירים מנופחים ועמלות מיותרות, למה? אתר שייך ומנוהל ע"י המתחמים עצמם. במקרה של בעיה אנו עומדים לרשותכם בכל זמן וניתן לפנות בהודעה להנהלת האתר תודה – חופשה מהנה ובטוחה   

חוות דעת

מה אומרים עלינו

עדן מחבובי
עדן מחבובי
נופש זוגי
קרא עוד
אחד המקומות האיכותיים ביותר שהייתי בהם. נוף רומנטי, בריכה, סאונה, ג'קוזי ובעלים מקסים בטירוף !! נקי מאוד !! מומלץ בחום.
power gent
power gent
נופש זוגי
קרא עוד
אחד הצימרים הטובים בישראל !!! אירוח יוקרתי ברמה שלא קיימת כאן בארץ.
יצחק ארמה
יצחק ארמה
נופש זוגי
קרא עוד
מתחם אירוח יוקרתי ( מתאים מאד לזוגות ) מתוחזק, מרשים ונקי במיוחד. הבעלים אדיבים מאד וקשובים לצרכים, שזה חשוב מאד. מיקום, אחד הנדירים בצפון.
הקודם
הבא

שרינו מקום עכשיו: התקשרו למתחם נופש זוגי חלום יוסף

חלום יוסף הינו מתחם נופש זוגי ותיק המארח זוגות מאושרים לתפארת במשך שנים 

ברוכים הבאים

אנו שמחים לראותכם,
אתם אלופים!

רוצים לראות מתחמי יוקרה ליד הכנרת?

יש לנו להציג בפניכם מתחמים מצוינים בעלי דירוג גבוה שיהפכו את חופשתכם לבלתי נשכחת, זה בדוק.