EXPLORER צימר בצפון מציג: 10 וילות למשפחות בצפון ברמות האירוח הכי גבוהות

וילות למשפחות בצפון ברמת הגולן והגליל המערבי עם בריכות פרטיות.

10 וילות למשפחות בצפון ברמות האירוח הכי גבוהות שיש עם בריכות פרטיות

תוכן עניינים

EXPLORER צימר בצפון שמח להציג בפניכם וילות למשפחות בצפון לאירוח ונופש מושלם, וילות לציבור הדתי, וילות יוקרתיות בצפון למשפחות עם בריכות פרטיות ועוד. אנחנו נשמח גם לייעץ לכם בכל מקרה שבו אינכם מוצאים את הווילה שעונה על הדרישות שלכם. בואו נדבר על נופש מושלם ברמת הגולן והגליל:

כולנו צריכים להתאוורר מדי פעם, עדיף פעם בחודש, מה שלא תמיד יכול להתקיים במציאות. מאחר שהשגרה לוחצת והעבודה תובענית סביר להניח, רובנו יוצאים לנופש פעמיים בשנה, שזה גם אחלה. וכשיוצאים לנופש המיוחל, רוצים שהוא יענה על כל הציפיות. אז EXPLORER צימר בצפון שמח להציג בפניכם וילות נופש בצפון לזוגות ולמשפחות, וילות לאירועים מיוחדים, וילות מול הכנרת עם בריכה וג'קוזי ועוד. כל אלו בהחלט יענו על הדרישות של הכי מתפנקים ומתפנקות!

וילות למשפחות בצפון עם בריכות ופינוקים להכי מתפנקות ומתפנקים

אז אם אתם הכי מתפנקים ומתפנקות, אתם מוזמנים להכיר נופש שהוא וילות למשפחות בצפון עם בריכות, נוף קסום אל מול הרים והכנרת, פרטיות ב-100% וכל התפנוקים שאתם צריכים. אם אתם מעוניינים שהסופ"ש שלכם יהיה מלווה על ידי עיסוי מפנק ביותר, אתם יכולים לסגור מראש על וילת נופש עם עיסוי, אולי גם צימר עם עיסוי וארוחת בוקר.

בכל מקרה, דעו לכם שהשירות הזה של עיסוי נפוץ וקיים ברוב מתחמי האירוח והנופש בצפון וברמת הגולן. ישנם מעסים מקצועיים ומעסות אשר מטיילים בין צימרים ווילות נופש, ומספקים את השירות הזה של טיפול רפלקסולוגיה, טיפולים באבנים חמות, עיסוי שוודי ועוד.

סוויטות יוקרה בצפון עם סטייל, פינוק וסגנון עבור נופשי האלפיון העליון.

מה עוד מומלץ ב-2020 מלבד וילה עם עיסוי לזוג בצפון?

אם הלכתם על צימר יוקרתי לזוג עם בריכה ועיסוי, הרי שסוף השבוע שלכם יהיה מפנק ברמות הכי גבוהות, אבל עוד אנחנו רוצים שתכירו, גם וילות יוקרתיות לזוגות עם ארוחות שף של ממש. בואו נסביר כיצד זה עובד ב-2020:

אם אתם מחפשים אחר נופש זוגי עם אטרקציות, או אולי וילה בחד נס לזוג עם בריכה ואטרקציות אוכל, אנחנו שמחים להכיר לכם את הטרנד של 2020 ושל השנים האחרונות, הטרנד של צימר עם מסעדת שף, או יותר נכון, צימרים שנהפכים למסעדת שף לכל דבר.

שפים שמגיעים עד לפתח הצימר והופכים את המתחם למסעדת שף

אתם יכולים להזמין שפים כאלו ואחרים, לפעמים שפים של בשר ולפעמים שפים של מנות צמחוניות. בעוד שלמתחמי צימרים בצפון ישנן חצרות ענקיות ומטבחי חוץ ענקיים, השף שהזמנתם יבשל עבורכם את סעודת חייכם.

השירות הזה של צימר עם ארוחות שף מתאים מאוד למשפחות, אבל אין ספק שזה מאוד יכול להתאים למי שמחפש אחר וילות בצפון לקבוצות, אולי גם וילה לאירוע מיוחד עם בריכה פרטית ושף צמוד. אקספלורר צימר בצפון הוא מגזין תיירות בוטיק, שבו אתם תוכלו למצוא את כל מתחמי הנופש והאירוח האלו שאנחנו מדברים עליהם כאן.

פנינה בגולן וילה בחד נס ברמת הגולן וילת נופש בצפון הכנרת עם בריכה מחוממת

EXPLORER אקספלורר צימר בצפון: כל וילות הנופש הכי מובילות

אתם יכולים למצוא במגזין וילות יוקרתיות למשפחות עם בריכה צמודה ופרטית, מחוממת בחורף וקרירה מאוד בקיץ (אגב יש גם וילות עם בריכות מי מלח ובריכות זרמים!). מעבר למה שציינו כאן למעלה, אתם יכולים למצוא במגזין EXPLORER צימר בצפון, גם וילות לציבור הדתי עם בית כנסת צמוד וציוד לשמירת שבת.

אתם תוכלו להנות ממתחמי צימרים לדתיים עם בריכה פרטית, וילות למשפחות בצפון לציבור הדתי עם שלל מתקני נופש להנעמת זמנכם בשבת. כמובן, EXPLORER צימר בצפון יאתר עבורכם אך ורק צימרים שומרי מסורת ושבת, אולי גם וילות אירוח לשבת לדתיים עם כל מה שתצטרכו, אז אל תחשבו פעמיים וצרו קשר עוד היום עבור סיוע נוסף. כמובן, אם אתם חילונים, אתם מוזמנים ליצור קשר גם אם אתם מחפשים צימרים "סטנדרטיים" לציבור החילוני.

מה ההבדל בין וילות למשפחות בצפון לאחוזות נופש?

חשוב לדעת, ישנו הבדל גדול בין וילות נופש לאחוזות נופש בצפון. וילות למשפחות בצפון לאירוח ונופש בדרך כלל כוללות סוויטה או מספר סוויטות, בהן תוכלו כמובן למצוא ג'קוזי ובריכות, חצרות ונוף, מתקני נופש ועוד שלל תפנוקים.

אבל אחוזות נופש הן כבר משהו אחר, התמונה כאן משתנה. אחוזת נופש היא כמו שהיא נשמעת, אחוזה לכל דבר שכוללת בתוכה מספר סוויטות יוקרתיות עם בריכות פרטיות, וילות נופש עם נוף לכנרת, וילות עם מרפסות אל נופים הרריים ועוד. בואו נגיד ככה, אם אתם מחפשים אחר מתחמי נופש לאירועים, או וילות נופש עם בריכה לגיבוש יום עובדים, אולי גם אירוע משפחתי – אחוזות נופש עם בריכות צמודות זה אחלה פתרון!

אם אינכם בטוחים באיזו וילה לבחור, אתם מוזמנים ליצור קשר עם הצוות של אקספלורר צימר בצפון. לאחר שיחה קצרצרה, הצוות יוכל לאתר בעבורכם וילות למשפחות בצפון עם כל מה שאתם צריכים ורוצים. הסופ"ש שלכם מעולם לא היה נראה מבטיח יותר, סמכו עלינו! וטיפ אחרון, כדאי לשקול לחיוב ביקור ספציפית ביישוב חד נס, שם ישנן וילות נופש באמת מדהימות!  

בשיתוף: VG וילה גרופ – מתחמי וילות יוקרה