וילת נופש בצפון למשפחות

פנינה בגולן - ממלכה קסומה בחד נס

וילה בחד נס עבור אירועים גדולים ומשפחות - פנינה בגולן

אם אתם מחפשים אחר וילה בחד נס שכוללת פינוקים ברמת הפנטזיה, הגעתם למקום הנכון ואתם מוזמנים להתחיל להתרשם. וילה "פנינה בגולן ממלכה קסומה" נועדה בכדי לאכלס עד כ-40 אנשים לאירוע, ויחד עם זאת לשמור על איכות גבוהה ביותר של אירוח.

פנינה בגולן וילה בחד נס ברמת הגולן וילת נופש בצפון הכנרת עם בריכה מחוממת

פנינה בגולן - ממלכה קסומה בחד נס

וילה בחד נס למשפחות ואירועים שונים

בישוב הפסטורלי חד נס הממוקם בצפון הכנרת, תמצאו פנינת אירוח אמיתית ומשגשגת הממלכה הקסומה "פנינה בגולן", שכל כולה אירוח ופינוק. באתר הנופש הממלכה הקסומה 4 סוויטות מפוארות לזוגות ומשפחות ושתי וילות ענק מלכותיות. ממלכת פנינה בגולן מוקפת נופים קדומים בין שמורות טבע רבות. בוילה תיהנו מבריכת שחייה פרטית ורחבת הידיים (53 מ"ר), היא בעצם הפינוק המושלם להעביר בו חופשה משפחתית מפנקת (הבריכה מחוממת בעונת החורף).

בוילה העמדנו לרשות האורחים מיטות שיזוף מעוצבות ופינות חמד פסטורליות מוצלות, במתחם הספא המקורה ממתין לכם ג'קוזי ענק המוצב על במת עץ ייחודית שממנו נשקפת הכנרת במלא הדרה. פינוק של סאונה יבשה ומגוון רחב של טיפולי ספא (עיסויים) מכל הסוגים (ניתן להזמין בכל עת ובתוספת תשלום) ושולחן סנוקר מקצועי.

כמתבקש, בממלכה אמיתית, במתחם "חצר המלך", הקמנו עבורכם, תחת פרגולה מעוצבת, מטבח מאובזר כמו שבאמת צריך לאחר משפחות וקבוצות, אזור המטבח כולל מתקן BBQ, שולחנות עץ גדולים ועוד רבות בכדי שתאכלו ארוחת מלכים.

אורחינו שלנו מתקבלים בברכה ובחיוך רחב ובכבוד רב. תשומת הלב והדאגה לכל הפרטים הקטנים ביותר היא בעצם מה שמאפיין את ממלכת פנינה בגולן.

בשעות היום, השקט בשילוב הנוף הקסום מכל מרפסת ומכל חלקה במתחם, אך בשעות הערב והלילה,התאורה הרומנטית והצבעונית, משרה אווירה רומנטית, אינטימית ויוקרה, מכל עבר…

וילה קסומה בכפר תיירות בצפון הכנרת יישוב חד נס - מה בסביבה

אזור חד נס שבצפון, התברך באתרי טבע רבים וצבעוניים, כך שאין פלא כי אלפי ישראלים ותיירים מגיעים במהלך השנה לפקוד את האזור. אפשר למצוא ביישוב חד נס לא מעט חדרי הארחה, אטרקציות וסוגי בילויים שונים. אם צימרים בצפון זה סגנון בילוי שמועדף עליכם, ואתם מוצאים את עצמכם כבדרך קבע תרים אחר צימרים ברמות גבוהות, וילה בחד נס היא אופציה מעולה עבור אירועים גדולים וקטנים גם יחד. תוכלו לאתר בחד נס צימרים עבור זוגות, אך גם וילות אירוח שכוללות בריכה מחוממת, חדרי שינה מפוארים, אבזור מלא ומטבחים מאובזרים גם כן. אגב, אם יתחשק לכם לבשל בחוץ, תוכלו להרביץ בישולים במטבח שאפילו כולל מתקן ליצור קרח!

אגב, מומלץ מאוד גם להגיע אל וילת פנינה בגולן בחורף, מכיוון והבריכה מחוממת, ענקית ומזמינה ביותר.

וילה בחד נס לאירועים מפנקים

וילה פנינה בגולן מצוידת בבריכת ענק ובג'קוזי, שנמצאים בשטח סגור ופרטי. בצמוד, נבנה בר עץ שמאפשר הכנת משקאות עליו, וגם הגשת המשקאות ישירות אל הג'קוזי. הכול קרוב, אין צורך לקום על הרגליים, אך אם תרצו, יהיה לכם גם מקום לצהול ולחגוג, לרקוד וליהנות בתור קבוצות גדולות. וילת פנינה בגולן מציעה 2 וילות יוקרה, וניתן לארח עד 10 אנשים ואף יותר בכל וילה (10 עבור שינה, אך עד 100 אנשים עבור אירוע בכל המתחם). בנוסף תמצאו עוד 4 סוויטות יוקרתיות עבור זוגות ומשפחות. 

השכרת וילה בחד נס היא אופציה נפלאה עבור חגיגות ימי הולדת, מסיבות רווקים ורווקות, אירועים ועוד. מטיילים רבים בוחרים באפשרות הזו של  צימרים למשפחות בחד נס והאזור, וכדאי גם לזכור כי וילת אירוח בישוב חד נס, בד"כ תהיה מאובזרת יותר מאשר צימרים. היות ובהחלט אפשר גם לאתר צימרים בחד נס שיספקו אבזור עשיר ומלא, אך אם אתם קבוצה מאוד גדולה, מומלץ לברר לגבי וילה בחד נס שמיועדת "להתמודד" עם כמות אורחים מסיבית יותר.

בקתות "טל" ו"בר":

2 סוויטות זוגיות ורומנטיות במיוחד במתחם: לצנוח אל מיטת האפיריון המפוארת העשויה מעץ גושני מלא, ג'קוזי מרווח יחמם את האווירה, בארומה של קצף מלטף, מעוטר אבני פסיפס. הבקתות הרומנטיות מאפשרות גם לינה לילדים אם תרצו.
מומלץ לזוגות

בקתות "רותם" ו"בן":

2 יחידות אירוח משפחתיות של פנינה בגולן, יחידות "רותם" ו- "בן". את הפינוק שלכם לא תפספסו. אחרי טיול משפחתי במרחבי הגולן, בזמן שילדיכם יוכלו להשתעשע בבריכה או בחדר הילדים, תוכלו להירגע במיטת האפיריון המלכותית.
מומלץ למשפחות

וילה דניאל:

וילה בחד נס גדולה ומפוארת בה 5 חדרי שינה זוגיים, חדר המלך, חדר הנסיך ועוד שלושה חדרים לזוגות. חדר המלך- סוויטה מלכותית מפוארת ויוקרתית, ג'קוזי בנוי אבן מעוטר פסיפס, חדר מקלחת חדיש, מסך TV 55', ומרפסת חמד טובלת בירוק.
מומלץ לקבוצה

מה עושים בחד נס ובאזור הווילה?

קיים סיכוי שהאופציות הרבות יבלבלו אתכם, בגלל שאזור חד נס הוא אזור עמוס כל טוב. מעבר להשכרת וילה בחד נס לאירועים וקבוצות, תוכלו גם לטייל באזור שמורת הטבע יהודייה, בנחל המשושים ועוד. כשאתם מגיעים אל השמורות הללו, כדאי לברר לגבי סוג הסיור הרגלי שבאפשרותכם לצאת אליו. קיימות דרגות קושי שונות ואורכים שונים של מסלולים, ובמהלך הדרך גם תגיעו אל בריכה טבעית וקרירה. כיף עילאי.

נהר הירדן הוא אטרקציה בפני עצמה וכך גם ימת הכנרת, כך שתוכלו לבחור בין על האש במטבח מאובזר בווילת פנינה בגולן, לבין מסעדות מצוינות שמקיפות את הכנרת והאזור. יישוב חד נס מאופיין באומנות מקומית של ייצור יין.

תוכלו לבקר ביקבי-יין ובמטעים, לטעום בירות המיוצרות במבשלות מקומיות, וגם להזמין את הללו במסעדות שונות בחד נס – שמשתפות פעולה עם יקבי היין והמבשלות. הר החרמון, גם הוא במרחק קצר, כך שאם אתם מגיעים אל וילה בחד נס במהלך החורף, הביקור בהר חרמון הוא כמעט חובה עבור כל סוגי המטיילים ובכל הגילאים. אגב, בווילת פנינה בגולן גם תוכלו ליהנות מפינוק של כוסית וויסקי, כך שהבילוי לערב כבר נעול וחתום, תיהנו! 

צימרים בצפון לסופ"ש הקרוב - כל הצימרים שנשארו פנויים לסוף שבוע ברמת הגולן.

צימרים בצפון לסופ"ש הקרוב

יישוב חד נס הוא אחד היישובים היותר ידועים ברמת הגולן, אליו מגיעים עשרות אלפי תיירים במהלך השנה בכדי להתענג על צימרים מפנקים עם בריכה מחוממת, סוויטות ווילות עם ג'קוזי, מלונות בוטיק ועוד. אם אתם מחפשים אחר הנופש המושלם, אנחנו ממליצים להתחיל אותו בדיוק כאן, ביישוב חד נס, רמת הגולן וסובב כנרת. בדיוק כאן, אתם תמצאו את כל מה שחיפשתם בכדי לייצר את החופשה המושלמת עם יקיריכם (יש גם צימרים בצפון לסופ"ש הקרוב עם כלבים!). כל מה שרציתם לדעת על תיירות ברמת הגולן ב-2022:

קרא עוד »
צימרים בטבע ברמת הגולן – מקומות לינה מומלצים בטבע של הגולן ב 2020.

צימרים בטבע ברמת הגולן – מומלצים ב 2022

איזה כיף, ב1 במאי, 2020, אפשר להגיע שוב למתחמי צימרים בצפון! מחפשים צימרים בטבע בצפון? אנחנו מזמינים אתכם להכיר סוויטות אל מול הכנרת ואל מול נופים בהחלט משגעים. מה קורה עם התיירות ברמת הגולן ב-2022? נדבר על זה:

קרא עוד »
צימרים מבודדים לזוגות בפרטיות מוחלטת עם בריכה פרטית.

צימרים מבודדים לזוגות – בפרטיות מוחלטת

אין כמו השגרה, גם אם היא לפעמים יכולה להיראות ולהרגיש לנו משעממת. בשגרה שלנו, כולנו אוהבים צימרים מבודדים לזוגות בצפון, כאלו שאפשר לקחת מהם פסק זמן של שלווה אמיתית. מחפשים סוויטות מבודדות ברמת הגולן? בואו נדבר עליהן:

קרא עוד »
צימרים בצפון עם הכי נוף שיש - האחוזה מתחם צימרים בצפון עם נוף מלא לכנרת

צימרים עם הכי נוף שיש מול הכנרת

מחפשים אחר צימרים עם הכי נוף שיש מול הכנרת, שהתמלאה ב-2022? EXPLORER צימר בצפון, מגזין תיירות ברמת הגולן וחד נס, מציע לכם אירוח כפרי בהנחה אונליין בצפון. כל מה שצריך לדעת על מחירים טובים לצימרים ב-2022!

קרא עוד »
צימרים בצפון עם כלבים עם החבר הכי טוב על 4 ולא רק. יש צימרים שמקבלים בעלי חיים.

צימרים בצפון עם כלבים – עם החבר על 4

איזה כיף לכם, החלטתם לקחת את הכלב אתכם למתחם צימרים מפנקים! מתחמי צימרים בצפון עם כלבים זה מה שאתם צריכים, אם אין לכם לב להשאיר את מכשכש הזנב שלכם בפנסיון. בואו נדבר כשכוש זנב ופינוקי אדם!  

קרא עוד »
צימרים למשפחות עם ילדים בצפון חד נס ברמת הגולן. מגוון צימרים המותאמים למשפחות עם ילדים.

צימרים למשפחות עם ילדים

החזאים מדברים על כך שבחורף 2020, אנשים לא מפחדים מהגשם ופוקדים מתחמי צימרים למשפחות עם ילדים. דני רופ מאיים בגשמים חזקים? סוויטות למשפחות עם ילדים יתאימו בדיוק עבורכם, גם עבור חופשה חורפית ברמת הגולן.

קרא עוד »
צימרים בצפון לזוגות דקה 90 - אם חיפשתם צימרים ברגע האחרון לזוגות אנו הכתובת עבורכם.

צימרים בצפון לזוגות דקה 90

סוויטות זוגיות דקה 90 עם מירב הרומנטיקה, מוצאים ביישוב חד נס, רמת הגולן. אם אתם מחפשים אחר דילים לזוגות בצפון דקה תשעים, אנחנו מזמינים אתכם להכיר עולם שלם של תיירות כפרית בצפון הארץ. חד נס היא עיירה כפרית באמצע המזרח התיכון, בקרבה רבה לכנרת. במרחק קצרצר מהכנרת, תמצאו את העיירה ובה עשרות מתחמי צימרים מפנקים במיוחד, אם לא יותר.

קרא עוד »
Explorer צימר בצפון מגזין תיירות ונופש בגולן

צימרים ברמת הגולן – מתחמי לינה בין נופים קדומים

צימרים ברמת הגולן מציעים קרבה בלתי אמצעית לטבע היפה של האזור הצפוני. אנחנו מזמינים אתכם לצלול אל תוך מתחמי הצימרים היוקרתיים, המציעים למבקרים בהם את כל הטוב הדרוש לחופשה מושלמת. כל צימר מתוכנן בקפידה לחוויית הנופש הטובה ביותר שיש, עם מתחמי רביצה מפנקים, חצר רחבת ידיים מלאה בעצי פרי והמון ירוק, נופים מדהימים של פעם בחיים, ובחלקם יחכו לכם גם בריכות פרטיות וגדולות, ג'קוזי מפנק, סאונה פרטית ופינות ישיבה מפנקות במיוחד. כדי להבטיח שתיהנו מחווית החופשה הטובה ביותר, לא חסכנו על הפרטים הקטנים כגדולים – וכולם, ללא יוצא מן הכלל, מחכים רק לכם.

קרא עוד »
צימרים יוקרתיים בצפון עם מטבח גדול מושקע ומאובזר לכל מטרה של אירוע משפחתי

מתחם צימרים לקבוצות ולוועדי עובדים

רמת הגולן היא פיסת ארץ פסטוראלית במיוחד, אליה מגיעים תיירים מכל העולם. תוכלו למצוא בקלות מתחם צימרים לקבוצות ולוועדי עובדים עם כל הפינוקים, כולל פינוקי ספא שונים. אם מדברים ספציפית על יישוב חד נס, הרי שתיירים מגיעים לעיירה כפרית זו מכל קצוות תבל. בואו נספר. חד נס היא העיירה הכי כפרית בארץ, אבל גם הכי מפנקת ויוקרתית. תוכלו בקלות למצוא מתחמי סוויטות לקבוצות, צימרים לאירועי עובדים, מלון בוטיק לאירועים משפחתיים ועוד. ביישוב אתם יכולים להנות ממתחמי אירוח כפרי המציעים לכם גם פינוקי ספא, כאלו שאי אפשר לסרב להם.

קרא עוד »
צימרים יוקרתיים בצפון עם בריכה פרטית בכל צימר

צימרים יוקרתיים בצפון עם בריכה פרטית מחוממת

צימר אקספלורר (EXPLORER) הוא בלש צימרים וסוויטות בצפון ובדרום הארץ. דרך צימר אקספלורר תוכלו לאתר בקלות צימרים יוקרתיים בצפון עם בריכה פרטית מחוממת. הנופים הקסומים של הצפון יגרמו לכם לחזור לכאן שנית ושלישית. ארזתם הכול?

קרא עוד »
צימרים יוקרתיים לזוגות בשילוב עיסוי שוודי ומגוון טיפולי ספא

צימרים יוקרתיים לזוגות | 28 סוויטות יוקרה

אם אתם אוהבים את החיים הטובים, אין ספק שמתחמי צימרים יוקרתיים לזוגות הם בשבילכם, ולא רק בגלל 100% הפרטיות שתהנו ממנה. בואו נדבר על היתרונות שיש במתחמי צימר יוקרתי לזוג, ובנוסף, נרחיב גם מה קיים במתחמים האלו. חופשה יוקרתית בצפון ב-2022, ככה נראית:

קרא עוד »
פאב בחד נס - "לונה בר" אורחי צימרים בחד נס יוכלו ליהנות מבר שכונתי יוצא מגדר הרגיל.

מה יש לעשות באזור חד נס

אז מה יש לעשות בחד נס? חופשה בצפון יכולה לכלול אין-סוף אפשרויות של מקומות בילוי ואטרקציות, אבל אם אתם מתארחים בקרוב בכפר חד נס ועדיין לא ביקרתם בפאב LUNA , אתם מחמיצים הופעות חיות בחד נס, בירות מקומיות, יין מקומי ועוד רבות.

קרא עוד »
EXPLORER צימר בצפון מגזין תיירות צימרים בצפון ישראל

צימרים בצפון – לינה כפרית בגליל ובגולן

צימרים בצפון? אפשר להפסיק לחפש, מצאתם עם פינוקי ארמון, חוויית סוויטות ברמת הגולן שחובה לחוות לפחות פעם בכמה חודשים. אם אתם מחפשים אחר חבילת נופש בצפון ולא מוכנים להתפשר גם על הניקיון, בואו נדבר על עיירת חד נס, רמת הגולן וצפונית לכנרת.

קרא עוד »
פנינה בגולן וילה בחד נס ברמת הגולן וילת נופש בצפון הכנרת עם בריכה מחוממת

פנינה בגולן: ממלכה קסומה בחד נס

פנינה בגולן פונה למגוון רחב של קהלים וביניהן קבוצות גדולות וחוגגים המחפשים מקום רגוע ושקט. כאן נמצאות 6 יחידות נופש כפריות: היחידות הזוגיות “טל” ו”בר”, הסוויטות המשפחתיות “רותם” ו”בן”, וילה “דניאל” וסוויטת הכנרת. כל היחידות משקיפות לנוף פתוח לכנרת וחולקות מתחם ספא מפואר, בריכה ושטח גן רחב ידיים. ניתן גם להזמין ארוחות בוקר וערב מפנקות לבחירתכם.

קרא עוד »