תחקיר ניקיון הצימרים בערוץ 12 - צימרים בחד נס עונים בתגובה

תחקיר ניקיון צימרים – בעלי סוויטות בחד נס מגיבים!!

תחקיר ניקיון הצימרים בערוץ 12 - צימרים בחד נס עונים בתגובה

לאחרונה, כולנו צפינו בכתבת "תחקיר" ששודרה בערוץ 12, בתאריך 2020\03\01. הכתבה דיברה על תחקיר ניקיון צימרים בצפון, ובגדול הקפידה להציג מתחמי צימרים בצפון באור מאוד שלילי ואיך נאמר בעדינות, לא מחמיא. האם התמונה באמת כך? בעלי צימרים בחד נס מגיבים.

בעלי מתחמי צימרים בחד נס וברמת הגולן מתחייבים לניקיון הצימרים בכל זמן כל הזמן.

אין ספק, כשעושים תחקיר כלשהוא, לא משנה באיזה תחום, התחקיר חייב להיות רחב, מייצג ורלוונטי. אם כך, האם ערוץ 12 דאגו שכתבת התחקיר שלהם על ניקיון צימרים בשנת 2020 – אכן תהיה מייצגת? בעלי צימרים בחד נס, כולל מתחמי צימרים שהם מלונות בוטיק של ממש וסוויטות יוקרתיות עם בריכות מחוממות לחורף, מגיבים כי התמונה בפועל היא שונה לחלוטין.

ערוץ 12 – כתבת תחקיר חלקית ומטעה על ניקיון צימרים

למעשה, כתבת התחקיר של ערוץ 12, עם כל הכבוד לתחקירנים של הערוץ, הייתה פשוט לא מקצועית. בימים בהם הרייטינג הוא מלך היקום וערוצים שונים בטלוויזיה יעשו הכול בכדי להביא עוד "אייטם", לצערנו הגדול, אנחנו מקבלים במקום FAKE NEWS במקום אייטמים.

ערוץ 12 בחרו להתמקד במספר מתחמי צימרים בצפון, שאינם מייצגים את כלל הענף של תיירות ברמת הגולן והצפון. רוצים את זה בדוגמה? עוד הרבה לפני "כתבת התחקיר" של ערוץ 12, התאגדו מספר בעלי צימרים בחד נס והחליטו פה אחד – חוויית האירוח של הלקוחות היא חשובה ויש לפעול תמיד על מנת לשמר אותה. כמובן שכשמדברים על אירוח כפרי ברמת הגולן והצפון, מדברים על חוויה נקייה, מפנקת וכוללת פינוקים שונים.

האם ערוץ 12 מטעה את הציבור? תיירות ברמת הגולן

אותם בעלי צימרים בחד נס שהתאגדו לכדי כוח מניע ומוביל, הם אנשים שמתעוררים כל בוקר ובוקר, מנקים את הצימרים שלהם בעזרת עשרת אצבעותיהם, שוכרים חברות ניקיון ועושים תמיד, אבל תמיד, את כל מה שהם יכולים לעשות בכדי לספק את חוויית האירוח הכי מושלמת שניתן לספק.

האם ערוץ 12 בדק גם את המתחמים האלו? כמובן שלא. ערוץ 12 החליטו שהם בודקים מספר מתחמים מסוימים, והם גם החליטו שהם משתמשים בתוצאות הבדיקה בכדי לייצר אייטם המשקף תמונה חד משמעית – צימרים בצפון אינם נקיים. מצער מאוד, וחבל שבימינו, כשכל כך חשוב להקפיד על שקיפות (כי האמת בכל מקרה תתגלה ברשת על ידי העם), ערוץ 12 בחר לנסות לחבל בענף שלם – ענף תיירות ברמת הגולן.

מדוע ערוץ 12 בוחר לחבל בענף התיירות בארץ?

בסופו של דבר, כשמחפשים לפרסם אייטם שלילי על תחום כזה או אחר וענף בשוק, ימצאו בקלות את השלילי. ובואו נשאל את עצמנו – מראש, האם ערוץ 12 בכלל חיפשו את החיובי? או שמא הכתבה מלכתחילה הייתה מיועדת להיות כתובה על מתחמים לא נקיים?

אם הכתבה תוכננה להיכתב על מתחמים לא נקיים, הרי שהיא הייתה מוטית מתחילתה. כלומר, יש סיכוי שערוץ 12 כלל לא חיפשו מתחמים אירוח נקיים. כמובן שאנו נשמח לקבל את תגובתם של ערוץ 12, מה שלדעתנו לא יגיע, כי לאחר שאייטם מסוים מתפרסם, עוברים לאייטם הבא, מבלי לחשוב לשנייה – את מי רמסנו שלא לצורך על הדרך? "לא נורא, העיקר שיש רייטינג והעם מזועזע מדבר נוסף". חבל מאוד, במיוחד בימים בהם נגיף הקורונה מכה בכל העולם.

יצירת אייטם חדשות באמצעות זעזוע – הטריק הכי זול שקיים

במקום לחפש מתחמי אירוח נקיים בצפון, שיכולים להתאים לאנשים אשר מעוניינים לברוח מהעירוניות הצפופה ומנגיף הקורונה, מהסטרס ומהלחצים, ערוץ 12 בחר להפחיד, לזעזע, לרמוס בעלי צימרים ברמת הגולן והצפון ולייצר תמונה חלקית לגמרי עבור הצופים.

ובנימה אופטימית זו, אנחנו מזמינים את ערוץ 12 לבדוק את מתחמי הצימרים הבאים, אותם מתחמי אירוח כפרי בחד נס שהתאגדו לכדי כוח מניע ומוביל של תיירות ברמת הגולן והצפון. בעלי צימרים אלו, שמיד נמנה את שמות המתחמים שלהם, הזדעזעו מהכתבה של ערוץ 12 – בדיוק כמוכם! אבל לא בגלל רמת הניקיון שערוץ 12 הציג לצופים, אלא בגלל שבעלי המתחמים האלו מייעדים את המתחמים שלהם למטרה אחת – חוויית אירוח כפרי מושלם בצפון עבור כל אורח ואורחת.

וזה מה שהם מספקים. כולל רמות ניקיון גבוהות ביותר.

מצער מאוד שכתבת התחקיר של הערוץ בחרה לרמוס מתחמי צימרים בחד נס שכלל לא קשורים לתוכן שהיה מוצג בכתבה.

על החתום,

  • מתחם פנינה בגולן, חד נס.

  • מתחם אירופה הקטנה, חד נס.

  • מתחם פסטורלי, חד נס.

  • אהבתיה, חד נס.

  • טרה נוסטרה, חד נס.

  • גן העדן של ליאורה, חד נס.

  • עדנ'ס בוטיק, חד נס.

  • הפינס (Happy Ness), חד נס.

מאחלים לכולנו ימי עיתונאות שאינה מוטה, אינה חלקית וכן משקפת את המציאות,

אירוח כפרי מ- ❤  בחד נס.

השאר תגובה