חופשת צימר עץ בצפון - חד נס ברמת הגולן

גן העדן של ליאורה

צימר עץ בצפון עם בריכה בפרטיות: גן העדן של ליאורה

גן העדן של ליאורה

מתחם נופש כפרי מיוחד הכולל 2 צימרים מעץ משובח בחד נס רמת הגולן ממש בצפון הכנרת 

צימר עץ בצפון - גן העדן של ליאורה 1

הסוויטה

צימר עץ בצפון - גן העדן של ליאורה 2

מטבחון

צימר עץ בצפון - גן העדן של ליאורה 3

חדר רחצה פרטי

גן העדן של ליאורה - חופשת צימר עץ בצפון הכנרת

אנחנו כאן כדי לתאר לכם נופש מושלם בתוך צימר עץ בצפון. במתחם גן העדן של ליאורה תמצאו אמנם בריכה פרטית לאורחי המתחם בלבד, אבל גם הרבה יותר מזה. חיפשתם צימר עץ עם בריכה ופרטיות מכל כיוון? אנחנו שמחים להכיר לכם מתחם צימרים בחד נס עם כל מה שצריך מסביב.

אם אתם מחפשים אחר צימרים מעץ בפרטיות מושלמת ומוחלטת, גן העדן של ליאורה מציע לכם בדיוק את זה. אנחנו שמחים להציג בפניכם מתחם צימרים בחד נס המיועד לציבור הדתי, אבל ממש לא רק. יש כאן בקתות רומנטיות לזוגות, אווירה מאוד ייחודית ועוד פינוקים מעניינים. בואו נדבר על זה.

הסופ"ש הקרוב ביישוב חד נס: צימרים מעץ בצפון ב-2020 בהמלצה חמה

אתם מוזמנים להעביר את הסופ"ש הקרוב במתחם צימר כפרי בחד נס, בקתות עץ רומנטיות. מחפשים בקתה בצפון עם ג'קוזי פרטי, שוצף ומלטף? זה בדיוק כאן.

יישוב חד נס נמצא במרחק של דקות ספורות מהכנרת, וביישוב שוכנים להם לא מעט צימרים מפנקים ברמת הגולן, סוויטות עם ג'קוזי, צימר עם סאונות ועוד. אם כך, מדוע המתחם של ליאורה עדיף על פני מתחמים רבים ואחרים? מאוד פשוט – רומנטיקה, פרטיות, בקתות עץ מהממות, ג'קוזי פרטי, דיל צימר עם ארוחת בוקר ועוד.

גן העדן של ליאורה מציע צימר עץ אל מול נופי הכנרת

יצא לכם לבקר ברמת הגולן לאחרונה? אם לא, אז כדאי שנקדיש כמה שורות עבור מה שתמצאו סביב יישוב חד נס, רמת הגולן. אם לקצר את זה לכמה שורות, סביב יישוב חד נס אתם תמצאו המון אטרקציות שטח וגם ג'יפים לנהיגה עצמית, אטרקציות EXTREME לזוגות וקבוצות, אטרקציות למשפחות, אטרקציות ימיות בכנרת, רכיבה על סוסים ועוד.

אם אתם צריכים טיפים טובים לפעילויות בצפון, אתם מוזמנים לבדוק עוד היום עם צוות האירוח בגן העדן של ליאורה. מחפשים אחר פעילות רומנטית לזוגות בצפון? בין אם אתם מחפשים פעילויות למשפחות או פעילויות לזוגות עם ילדים, בהחלט יש על מה לדבר סביב חד נס.

אטרקציות סביב יישוב חד נס וברמת הגולן

שקלתם ביקור ביקבי יין מקומיים? מומלץ, מקבלים טעימות יין מקומי תוך כדי ההסברים על המקום! טוב, בואו נחזור למתחם של ליאורה, אחד ממתחמי הצימרים המומלצים ביותר בחד נס עבור זוגות ומשפחות.

שימו לב, מתחם זה מיועד לזוגות ומשפחות שהפרטיות חשובה להם מאד. תמצאו כאן צימרים מבודדים למשפחות באווירה מאוד ייחודית ופרטיות מוחלטת. למי שמחפש להתבודד וליהנות מנופש מושלם, זה המקום.

צימרים לציבור הדתי | צימר עץ לזוג עם פרטיות מושלמת

לא קיימת חופשה יותר מושלמת ברמת הגולן, מאשר החופשה שתיהנו ממנה בגן העדן של ליאורה, חד נס. מתחם גן העדן של ליאורה ביישוב חד נס, הוא מתחם צימרים בצפון עם ג'קוזי פרטי, בו הרומנטיקה מרחפת באוויר בכל ס"מ רבוע.

מתחם הצימרים של ליאורה בחד נס, כמו שאמרנו כבר קודם, מתאים מאוד לציבור הדתי, למה? בגלל הפרטיות שתקבלו בחלקת גן עדן פרטית לגמרי. ודבר נוסף חשוב, את מתחם הבריכה המשותפת ל- 2 הצימרים ניתן לקבל בשעות מסוימות ובתאום שיעשה ע"י ליאורה בעלת המתחם.  

חופשה בצפון עם הכלב | צימרים שאפשר עם כלבים

מתכננים טיול עם הכלב ומחפשים צימר עץ בצפון? סמנו V על זה, מצאתם!

אתם מחפשים צימר עם הכלב? בכיף! כל עוד הכלב שלכם אינו מאוד תוקפני, או נוטה להרוס ציוד בשיניו וציפורניו, הוא יתקבל כאן בברכה. לא בא לכם להשאיר את מכשכשי הזנב שלכם בבית? אין צורך, צודקים.

אתם מוזמנים ליצור קשר עוד היום עם ליאורה, ותוכלו לשאול לגבי הנחות על צימרים מומלצים בטבע ב-2020, סוויטות בהנחה, צימר עץ בצפון בהנחה ועוד. כידוע לכולנו, בתקופת הקורונה חשוב להתארח במתחמי צימרים ברמת הגולן גדולים מספיק, המספקים מרחב לכל נופש ונופשת. לידיעתכם, מתחם גן העדן של ליאורה הקציב לכל צימר עץ במתחם שטח כולל של 100 מ"ר (כולל החצר הפרטית) שבה יש מרפסת אינטימית ובתוכה ג'קוזי ספא רותח.

חופשה נעימה!

אתר "Explorer צימר בצפון" אינו מתיימר להיות פלטפורמה מדרגת ולכן אנו נפנה אתכם לפלטפורמות אמינות שבהן נרשמות חוות דעת מאורחים אמיתיים שהתארחו במקום האירוח ללא כל השפעה משוחדת כזו או אחרת. אנו דוגלים בשקיפות והצגת מקום האירוח באופן הכי אותנטי שרק אפשר. כאן באתר תוכלו לדבר או לשלוח הודעה ישירות אל המתחם ולקבל את המחיר הטוב ביותר וללא מחירים מנופחים ועמלות מיותרות, למה? אתר שייך ומנוהל ע"י המתחמים עצמם. במקרה של בעיה אנו עומדים לרשותכם בכל זמן וניתן לפנות בהודעה להנהלת האתר תודה – חופשה מהנה ובטוחה   

חוות דעת

מה אומרים עלינו

Shir
Shir
ישראל
קרא עוד
היינו בגן העדן של ליאורה לילה אחד ונהננו מכל רגע. הצימר מקסים, מפנק, נקי מאוד ומרווח. ליאורה אישה מקסימה שמעבר להכל, הכי חשוב היה לה שנהנה ונרגיש בנוח, והיתה זמינה 24/7 לכל דבר שרק היינו צריכים, ובאמת לא היה חסר לנו כלום לרגע. קיבלנו גם אקסטרה פינוקים ונשנושים שהיו מעל ומעבר לאורך כל השהות שלנו, שלגמרי עשו את ההבדל 🙂 אין ספק שעוד נחזור לשם, מומלץ מאוד!
Karen
Karen
ארצות הברית
קרא עוד
What a treat it was to stay in Liora's little slice of heaven! Upon arriving at our warm and cozy wooden cabin, Liora greeted us with open arms and a great big smile. Knowing we were celebrating my partner's birthday, Liora decorated our warm wooden cabin with yummy treats and rose petals spelling out Mazal Tov (congrats in Hebrew). Our private garden filled with fruit trees, luxurious jacuzzi and spacious cabin made for the outstanding getaway we were craving. If that wasn't enough, Liora baked my partner a birthday cake and even put together a gluten free snack for me. I highly recommend staying here and getting the breakfast too! (She makes the cheeses herself... I know 😂) As liora told us, heaven is not just around us, it's within. Go taste some of it for yourself, I know we will again soon enough!
Alice
Alice
איטליה
קרא עוד
The host was very nice and helpful. She even left popcorns and home made cookies on our table in the garden! The room was spacious and big enough to fit 4 adults, although there is no separation between the beds. The closed garden was convenient since we came with a dog.
Previous
הבא

שרינו מקום עכשיו: חופשת צימר עץ בצפון בגן העדן של ליאורה

גן העדן של ליאורה הינו מתחם צימר עץ ותיק המארח זוגות ומשפחות מאושרים לתפארת במשך שנים בפרטיות