צימרים עם בריכות זרמים

אהבתיה חד נס

צימרים עם בריכת זרמים בצפון הכנרת: אהבתיה חד נס

אהבתיה חד נס

מתחם נופש יוקרתי של צימרים עם בריכות זרמים מחוממות בחד נס רמת הגולן ממש בצפון הכנרת 

3 צימרים עם בריכות זרמים: אהבתיה חד נס 1

הסוויטה

3 צימרים עם בריכות זרמים: אהבתיה חד נס 2

מטבחון

3 צימרים עם בריכות זרמים: אהבתיה חד נס 3

חדר רחצה פרטי

צימרים עם בריכת זרמים - אהבתיה חד נס

אם מדברים על צימרים עם בריכות זרמים מחוממות ונוף מקסים לאזורי הכנרת ואזורים הרריים, מדברים על מתחם אהבתיה שביישוב חד נס. אתם מוזמנים להכיר 3 בקתות אירוח כפרי בחד נס, כאשר באחת מהבקתות ישנם 2 חדרי שינה וסידורי שינה נוספים.

יישוב חד נס ממוקם באחד המיקומים האסטרטגיים ביותר בכל רמת הגולן, במיוחד אם אתם מחפשים אחר חוויית צימרים בצפון. נופש מושלם ברמת הגולן מתחיל כאן, במתחם אהבתיה שביישוב חד נס, עם כל הפינוקים והאטרקציות מסביב. ואנחנו מדברים על לא מעט אטרקציות ופינוקים. למשל, שקלתם פעם נהיגת ג'יפים ברמת הגולן יחד עם צימר מפנק ובריכה זרמים מחוממת? כמו שאמרנו, כל הכיף סביב יישוב אחד. אז מה כולל בתוך מתחם צימרים עם בריכות זרמים בצפון הכנרת?

מה נמצא במתחם צימר עם בריכת זרמים בצפון - אהבתיה בחד נס?

אם חיפשתם אחר צימרים עם בריכת זרמים מחוממת בצפון, מצאתם מתחם צימרים בחד נס לזוגות ומשפחות עם לא פחות מאשר 3 בריכות לקיץ ולחורף. אתם מוזמנים ליהנות מהחיים האלו כמו שכולנו אוהבים, עם פינוקים שלא נגמרים. ואם בריכת זרמים זה לא סוג הפינוק המועדף עליכם, ישנן אטרקציות באמת מגוונות סביב מתחם אהבתיה.

אתם יכולים לצאת לטיולי טרקטורונים בכנרת למשל, אטרקציה אהובה ומועדפת על ידי רבבות מטיילים. טיולי טרקטורונים ברמת הגולן עשויים מאוד להתאים לזוגות, אך כמובן שגם למשפחות. מעבר לטיולי טרקטורוני וטיולי ג'יפים, תוכלו לבחור באטרקציות ימיות בכנרת. שאגב, ניתן לשלב את האטרקציות הימיות יחד עם טיולי ג'יפים בנהיגה עצמית ברמת הגולן.

אטרקציות: טיולי שטח ברמת הגולן עם ג'יפים ונופש צימרים

תוך כדי טיול רייזרים באזור הכנרת אתם תוכלו לעצור בכל מיני מיקומים אסטרטגיים ולצפות בכנרת, לצאת לפעילויות ימיות ועוד. מתחם אהבתיה מדורג מאוד גבוה על ידי אורחים רבים, ששבים לבקר במתחם לפחות פעם בחצי שנה. המתחם אהוב על ידי האורחים מפאת הפרטיות המוחלטת שניתן ליהנות ממנה כאן, אך לא רק.

מעבר לפרטיות מושלמת, תוכלו לקבל כאן פינוקים שונים.

למשל, צימר עם ג'קוזי ונוף מדהים, משהו שבהחלט שווה להזכיר. אתם יושבים לכם רגועים בתוך מימיו של הג'קוזי המבעבע, והנוף הנשקף מחלון הצימר הוא נוף הרי הגולן ואזור הכנרת. יש יותר מרגיע מזה?

פינוקים ברמת הגולן ב-2020 ומחירים מוזלים על צימרים

טוב, אז מה היה לנו עד כה? היו לנו סוויטות מפנקות באירוח כפרי, 3 בריכות זרמים ( ראו תמונה ) מחוממות וג'קוזי, ג'קוזי ספא לשימוש האורחים, טיפולי ספא, עיסויים ועוד. כל אלו הם שירותים שניתן ליהנות מהם במתחם אהבתיה בחד נס, אבל זה לא הכול.

אם לא הכרתם את התופעה שהולכת ומתרחבת, אתם מוזמנים להכיר כבר היום סדנאות אוכל המגיעות עד לפתח הצימר שלכם. ישנן סדנאות להכנת גבינה (מושלם עבור צימרים לחג השבועות), סדנאות להכנת שוקולד, סדנה להכנת פיצות ועוד. בין אם חיפשתם צימר זוגי או צימר למשפחות, אטרקציות אוכל אלו יכולות להיות מושלמות עבורכם.

צימרים עם בריכות זרמים מוזלים ב-2020 | הנחות על צימר בצפון

מחפשים צימרים עם בריכת זרמים במחיר נמוך ל-2020? כדאי לדעת, מתחם אהבתיה מפרסם את עצמו ואינו תלוי בגורמי שיווק חיצוניים. מאחר שהפרסום העצמי מוביל גם לחיסכון בכספי פרסום ושיווק, מתחם אהבתיה מסוגל להעניק לאורחיו הנחות על צימרים עם בריכת זרמים, סוויטות בהנחה ועוד.

אם חיפשתם אחר צימר בהנחה או צימר מוזל לחגים, זה המקום להגיע אליו. זה שתשלמו במתחם אהבתיה פחות כסף, לא אומר שתתפשרו על רמות הפינוק! ניתן למצוא כאן צימרים עם בריכת זרמים במחירים זולים לחג שבועות, צימרים ברמת הגולן בהנחה ועוד. צרו קשר להתאמת נופש מושלם ברמת הגולן.

והכי חשוב, מאחלים לכם נופש מושלם ברמת הגולן!

אתר "Explorer צימר בצפון" אינו מתיימר להיות פלטפורמה מדרגת ולכן אנו נפנה אתכם לפלטפורמות אמינות שבהן נרשמות חוות דעת מאורחים אמיתיים שהתארחו במקום האירוח ללא כל השפעה משוחדת כזו או אחרת. אנו דוגלים בשקיפות והצגת מקום האירוח באופן הכי אותנטי שרק אפשר. כאן באתר תוכלו לדבר או לשלוח הודעה ישירות אל המתחם ולקבל את המחיר הטוב ביותר וללא מחירים מנופחים ועמלות מיותרות, למה? אתר שייך ומנוהל ע"י המתחמים עצמם. במקרה של בעיה אנו עומדים לרשותכם בכל זמן וניתן לפנות בהודעה להנהלת האתר תודה – חופשה מהנה ובטוחה   

חוות דעת

מה אומרים עלינו

Shir
Shir
ישראל
קרא עוד
חוויה שעלתה על הציפיות! כבר היינו בכמה צימרים וזה באמת היה מושלם.. הזמנו גם את הארוחת בוקר שהייתה ט אהבו · חוויה שעלתה על הציפיות! כבר היינו בכמה צימרים וזה באמת היה מושלם.. הזמנו גם את הארוחת בוקר שהייתה טעימה בטירוף😻 ממליצה בחום✨
Tamar
Tamar
ישראל
קרא עוד
מומלץ ביותר אהבו · הכל היה פשוט מושלם!!! רחל ומשה המארחים היו מקסימים ודאגו שנהנה מכל רגע. הצימר נקי ומצוחצח. במטבח המאובזר יש מכונת קפה, יין, בירות, חלב, שתיה קלה וסלסלת חטיפים לרשות האורחים. יש הרגשה שחשבו על כל פרט על מנת להנעים את השהות במקום.
 Menachem
Menachem
ישראל
קרא עוד
חבל על הזמן! אהבו · משה היה ממש נחמד וזמין! נתן לנו מה שהיינו צריכים!!הפינוקים היו מעל הציפיות! המקום נוח ומאובזר, והיה לנו מספיק פרטיות! בהחלט נחזור שוב!
Previous
הבא

שרינו מקום עכשיו: התקשרו למתחם צימרים עם בריכת זרמים - אהבתיה חד נס

אהבתיה חד נס הינו מתחם צימרים עם בריכות זרמים ותיק המארח זוגות ומשפחות לתפארת במשך שנים