2020

צימרים לחורף בקרבת החרמון

צימרים עם בריכה מחוממת בקרבת החרמון. נשמע חלום? מציאותי לגמרי ולא רק שזה מציאותי, ריכזנו עבורכם הנחות אונליין על צימרים לחורף בקרבת החרמון והצפון. כנסו להתעדכן, לסגור הנחה על צימר בחרמון. אחר כך, לכו למלא את הג'קוזי או את הבריכה המחוממת.

צימרים לחורף באזור החרמון

אתם מוזמנים להתעדכן אצל הבלש הפרטי שלכם, צימר EXPLORER. הבלש מרכז עבורכם צימרים לחורף בקרבת החרמון עם פינוקים לא מהעולם הזה. איפה ברצונכם להתארח בצפון, ומה בא לכם לעשות באזור החרמון? אנחנו על זה.

צימרים ליד החרמון

צימרים לזוגות ליד החרמון או סוויטות משפחתיות בקרבת החרמון, כיום מוצאים בצורה הכי פשוטה. מחפשים סוויטה זוגית באזור החרמון? אולי סוויטה משפחתית בקרבת החרמון? בואו להתעדכן אצלנו, לא משנה איזו חופשה אתם מחפשים. צימר EXPLORER ירכז עבורכם צימרים מפנקים באזור החרמון, סוויטות לחורף בחרמון, מלונות בוטיק ליד החרמון ועוד רבות.

צימרים ליד החרמון בהנחות אונליין

אנחנו מאמינים שהחופשה המושלמת מתחילה בבירור קצר ומקדים, איתור צימרים מדהימים ולבסוף, שירות מהסרטים. מחפשים צימרים יוקרתיים לחורף עם ג'קוזי רותח ממש ליד החרמון? החוויה הזו של שכשוכים בג'קוזי בחורף, אפילו מתעצמת מתי שאתם נמצאים למרגלות הר החרמון.

אם אתם מגיעים בחורף לאזור החרמון, אתם מוזמנים כבר עכשיו לסגור לעצמכם צימרים עם בריכה מחוממת. סוויטות עם בריכות מחוממות בקרבת החרמון? מוצאים דרך צימר EXPLORER! אם אתם מחפשים צימרים לחורף בקרבת החרמון ואטרקציות שוות, הגעתם ליישוב חד נס. חוץ מיישוב חד נס, שבו אפשר למצוא צימרים מרהיבים ויוקרתיים, גם יישוב מג'דל שאמס (מג'דל א-שמס) פתוח לאורחים שאוהבים פינוק עילאי.

אזור החרמון והנופים הידועים

אם שאלתם את עצמכם מה יש לעשות באזור החרמון, אתם מוזמנים להכיר מוקדי-טבע יפהפיים, שכוללים סוגי נופים מהסרטים. יחד עם זאת שישנם המון מסלולי טיולים מומלצים בחרמון, רבים בוחרים לבלות את מרבית זמנם בצימרים עצמם.

מתחמי סוויטות בקרבת החרמון בהחלט מאפשרים את האופציה הזו. מבט חטוף בתמונות של צימרים לחורף בקרבת החרמון והצפון, מיד מראה לנו את כל הטוב שמוצע לנו, האורחים. בתמונות של סוויטות ליד החרמון ניתן לראות מטבחים מאובזרים ומכונות קפה, חדרי רחצה עם צמחייה טרופית (גם ללא צמחייה, עבור מי שפחות מתחבר), בריכות בתוך החדרים, ג'קוזי ועוד.

צימרים עם בריכות מחוממות בחרמון

אם כבר אנחנו מדברים על צימרים עם בריכות פרטיות, אנחנו שמחים להציג בפניכם את מתחם עדנ'ס בוטיק. בכדי לוודא שהילדים שלכם יהיו תמיד תחת השגחתכם, עדנ'ס בוטיק (ביישוב חד נס) התקינו בריכות פרטיות בכל סוויטה וצימר שבמתחם.

מדובר בבריכות גדולות מאוד, שממוקמות ממש אל מול הסלון של הסוויטה המפנקת. לא מיותר לציין, אז נדגיש שאתם נהנים מבריכות מחוממות. מעוניינים בחוויית חושים אל מול מרגלות הר החרמון? חממו את הבריכה הפרטית שנמצאת בתוך הצימר שלכם, מזגו כוס יין לכל אחד ואחת, ותנו לקסם לעשות את שלו.

מתחמי סוויטות באזור החרמון

תיירות צפון ישראל אקספלור לחוות להתרגש