Explorer - צימר בצפון

Explorer צימר בצפון מציג: צימרים לאלפיון העליון

צימרים לאלפיון העליון עבור נופשים המחפשים חופשה יוקרתית בצפון עם סטייל וסגנון. לפניכם מתחמי אירוח שעברו מזמן את הרף העליון ומצעים לנופשים פינוקי ארמון. מה כל כך מיוחד במתחמי האירוח מצפון לכנרת, אשר ממגנטים חובבי צימרים יוקרתיים הכוללים שירות VIP מפנק ומתקני ספא ברף הכי עליון.

צימרים לאלפיון העליון

5/5

פנינה בגולן

מתחם אירוח יוקרתי ומעוצב עם וילת נופש מפנקת ועוד 4 צימרים אותם תוכלו לשכור יחד עם הווילה. פנינה בגולן כוללת 2 וילות. בנוסף ישנם 4 צימרים מפוארים ונוחים במתחם. בכל צימר ישנו סלון עם פינת ישיבה, מסך, ממיר הוט ומקרן קול.
יוקרתי לאירועים

הליוס סוויטות יוקרה

מתחם צימרים יוקרתיים ושירות 5 כוכבים בשילוב טיפולי ספא וארוחות בוקר מפנקות עד לחדרים. בריכה משותפת מקורה ומתחם שכולו מתקנים לאנשים שבאמת מבינים.
יורטים מונגולים

"רומנטיקה במרום"

כאשר אנו מדברים על צימרים לאלפיון העליון אנו מתכוונים לכך פרטיות ואירוח מפנק ביותר כולל בריכה גדולה, ברומנטיקה במרום יש מי שדואג שתבלו בנעימים.
סוויטות בוטיק

"גן העדן של לאורה"

מתחם סוויטות גן העדן של לאורה בחד נס מעמידה לרשות אורחיה המכובדים 2 בקתות מפנקות להכי מתפנקים, הכוללות: ג'קוזי ספא רותח ומתחם חצר פרטי ובריכה מהסרטים.
בקתות רומנטיות!

אהבתיה - חד נס

מתחם היוקרה אהבתיה מעמיד לרשות אורחיו 2 בריכות זרמים מחוממת כשסביבה 3 סוויטות יוקרתיות ומתחם גן פרטי לכל אחת, כאשר ל-2 מהן נוף אל הכנרת.
סוויטות יוקרה

עדנ'ס בוטיק

אם תהיתם מה זה מתחם צימרים לאלפיון העליון 🤔 זה בדיוק המתחם הזה. 4 סוויטות יוקרה עם בריכה פרטית לכל סוויטה, ג'קוזי ומתחם ספא פרטי בגודל של 150 מ"ר רק שלכם! נוחות שירות VIP שחווים רק בחלום.
בריכות פרטיות

צימרים לאלפיון העליון עם יוקרה סטייל וסגנון!

לפניכם: מתחמי צימרים יוקרתיים בצפון 

"עדיליון"

עדיליון – 3 סוויטות יוקרתיות במושב כחל את עדיליון תמצאו במושב כחל הממוקם בגליל העליון, במתחם 3 סוויטות בוטיק מעץ מעוצבות ומאובזרות בסגנון אירופאי קלאסי. סוויטות מעוצבות בטוב טעם, במחשבה ובהקפדה עד הפרט הקטן.
בריכה משותפת

"פיאצה דל סול"

את 'פיאצה דל סול' תמצאו ביישוב בחד נס שברמת הגולן, אזור השפע של שמורות טבע, פעילויות ואטרקציות. מתחם הסוויטות הוקם ע"י שני שפים, מיכל וחיים, המעניקים חווית נופש ייחודית לזוגות אשר ישמחו לפנק בארוחות בלתי נשכחות.
בריכות פרטיות

"דולב 55"

מתחם דולב 55 מורכב למעשה ממספר וילות עצמאיות מגוונות ומעוצבות. מתחם 4 סוויטות ווילה בודדת. כל סוויטה מעוצבת ומרווחת הפונה לבריכת גלישה יפיפייה אשר מחוממת ומקורה בעונת החורף.
סוויטות יוקרה

"טרה נוסטרה"

terra nostra - "האדמה שלנו" באיטלקית, במקרה שלנו בחד נס מתחם סוויטות בצפון הכנרת שבו תוכלו להתפנק בסאונה וג'קוזי בלי לצאת מהצימר כל החופשה.
סאונות פרטיות

"אהבתיה"

ראית את מתחם "אהבתיה" ככה סתם פתאום ובא לך לפנק אותה בחופשת צימרים לאלפיון העליון. התקשר עוד היום ושריין לך מקום בסוויטה עם ג'קוזי שממנה נשקף נוף ממש כמו חלום.
בריכות זרמים

"אחוזת אביה"

במושב הפסטורלי ספסופה הממוקם במרחק נסיעה קצרה ממירון ומצפת, בסביבת נופים הרריים ייחודיים שוכן מתחם הנופש אחוזת אביה. במתחם 3 בקתות עץ קסומות ווילת נופש במתחם נפרד ובה 5 חדרי שינה ובנוסף צימר יוקרתי המתאים לזוג ושני ילדים.
5 יחידות

"סוויטת דניאל"

סוויטת פאר במתחם נופש יוקרתי ברמת הגולן שבו תוכלו להתארח כמלכים ומלכות עם פינוקים ברף העליון שלא מוצאים בדרך כלל במתחמי צימרים בצפון.
סוויטה מפוארת

"וילה J"

מתחם אירוח יוקרתי ומעוצב עם וילת נופש מפנקת ועוד 2 צימרים אותם תוכלו לשכור יחד עם הווילה. וילה J כוללת 5 חדרי שינה. בנוסף ישנם 2 צימרים מפוארים ונוחים במתחם.
נוף לכנרת

"Paradise"

סוויטות פאר למשפחות וסוויטות יוקרתיות לזוגות בהפרדה מוחלטת. לכל יחידה מתחם חצר בפרטיות, כשלחלקן נוף אל הכנרת ולכולן גישה אל אזור הגן והבריכה המחוממת.
דירוג גבוה

"גן העדן של ליאורה"

סוויטת עץ בעבודה ייחודית במתחם פרטי של 250 מ"ר שלה צמודה מרפסת עם ג'קוזי ספא רותח בפרטיות מוחלטת ובריכה גדולה משותפת אך ורק ל-2 סוויטות.
סוויטות עץ

צימרים לאלפיון העליון

EXPLORER צימר בצפון גאה להציג ושמח להכיר לכם – צימרים לאלפיון העליון שישכיחו מעליכם את כל הדאגות, יפנקו אתכם מכף רגל עד ראש. בואו נדבר על מספר דברים שכדאי לדעת לגבי סוויטות יוקרתיות בצפון, בין אם למשפחה או לזוג, לקבוצה או לאירוע סולידי.

בין אם אתם מחפשים אחר צימר לאלפיון העליון לזוג, או אולי סוויטה יוקרתית למשפחה, אנחנו מזמינים אתכם להכיר את כל הדרכים להתענג על הסופ"ש הקרוב שלכם, ככה תתענגו ב-2020 על פינוקים מכל מיני סוגים, אטרקציות מעולות ועוד. מה יכלול צימר לאלפיון העליון ומה יהיה כלול בדיל? בואו נגלה ביחד ונכיר קצת יותר לעומק, מתחמי נופש ואירוח של יוקרה אמיתית.

וילות נופש יוקרתיות לאלפיון העליון: מה הן כוללות?

אם חיפשתם אחר וילות נופש לאלפיון העליון, מצאתם מתחמים של נופש ויוקרה, צמחייה בכל פינה, פינוקים שלא יעלו על הדמיון ועיסויים בלילה וגם ביום. אנחנו שמחים להציג בספניכם מתחמי יוקרה של אירוח ונופש ברמות הכי גבוהות, מתחמים יוקרתיים עם בריכות ועוד שלל פינוקים למתפנקים והמתפנקות.

יש לנו להציע לכם צימרים ברמות הפאר הכי גבוהות, שבדרך כלל גם יכללו או ג'קוזי ספא מאוד מפנק, או סאונות יבשות, בריכות מחוממות ועוד. בין אם אתם מחפשים אחר צימר יוקרתי לזוג או צימרים יוקרתיים למשפחה, באזור הצפון תמצאו את כל מה שחיפשתם. ואנחנו מתכוונים להכול.

יישובים מומלצים לאירוח ונופש ברמות הכי גבוהות

ביישוב חד נס למשל, תוכלו למצוא מתחמי נופש לאלפיון העליון אשר כוללים נופים משוגעים בהחלט. הנופים נשקפים מתוך מתחמי נופש יוקרתיים הכוללים גם בריכות פרטיות ומקורות, שמתאימות לכל אורך השנה. הבריכות האלו מגיעות בגדלים שונים ובעיצובים שונים, כולל גם בריכות זרמים בחלק מהמתחמים.

בצמוד לבריכות מפנקות במיוחד, אתם לפעמים תמצאו גם ג'קוזי וסאונות יבשות, ג'קוזי ספא, ג'קוזי זרמים ועוד. אנחנו ממליצים לכם לברר את כלל הפרטים לפני שאתם יוצאים לדרך, מאחר שכל מתחם נופש יוקרתי מציע פינוקים מעט שונים.

אילו פינוקים ומתקני נופש ניתן למצוא בצימרים לאלפיון העליון?

למשל, לא כל מתחם נופש בצפון יכלול גם מטבחי חוץ ענקיים. אם השכלתם והזמנתם צימר לאלפיון העליון עם מטבח חוץ ענק, אתם תוכלו להנות מחוויות קולינאריות על אמת. אתם יכולים להפוך את המתחם למסעדת שף לכל דבר, כאשר השפים הפרטיים שלכם מגיעים עד פתח הצימר ומבשלים בעבורכם את המטעמים הכי מפנקים שיש, אפשר גם בהתאמה אישית.

אם אתם חוגגים אירוע סולידי ומחפשים אחר פתרונות אוכל או שירותי קייטרינג לצימרים ברמת הגולן, אנחנו מציעים לכם לקחת בחשבון את האופציה הזאת של מסעדת שף בצימר. מאחר שהמטבחים במתחמי נופש אלו כל כך מצוידים ומוכנים לכל תרחיש, אתם יכולים לקיים כאן אירוע מקסים ומלווה בחוויות קולינאריות אמיתיות.

לא רוצים לישון במהלך הנופש? יש כמה המלצות לנופש הקרוב

עוד במתחמי נופש לאלפיון העליון, תמצאו מיטות כל כך איכותיות, עד שיתחשק לכם להיכנס לתרדמת חורף, אבל אל תעשו זאת, כי יש המון אטרקציות מעולות באזור רמת הגולן. אתם מוזמנים להכיר אטרקציות שטח לנהיגה עצמית בצפון, שזה בעצם טיולי ג'יפים, טרקטורונים ורייזרים.

אתם יכולים לקחת את הג'יפים למוקדי טבע מרהיבים ברמת הגולן, לצאת לטיולים מדהימים באזור הכנרת, לצפות בשקיעה וגם להנות משלל אטרקציות מים ברמת הגולן. עוד באזור רמת הגולן, רכיבה על סוסים ויקבי יין מקומיים שניתן לבקר בהם ולרכוש יינות משובחים. נוסף על כך, באזור רמת הגולן גם תהנו מהמון מעיינות ונחלים – פנינים אמיתיות של הטבע. תהנו!