צימרים יוקרתיים בצפון: כל הסיבות להצפין!

צימרים יוקרתיים לזוגות בצפון - חד נס ברמת הגולן.

צימרים יוקרתיים בצפון - כל הסיבות להצפין!

תוכן עניינים

צימרים יוקרתיים בצפון ופינוק מכל עבר!

מי לא אוהב צימרים יוקרתיים בצפון שעוטפים אותו מכל עבר? אתם מוזמנים להכיר סוויטות יוקרתיות ברמת הגולן וביישוב חד נס, רק זהירות – יש פה עניין של התמכרות. רוצים להתמכר לטוב ביותר? צימר עם פינוקים כמו עיסוי שוודי, זה משהו שאנחנו עומדים לדבר עליו!

לטוב אפשר להתרגל מאוד מהר, במיוחד אם הטוב הזה נמצא ברמת הגולן, יישוב חד נס. עיירת חד נס הכפרית, היא אחת העיירות היוקרתיות בארץ והכי מסבירות פנים. אנחנו מדברים על יישוב כפרי וקטן שנמצא לו אי שם ברמת הגולן, אליו אנשים מגיעים במהלך כל השנה ומכל מקום בעולם. נכון, בימי נגיף הקורונה התיירות העולמית נעצרה, אך אנשים רבים עדיין מחפשים בידוד מהעירוניות הצפופה ומוצאים את הבידוד הזה ביישוב חד נס – צימרים יוקרתיים בצפון הארץ 2020 גם בימי הקורונה.

צימרים יוקרתיים בצפון רמת הגולן – בידוד מהצפיפות העירונית

ואם אנחנו מדברים על בידוד מהצפיפות העירונית, אנחנו מדברים על פרטיות! מחפשים אחר צימר פרטי עם ג'קוזי SUPER DUPER מפנק? אנחנו מציעים לכם להכיר סוויטות עם בריכות מחוממות בחד נס, צימרים עם ג'קוזי ענק שישאיר אתכם בו שעות, סוויטות ברמת הגולן עם טיפולי ספא וסאונה, מלונות בוטיק עם קטיף פירות ועוד.

עם כל כך הרבה סיבות לנפוש בארץ בימי הקורונה, מי צריך בכלל לטוס לחו"ל? תיירות ברמת הגולן היא רבה ומגוונת, למעשה מתאימה לכל נופש ונופשת. ישנם אנשים אשר פוקדים את הצפון יותר מפעמיים-שלוש במהלך השנה, ומוצאים לעצמם צימרים יוקרתיים בצפון עם שלל פינוקי אירוח. וכשמדברים על פינוקים, כמובן שחשוב גם לדבר על כל מיני אטרקציות ברמת הגולן שלא מפספסים.

אטרקציות ברמת הגולן והאזור

אתם מוזמנים להנות מהמון סוגים שונים של פעילויות בצפון למשפחה, פעילות זוגית ברמת הגולן, אטרקציות לקבוצות בצפון, אטרקציות שטח לקבוצות ועוד. שימו לב, אם אתם מחפשים אחר הכיף המושלם, דיל צימרים כפריים עם אטרקציות מעולות, חד נס זה האזור שאתם צריכים לפקוד.

זה כמעט לא משנה אילו זוגי פעילויות אתם מעדיפים, כי תוכלו למצוא את כל סוגי הפעילויות סביב היישוב. מחפשים אחר טיולי ג'יפים לנהיגה עצמית? אולי סנפלינג ברמת הגולן? כיף גדול ובהחלט מומלץ! מה עוד ברמת הגולן וביישוב חד נס? הכירו מתחמי צימרים יוקרתיים בצפון הארץ עם בריכות פסיפס גדולות, סוויטות עם בריכות מחוממות ופרטיות (מחוממות לכדי 37 מעלות – מתאים גם עבור צימרים לחורף), צימרים עם מטבחי חוץ קומפלט לבישול ועוד.

צימר יוקרתי בצפון עם אפשרות לבשל מה שרוצים

ואם כבר הזכרנו בישול, בואו נדבר לרגע על סוגי סדנאות מעולות שניתן להזמין למתחמי צימרים יוקרתיים בצפון וברמת הגולן. אם אתם מחפשים אחר צימר יוקרתי בצפון רמת הגולן, כדאי לברר למשל לגבי סדנה להכנת גבינות בצפון, סדנה להכנת שוקולד, סדנאות להכנת פיצה בצפון ועוד.

סוויטה יוקרתית עם עיסוי שוודי, סדנה מעולה לכל המשפחה, בריכה מחוממת וארוחת בוקר ביום שלמחרת? מושלם! ואם כבר הזכרנו שלמות, בואו נזכיר את העובדה שתוכלו גם להנות מטיפולי ספא אל מול הכנרת. וואו, אין מילים!

דמיינו את התמונה הבאה של צימרים יוקרתיים בצפון

אתם מגיעים ליישוב חד נס, לובשים בגדי ים ונכנסים אל תוך מימיו של ג'קוזי ספא ענק שמתאים ל-8 אנשים. הג'קוזי? נמצא אל מול הכנרת! בהחלט מושלם. תוכלו לאתר מתחמי סוויטות יוקרתיות בחד נס, בהן ישנם מספר מפלסים הבנויים לגובה.

בחלק מהמתחמים תמצאו אפילו 4 מפלסים שונים הבנויים לגובה, מלון בוטיק של ממש.

בעוד שבמפלס אחד נשקף נוף מסוים, במפלס אחר נשקף נוף מעט אחר. חוויה אמיתית לעיניים ולנשמה. אגב, בהמון מתחמי צימרים בצפון ישנן בריכות ענקיות אשר ממוקמות בחוץ (הן מקורות). אם אתם מעוניינים לחוות את הנופש המושלם, יישוב חד נס זו הכתובת. אין ספק.

מה עוד מציעה לנו תיירות ברמת הגולן?

יחד עם צימרים יוקרתיים בצפון שתמצאו בחד נס, אתם תמצאו ביישוב גם בית כנסת מקומי, יקבי יין בקרבה ליישוב, חוות סוסים ופינות חי ועוד.

יישוב חד נס מותאם גם עבור זוגות וגם עבור משפחות, ככה שניתן למצוא ביישוב צימר לזוגות עם ג'קוזי, צימרים זוגיים עם בריכה מחוממת, סוויטות למשפחה וקבוצות, סוויטות יוקרתיות עם בריכות פרטיות, צימר יוקרתי למשפחה גדולה ועוד. לא משנה איזה סוג אירוח כפרי בצפון אתם מעוניינים לחוות, בעיירת חד נס תמצאו זאת.