צימרים ברמות נפתלי 1

צימרים ברמות נפתלי

צימרים ברמות נפתלי ואטרקציות באזור

בקרבת גבול ישראל-לבנון, שוכן לו מושב נפתלי שנמצא כ-460 מטרים מעל קו הים. המושב עוסק בחקלאות ובמטעים, ביקבי-יין ובכרמים. יחד עם זאת, ניתן למצוא צימרים ברמות נפתלי שיפנקו ברמות הגבוהות ביותר – גם את המטייל הכי קפדן.

המושב שוכן באזור אסטרטגי ביותר, היות והוא ממש מתצפת על עמק החולה ורמת הגולן. משמעות המיקום המצוין של מושב רמות, היא בכך שקיימות המון פעילויות שונות באזורים אלו, ותוכלו להתאים את הנופש עבור כל הגילאים וכל סוגי הקהל.  בין אם אתם חובבי טבע או לא, אחד מהבילויים היותר מומלצים, הוא בילוי של צפרות באזור עמק החולה.

צימרים ברמות נפתלי 2

באזור זה של רמת נפתלי ועמק החולה, קיימים מינים נדירים של ינשופים ועופות דורסים שמגיחים בלילה לטובת ציד מכרסמים שונים על הקרקע. אם עדיין לא חוויתם את החוויה הזו, מומלץ עוד היום לברר לגבי צימרים ברמות נפתלי ולהגיע לחיזיון על חושי אמיתי, המלווה בקולות של העופות הדורסים, מחזות מרהיבים של נשרים נדירים ועוד.

מה עושים ברמות נפתלי והאזור?

המרחק מרמות נפתלי עד לצפת, הוא בערך 25 דקות נסיעה, כך שתוכלו כמובן גם לבקר בעיר האורות בלילה, חוויה שמומלץ לעבור לפחות פעם בחיים, בין אם אתם אנשי דת או לא.

אם אתם מחפשים אחר אטרקציות בתוך המושב עצמו, תשמחו לדעת שברמות נפתלי תוכלו גם לסייר ביקב "נעמן" וביקבי יין נוספים, ולחזות בתהליך של ייצור יין מקומי בצפון הארץ. נוסף על כך, תוכלו גם לבקש טעימות מסוגי היינות השונים שהיקב מכין.

במידה ואתם מתכננים ארוחת ערב ברמות נפתלי, תשמחו לדעת שבמסעדות רבות באזור ניתן להזמין יין מקומי. אזור רמת הגולן והצפון, מאופיין ביחסי גומלין בין בעלי העסקים ושיתופי פעולה רבים, כך שתמיד תוכלו לברר לגבי בירות מקומיות בתפריטי המסעדות, יינות מקומיים ועוד.

מבשלים בצימר או יוצאים לאכול ברמות נפתלי?

תוכלו לשכור צימרים במושב רמות נפתלי שכוללים גם עמדות בישול עבור כל הצרכים שלכם. מעבר לכך, צימרים בצפון בדרך כלל גם יכללו עמדות עבור על האש, נקודות גז ותנורים. בחלק מהמקרים, תוכלו אפילו ליהנות מעמדות בישול אשר ממוקמות ממול הבריכות של הצימר. מה רע? אתם מבשלים והילדים משתכשכים במים.

אם החלטתם לוותר על הבישולים (גם ככה כל השבוע בישלתם בבית), כדאי לבקר במסעדת השף שנקראת "גליאנו". המסעדה ממוקמת במתחם גליליון, רמות נפתלי, וניתן ליהנות ממגוון מנות מקוריות בהכנת שף הבית. אם אתם צמחוניים, תוכלו לקבל מענה בהחלט הולם (מומלץ לברר לגבי פיצה ארטישוק!) עבור התפריט שלכם. אתם יכולים גם לבחור צימרים ברמות נפתלי שמגישים ארוחות, אך כמובן שיש לוודא עם בעלי הצימר לגבי העניין.

אטרקציות באזור הצפון ורמות נפתלי

מטיילים רבים בוחרים לצאת אל טיולים רגליים, טיולי אופניים ברמת הגולן, טיולי ג'יפים בגולן בנהיגה עצמית וטרקטורונים, טיולי רייזרים ועוד. טיולי רייזר, עבור מי שפחות מכיר, הם טיולים בכלי-שטח עוצמתיים (דומים לטרקטורון, אך עוצמתיים יותר) וממוגנים. טיולי הרייזר בטוחים, וניתן לנהוג באזור רמות נפתלי והצפון בשטחים מאתגרים ביותר. כיף גדול, מומלץ גם בחודשי האביב המוקדמים, כאשר עדיין יש שלוליות ובוץ שמתיז לכל הכיוונים.

מסלולי טיולים ברמת הגולן שמעשירים את הידע לגבי עולם החי, טיולי EXTREME ועוד רבות.

עבור מי מאיתנו אשר מעדיפים פחות להתלכלך, ההמלצה היא טיול ג'יפים ברמות נפתלי והאזור. במידה ואינכם בטוחים באשר לחברת הטיולים איתה אתם מעוניינים לצאת, בעלי צימר בצפון בדרך כלל ישמחו לכוון אתכם אל החוויה הטובה ביותר.

לבסוף, זכרו תמיד לאסוף את השאריות והפסולת. אין אף אחד שילך אחרינו ויאסוף, כך שהיו אחראיים לעצמכם והורישו ערכים של מוסר וכבוד לילדיכם, ערכים של ניקיון הסביבה ושמירה על האקולוגיה העדינה.

השאר תגובה