אהבתיה צימרים בצפון עם טעינה לרכב חשמלי

צימרים בצפון עם טעינה לרכב חשמלי

אהבתיה צימרים בצפון עם טעינה לרכב חשמלי

אם אתם יוצאים לטייל באזורים של רמת הגולן והצפון, אתם ודאי מתכננים לגמוע לא מעט קילומטרים במהלך הטיול. תטיילו פה ותטיילו שם, מה שיוביל אתכם להצטרך טעינה לרכב היברידי. וכאן אהבתיה נכנסים לתמונה, מתחם צימרים עם הטענה לרכב היברידי וחשמלי.

מתכננים טיול ברמת הגולן? קודם כל, מעולה, זה תמיד עיתוי מצוין להגיע לאזורי הצפון. עכשיו, רק נשאר לכם לוודא שאתם מטיילים בצורה הכי אקולוגית וחסכונית בדלק וכסף. אם יש לכם רכב היברידי, אתם ודאי תשמחו לדעת שמתחם אהבתיה השיק שירות של טעינת רכבים היברידיים. במתחם אהבתיה יש לא רק צימרים עץ לזוגות, אלא גם את האפשרות לטעון את הרכב ההיברידי ולחסוך בכסף. כיצד? בואו נבין ביחד מדוע כדאי לטעון את הרכב במהלך הסופ"ש בטיול.

טיול בצפון עם קילומטראז' בלתי מוגבל

טיול בצפון חייב לכלול נסיעות לאטרקציות כאלו ואחרות, נסיעות למסלולי טיולים מומלצים ועוד. לא עובר הרבה זמן ולא עוברים הרבה קילומטרים, עד שהרכב מאבד את סוללת החשמל שלו. כאשר הרכב מאבד את סוללת החשמל, הוא למעשה מאבד גם יכולות מסוימות.

במילים אחרות, הרכב מאבד כוח ונאלץ לעבור ליחידה המבוססת בנזין. במקרים אלו, הרכב אוטומטית יהפוך לבזבזני יותר בדלק שהוא צורך. כשאתם מחפשים אחר צימרים בצפון או בקתות עץ ברמת הגולן, תחפשו אחר צימרים עם טעינה לרכב היברידי. זה יחסוך לכם לא מעט.

צימרים עם הטענה לרכב חשמלי

כל מה שאתם צריכים לעשות זה, לנוח בצימר בזמן שהרכב שלכם נטען. השירות הוא בתשלום, מעבירים את כרטיס האשראי והתשלום מועבר ישירות לחברה. הטעינה החשמלית תאפשר לכם להחזיר את השימוש בסוללה ולנהוג שוב ברכב עם הנעה היברידית.

בסופו של דבר, לא רכשתם רכב היברידי בכדי לשלם מחירים מופקעים על בנזין. מאחר שאתם תטיילו לא מעט באזור הצפון, סביר להניח שתצטרכו לטעון את הסוללה בטעינה מלאה. מצד אחד, מהיר יותר לטעון את הרכב בטעינה המהירה, מה שבהחלט אפשרי. מצד שני, הטעינה המהירה תספק לכם רק כ-70%-85% מהסוללה. במקביל, יש לקחת בחשבון גם שהטעינה המלאה תמיד תהיה ארוכה יותר ויקרה יותר מהטעינה החלקית.

אהבתיה צימר עם טעינת רכב היברידי וחשמלי

אהבתיה צימרים בצפון עם טעינה לרכב חשמלי

מתכננים הגעה צפונה? תתאמו מראש את ההגעה עם מתחם אהבתיה וקבלו את היחס המיוחד והשירות הנפלא במתחם ברגע שאתם פוסעים בו. איך שאתם מגיעים, יחכה לכם צימר עם טעינה לרכב היברידי, צימרים בחד נס עם הטענה לרכב חשמלי וכו'.

עוד כדאי לדעת, במתחם אהבתיה תוכלו להזמין שירותים נוספים מלבד צימר עם טעינה לרכב היברידי. תוכלו לקבל כאן עיסויים מקצועיים בהזמנה מראש, ארוחות מפנקות בהזמנה מראש ובתוספת תשלום ועוד. הגעתם צפונה? הגעתם למתחם אהבתיה התקשרו 0544298988.

 

השאר תגובה