פנינה בגולן: ממלכה קסומה בחד נס

מתחם 6 סוויטות פאר

פנינה בגולן ממלכה קסומה בחד נס צפון הכנרת

פנינה בגולן - ממלכה קסומה

מתחם צימרים בצפון למשפחות ברמה הגבוהה ביותר שלא מתפשר על שום פרט בחופשה שלכם 

פנינה בגולן: ממלכה קסומה בחד נס 1

הסוויטה

פנינה בגולן: ממלכה קסומה בחד נס 2

מטבחון

פנינה בגולן: ממלכה קסומה בחד נס 3

חדר רחצה פרטי

סוויטה יוקרתית לזוגות אשר מתאימה גם למשפחה גדולה עם ילדים

4 סוויטות פאר מול בריכה

4 סוויטות יוקרתיות: היחידות הזוגיות (מתאימות לזוג + 2 ילדים) “טל” ו”בר”, הסוויטות המשפחתיות (מתאימות לזוג + 3 ילדים) “רותם” ו”בן”.

סוויטת בר-טל בממלכה הקסומה בחד נס פנינה בגולן - מתחם צימרים בצפון למשפחות

סוויטת כנרת

סוויטת כנרת המלכותית והמרווחת מציעה יוקרה ופינוק למשפחות בחד נס הכוללת חדר זוגי מפואר, חדר שינה זוגי נוסף וחדר ילדים.

סוויטת גראנד דניאל במתחם צימרים בצפון הכנרת - פנינה בגולן ממלכה קסומה בחד נס

וילת נופש במתחם - דניאל

וילת נופש מלכותית: “סוויטת דניאל” היא הסוויטה גדולה במתחם וכוללת 5 חדרי שינה זוגיים, מתוכם שני חדרים מרווחים במיוחד. יציאה מהסלון אל מתחם הבריכה.

פנינה בגולן ממלכה קסומה חד נס הינו מתחם צימרים בצפון למשפחות וקבוצות עם בריכה

מתחם הבריכה והחצר

מתחם בריכה ענק המשותף לכל האורחים ושטח גן רחב ידיים הכולל מתחם ספא מפואר עם סאונה יבשה ואזור ברביקיו מאובזר באופן מושלם.

פנינה בגולן: ממלכה קסומה בחד נס

חייבים להתנתק מהשגרה? חולמים להתעורר לבוקר מול הטבע ונופי הכנרת? הכירו את פנינה בגולן: מתחם צימרים למשפחות, זוגות וקבוצות באווירה קסומה וייחודית הממוקם בחד נס. המתחם נמצא רק כרבע שעה מהכנרת וחמש דקות בלבד מפארק הירדן ונחלי הגולן האהובים ביותר: זאכי, מג'רסה, יהודיה וזוויתן. חוויית הפנאי כאן עשירה, חמה ומפנקת, מתאימה לכל מי שחולם על חופשה איכותית ומושקעת בגולן.

צימרים למשפחות וזוגות ברמה גבוהה

פנינה בגולן פונה למגוון רחב של קהלים וביניהן קבוצות גדולות וחוגגים המחפשים מקום רגוע ושקט. כאן נמצאות 6 יחידות נופש כפריות: היחידות הזוגיות "טל" ו"בר", הסוויטות המשפחתיות "רותם" ו"בן", וילה "דניאל" וסוויטת הכנרת. כל היחידות משקיפות לנוף פתוח לכנרת וחולקות מתחם ספא מפואר, בריכה ושטח גן רחב ידיים. ניתן גם להזמין ארוחות בוקר וערב מפנקות לבחירתכם.

היחידות הזוגיות והרומנטיות "טל ו"בר" מציעות אווירה כפרית וחמימה במיוחד: מיטת אפיריון מפוארת מעץ גושני מלא, ג'קוזי מושקע, מסך טלוויזיה, מטבחון עם מכונת אספרסו ובר משקאות חופשי. בחדר הרחצה תמצאו ערכת ספא אישית הכוללת חלוקים, נעלי בית ומגבות גוף. בנוסף לרשותכם מרפסת פרטית המשקיפה לבריכה והנוף סביב.

שתי הסוויטות המשפחתיות "רותם" ו"בן" מציעות צמד צימרים יוקרתיים ברמת הגולן עם פרטיות מעולה. הצימרים כוללים חדר שינה נפרד ונוח לילדים עם טלוויזיה וחלל open space  גדול עם מיטת אפריון, טלוויזיה נוספת, ג'קוזי מיוחד, מטבחון עם מכונת אספרסו ובר משקאות, חדר רחצה מפנק, שולחן אוכל ומרפסת ענקית המשקיפה לכנרת.

וילה דניאל היא הגדולה במתחם וכוללת 5 חדרי שינה זוגיים, מתוכם שני חדרים מרווחים במיוחד (חדר המלך וחדר הנסיך) עם מקלחון צמוד וטלוויזיה במסך גדול. בסלון לרשותכם ספה נפתחת. המטבח גדול, מעוצב ומאובזר וכולל שולחן אוכל גדול, פינת אספרסו, יין וויסקי. תוכלו ליהנות ממרפסת גדולה עם ג'קוזי גדול תחת כיפת השמים ופינת ברביקיו מקצועית עם מעשנת, לצד פינות ישיבה גדולות ונוחות.

סוויטת כנרת המלכותית והמרווחת מציעה מרחב צימרים למשפחות בחד נס הכולל חדר זוגי מפואר, חדר שינה זוגי נוסף וחדר ילדים. העיצוב הכפרי והנוח מזמין ארוחות מפנקות בפינת האוכל, סלון משפחתי מפואר וטלוויזיה בכל חדר. חדר השינה הגדול והמפואר מציע ג'קוזי ענק המשקיף לכנרת ובר פרטי הכולל מכונת אספרסו, בקבוקי וויסקי ויין. בנוסף לרשותכם מרפסת ענקית מול הנוף לכנרת והגולן.

מתחם ספא אקסקלוסיבי

כחלק בלתי נפרד מחוויית האירוח במתחם צימרים יוקרתיים לזוגות  בגולן, תיהנו ממתחם ספא גדול עם ג'קוזי ספא, סאונה יבשה וחדר טיפולים מפנק. המארחים יוכלו לתאם עבורכם עיסוי בכל שעה שתבחרו. בנוסף תוכלו ליהנות משולחן הסנוקר שקיים במקום.

רחבת הבריכה והאירוח במתחם הגן

הבריכה של פנינה בגולן מצטיינת בנוחות מקסימלית ורחבת שיזוף מעולה. לצד הבריכה (מחוממת בחורף לטמפרטורה גבוהה ומפנקת) תמצאו גם שולחנות פינג פונג וסנוקר, פינות ישיבה ונדנדות, פרגולת ברביקיו גדולה וכמובן גן מטופח ופורח עם נוף קסום מכל עבר. 

חוות דעת

מה אומרים עלינו

Hila
Hila
ישראל
קרא עוד
מושלםםם!! מקום שיש בו הכל מהכל מסודר נקי (באזור המטבח החיצוני להעביר שטיפה על מה שבחוץ בגלל החתולים) אבל בגדול היה מדהים יש סנוקר יש בריכה יש נדנדות מיטות שיזוף דירה מרווחת מזגנים מעולים בעלת המקום מקסימה ונוחה לא הרגשנו אותה היה לנו מדהיםם שם בכל פרמטר אפשרי 😍 ונחזוררר בטוח!!
סיון
סיון
ישראל
קרא עוד
תודה לפנינה בגולן על אירוח מוווששללםם! הבקתה הייתה מאוד מרווחת ויפה! מצויידת בכל מה שצריך.. עם חשיבה על הפרטים הקטנים! עינת דאגה לכל צרכינו ונתנה מענה לכל בקשה שלנו!! אנחנו שומרי שבת והייתה התחשבות בצרכים שלנו! חששנו שיהיה שונה מהתמונות באתר אבל היה יפה יותר נקי ומסודר מאוודד! בוודאות נחזור!! ממליצים בחוווםם!
Guy
Guy
ישראל
קרא עוד
האירוח מעולה - זוהי השנה השנייה בה אנחנו חוזרים לפנינה בגולן! המתקנים מעולים, אחלה חדרים ואווירה מדהימה של רמת הגולן היה פשוט כיף גדול מההתחלה וחשוב לציין ששדרגו את החדש שלנו!! - אלופים בטוח נחזור גם שנה הבאה
Previous
הבא

הזמינו עכשיו: מתחם צימרים בצפון למשפחות וקבוצות

פנינה בגולן הינו אחד המתחמים המושקעים ביותר ברמת הגולן והצפון בכלל – סוויטות יוקרתיות עם סאונה בריכה מחוממת