עיצוב בלונים ברמת הגולן

סידור בלונים בצימרים

עיצוב בלונים בדרום רמת הגולן

הטרנד העיצובי הפופולארי מגיע סוף כל סוף לרמת הגולן.
מחפשים מעצבת אירועים וותיקה שהיא גם מעצבת צימרים ליום הולדת שתדאג לכם במקצועיות וסטייל.
בלונים הם שדרוג לכל אירוע – בין אם זה יום הולדת, חגיגות בר מצווה או בת מצווה, וכמובן שהצעות נישואין. העיצובים המגוונים משמחים כל חגיגה ויוסיפו צבע לרגעים המרגשים שלכם.

עיצוב בלונים ברמת הגולן 1
עיצוב בלונים ברמת הגולן 2

בלונים בעיצוב אישי באזור הצפון

אחרי שבמשך שנים כמעט ולא ניתן היה להשיג בלונים בעיצוב אישי באזור הצפון, מירב עיצוב בלונים מביאה את העיצובים החגיגיים שלה לרמת הגולן ומשדרגת לכם את האירועים והשמחות.
אנחנו מספקים את כל סוגי הבלונים ואתם יכולים לבחור בין מגוון אפשרויות שיתאימו בדיוק לאירוע שלכם.
תוכלו להזמין משלוח של עיצובי הבלונים באזור הצפון, או לבוא ולאסוף בעצמכם את הבלונים ממושב חד-נס בדרום רמת הגולן. גם אתם תקבלו מאיתנו שירות ויחס אישי.
נשמח לתכנן איתכם את העיצוב הכי הכי לאירוע מושלם שכולם יעופו עליו!

ימי הולדת

עיצוב בלונים ברמת הגולן – חוגגים שנה או שישים? כאן תמצאו בדיוק את הבלונים המתאימים למסיבה שלכם.
תוכלו להזמין בלונים צבעוניים וחגיגיים ליום ההולדת של האהובים שלכם – עם אותיות השם שלהם, בלוני "מזל טוב", וכמובן שגם בלוני מספרים עם הגיל של החוגגים. ניתן להזמין בלוני מסיבה מטאליים, בלוני הליום ואפילו בלוני לד LED מנצנצים. שרשראות בלונים הן דרך נוספת להוסיף אור וחיוך לחגיגה.
לכם נשאר רק לבחור את הצבע האהוב!

בלונים לבר מצווה / בלונים לבת מצווה

בר/בת מצווה זה אירוע של פעם בחיים וכמובן שחשוב מאוד שהאירוע יהיה בעיצוב מתאים. הבלונים שלנו ישמחו את כל האורחים שלכם – מהצעירים ועד המבוגרים. ניתן לבחור עיצובי בלונים למרכז שולחן, קשתות בלונים, מעמדי בלונים במגוון צורות ועוד עיצובים רבים. הבלונים שלנו יהוו אטרקציה מרכזית באירוע שלכם, ויוסיפו סטייל ויוקרה לבר ובת המצווה. ניתן להזמין גם סידורי בלונים מיוחדים, בלוני לד LED, ואפילו סידורי בלונים משולבים עם פרחים – כדי שכולם יזכרו את האירוע המיוחד שלכם.

בלונים להצעות נישואין

מזל טוב! הגיע הרגע המיוחל, ואתה רוצה להכין הכל כדי שהיא תאמר כן! הצעת נישואין היא רגע אישי, מרגש ואינטימי, וכמובן חד פעמי. כל הפרטים חייבים להיות מוקפדים, ולכן חשוב לבחור ספקים שאתם סומכים עליהם שיכינו הכל לרגע המושלם שלכם. אנחנו נכין לכם בלונים שיתאימו לכם בדיוק – יש לנו היצע של עיצובים:

עיצובים מוגזמים ומטורפים של מאות בלוני הליום שיכסו תקרה שלמה של חדר או לב ענק בנוי מבלונים קטנים, בלונים יוקרתיים מטאליים עם או בלי הליום. אנחנו מציעים גם מגוון עיצובים אישיים עם שמות, בלוני "התנשאי לי" ובלונים בצורת לב או טבעת. אנחנו נכין לכם הכל כדי שלא תשכחו את הרגע שלכם לעולם, ונבנה את התפאורה המושלמת לחלק החשוב באמת – ההצעה עצמה.

צרו איתי קשר לכל שאלה

השאירו שם וכתובת אימייל מטה ביחד עם בקשתכם בתיבת ההודעה או פשוט דברו איתנו