עדן ברמה חופשה לזוגות ומשפחות בחד נס

סוויטות מפנקות לזוגות ומשפחות עם בריכות פרטיות

עדן ברמה חופשה בחד נס

צימרים רומנטיים מפנקים באווירת אירוח חמה ולבבית יקבלו את פניכם ביישוב חד נס 

עדן ברמה חופשה לזוגות ומשפחות בחד נס 1

הסוויטה

עדן ברמה חופשה לזוגות ומשפחות בחד נס 2

מטבחון

עדן ברמה חופשה לזוגות ומשפחות בחד נס 3

חדר רחצה פרטי

עדן ברמה חופשה לזוגות ומשפחות בחד נס

אנחנו מזמינים אתכם להכיר צימר בצפון שחובה לבקר בו, במיוחד אם אתם חובבי פינוקים שונים. סוויטות בחד נס מאפשרות לכם להתפנק כמו מלכי המלכים, בעודכם גם נהנים מעיסויים שונים וטיפולי ספא. חופשה לזוגות בצפון? חד נס זו התשובה!

עיירת חד נס ידועה בתור אחת העיירות הכי כפריות במזרח התיכון, בה נמצא לא מעט מתחמי סוויטות עם ג'קוזי, צימרים עם בריכה מחוממת ופרטית, מלונות בוטיק עם חמאם טורקי מפנק, מתחמי צימר עם ג'קוזי ספא, מתחמי סוויטה עם עיסוי בהזמנה מראש ועוד. בין כל המתחמים האלו, תמצאו את אחד המתחמים המומלצים ביותר, שלעונג הוא לנו להמליץ עליו, מתחם עדן ברמה חופשה לזוגות בחד נס (ומשפחות בהרכב של זוג + 4 בכל סוויטה). EXPLORER צימר בצפון בדק עבורכם את המתחם על כל פרטיו:

אירוח כפרי בצפון – עדן ברמה חד נס

אם עדיין לא ביקרתם במתחם, אתם מוזמנים להכיר אירוח כפרי ברמת הגולן הכולל 2 סוויטות מפנקות ביותר. צימר בצפון עם ג'קוזי? יש כאן! סוויטה בחד נס עם בריכה מחוממת ופרטית? לא רק שיש כאן, אלא שיש גם בריכה מחוממת-משותפת (בחצר).

אם כך, מה יש לנו כאן? סוויטה עם בריכה פרטית ומחוממת? צ'ק! צימר עם ג'קוזי ספא אל מול נופי הכנרת? דאבל צ'ק! ניקיון מהסרטים והתמקדות בכל הפרטים הכי קטנים? TRIPLE צ'ק! בריכות השחייה במתחם מוקפות דק עץ מפנק במיוחד, שמספק לכם את התחושה שחיפשתם אחריה – אירוח כפרי בצפון עם בריכה מחוממת ופרטית.

סוויטות משפחתיות | צימרים לזוגות | סוויטה למשפחה | צימר לזוג בצפון

מתחם עדן ברמה הוא מסוג המתחמים שכשנכנסים לתוכם, מגלים כי כל פרט ופרט נלקחו בחשבון בעת הבנייה והעיצוב של המקום. אתם מוזמנים להנות מחצר משותפת, בה ניתן להנעים את זמנכם בכיף גדול. התאורה נעימה ביותר בלילה, בעוד שביום אתם יכולים להתפנק לכם על מיטות השיזוף הנוחות.

אם אתם מחפשים אחר דיל צימר עם ארוחת בוקר בצפון, הגעתם למקום הכי נכון והכי טעים כנראה.

כחלק מחוויית האירוח הכללית במתחם צימרים ברמת הגולן עדן ברמה, תקבלו גם ארוחת בוקר שתגרום לכם להתרווח בכיסא ולשכוח מהקלוריות. בכל זאת, אתם בחופשה, מותר לאכול טוב ואף רצוי. הארוחה שדבורה, בעלת המקום מכינה, כוללת מאפים טריים וביתיים, גבינות איכותיות מאוד, ריבות תוצרת בית והפתעות שמשתנות בהתאם לעונה.

חופשה לזוגות בצפון עם בריכה מחוממת ופרטית

המתחם אמנם מאוד מותאם עבור חופש זוגות בצפון עם בריכה פרטית, אך גם משפחות קטנות יכולות להתארח כאן בכיף גדול. תמצאו כאן 2 סוויטות פרטיות עם ג'קוזי מגרה, כאשר ניתן לאכלס בכל סוויטה משפחה עם ילדים.

במקרים מסוימים ניתן גם לדאוג לסידורי שינה נוספים. אם אתם מחפשים אחר סוויטה בחד נס או צימר בצפון הארץ, הגעתם למתחם בו תמצאו סוויטות אבן יפהפיות ומעוצבות להפליא. ליד המיטה הענקית תמצאו גם ג'קוזי, ככה שהדרך שלכם מפינוק אחד לשני היא קצרה מאוד. התעוררתם משינה מעולה על מצעים איכותיים בצימר? פסיעה וחצי ואתם בתוך ג'קוזי ספא מפנק ביותר.

ואם כבר מדברים פינוקים, בואו נדבר בישולים

עדן ברמה חופשה לזוגות בחד נס (רמת הגולן), הוא מתחם בו תוכלו גם לבשל לעצמכם את ארוחת הצוהריים. אם אתם לא נמנים בין מומחי מאסטר שף 2020, או סתם לא ממש אוהבים לבשל, תוכלו להתייעץ עם דבורה, בעלת המקום, לגבי מסעדות מומלצות בצפון. מסעדות מומלצות ברמת הגולן יש כאוות נפשכם, ככה שאף אחד לא יישאר רעב!

מחפשים אחר דיל צימרים בצפון עם ג'קוזי? אולי חופשת סוויטות ברמת הגולן עם בריכה פרטית? כל העונג תחת קורת גג אחת, כולל צימר עם עיסוי בהזמנה מראש ובתשלום נוסף. צימרים עם עיסוי בצפון מומלצים ביותר לזוגות, אך לא רק. סוויטות (גם משפחתיות) ברמת הגולן עם עיסוי? כיף גדול שמיועד לכל סוגי המבקרים!

צרו קשר עם מתחם עדן ברמה עבור סידור הסוויטה לאירועים מיוחדים.

חוות דעת

מה אומרים עלינו

הרגשת ניתוק מוחלטת. סוויטות יוקרתיות יפות להפליא. נופשון של 48 שעות בלי לצאת מהצימר, חוויה שלא נשכח לעולם.   
Yair Kindler‎
Yair Kindler‎
facebook
קרא עוד
אני ואישתי התארחנו 2 לילות בצימר המפנק של דבורה. הגענו פעם שניה ( וזה כבר אומר הרבה). גם הפעם נהננו מאוד מהעיצוב , הנוף , הפינוקים הקטנים , ההקפדה על הפרטים הכי קטנים , הנקיון , השירות האדיב של דבורה שדאגה לכל בקשה שלנו ( באנו עם תינוקת בת חודשיים) , דאגה לנו ללול לתינוק בחדר .כשהגענו חיכתה לנו עוגה חמה וטעימה תוצרת הבית , חלוקים לבנים , מלא מגבות , שוקולדים בכל מקום... פינוקים אין סוף , היה נוח במיוחד שהיה גם מנגל גז מקצועי בחצר שחסך את כל עניין הדלקת הגחלים.מה שבטוח נחזור פעם שלישית .. תודה רבה
Danielle Gefen‎
Danielle Gefen‎
facebook
קרא עוד
הגענו 2 זוגות לצימר המקסים של דבורה נהנינו מעל מה שיש לו להציע צימרים נעימים, נקיים, מעוצבים ובריכה כייפית דבורה אישה מהממת ונתנה מענה לכל שרצינו
Julia Roze‎
Julia Roze‎
facebook
קרא עוד
היינו בצימר של דבורה במשך שבוע : משפחה של חמש נפשות. המקום מקסים לכל הדעות, דבורה מארחת אדיבה ונחמדה. נהננו מהנופש, הילדים כייפו בבריכה ובג׳אקוזי הענקיים. המקום נקי , מסודר ומאובזר למופת. מומלץ בחום!
Previous
הבא

הזמינו עכשיו: צימרים ברמת הגולן לזוגות ומשפחות

עדן ברמה אחד מבין המקומות המושקעים ביותר ברמת הגולן והצפון בכלל – סוויטות יוקרתיות עם בריכה פרטית