מתחמי צימרים ברמת הגולן לזוגות

צימרים ברמת הגולן לזוגות עם סאונה פרטית בסוויטה

החופשה המושלמת מתחילה בנסיעה אל יישוב חד נס, בו תמצאו מתחמי – צימרים ברמת הגולן לזוגות מאוהבים. אל מול הכנרת ונופיה היפהפיים, אתם עומדים לחוות חופשת סוויטות פאר מושלמת. הכינו את בגדי הים (גם אם חורף).

כשאנחנו נכנסים אל – צימרים ברמת הגולן לזוגות שאוהבים, אנחנו מגלים יוקרה שקשה לתארה במילים. אין ספק, כאשר מתחם חלום יוסף נבנה הושקעו בבנייה מחשבה רבה, הקפדה על פרטים, אהבה והמון תשומת לב. כל האנרגיה שהושקעה בבניית חלום יוסף היא מכווננת מטרה אחת, יצירת מתחם בו אפשר לחוות חופשה זוגית מושלמת.

צימר לזוגות ברמת הגולן

במתחם ישנן 3 סוויטות יוקרתיות עם ג'קוזי פרטי, קמין רומנטי המופעל בחורפים קרים, מטבחונים מאוד מאובזרים ופלטה לשבת, מיטות ענק ועוד המון. אנחנו מזמינים אתכם אל יישוב חד נס, היישוב הכי רומנטי בארץ.

באזור חד נס תמצאו לא מעט אטרקציות לזוגות, כולל מסלולי טיולים ששווים המון צילומים. אם אתם רוצים ליהנות מהנוף ולהניח את המכשיר הנייד בצד, אתם יכולים אפילו לצאת אל טיול טרקטורונים ( רייזרים ) בין שמורות טבע ברמת הגולן.

השקט הפסטורלי מדבר בעד עצמו

חשוב להדגיש, במתחם חלום יוסף לא תמצאו רעשי טרקטורונים ולא רעשי אנשים רבים או משפחות. המתחם מיועד אך ורק לזוגות והוא בנוי בהתאם. מלבד בריכה משותפת ומחוממת, כל המתחם מיועד לזוגות המעוניינים לקיים את החופשה הכי מפנקת.

צימרים לזוגות בלבד עם עיסוי זוגי? יש! אנחנו ממליצים בחום רב להזמין מעסה מקצועית אל הצימר שלכם. תוכלו לקבל עיסוי שוודי, עיסוי אבנים חמות, טיפול קריסטלים ועוד. בסוויטות היוקרתיות במתחם תמצאו גם סאונה יבשה פרטית, פינת ישיבה מוגבהת עם נוף מדהים (ישר אל כיוון הכנרת), צוות מסור ואדיב ועוד.

חופשה זוגית ברמת הגולן עם בריכה מחוממת

מחפשים אחר אטרקציות לזוגות ברמת הגולן? אטרקציות לזוגות ברמת הגולן הן רבות, כמו למשל קייקים בגושרים ובאזור הירדן. אתם יכולים גם לבחור באטרקציות ימיות שונות בכנרת, כמו בננה ושיט ביאכטות. סביב הכנרת תוכלו למצוא קיבוצים ויישובים, מהם ניתן לצאת אל שיט סירות רומנטי מאוד. ההמלצה היא להמתין לשעות הדמדומים! קחו אתכם בקבוק יין לשיט, ותיהנו מהשקיעה היפה ביותר בארץ.

סוויטות ברמת הגולן לזוגות כוללות גם ארוחת בוקר? כן! צימרים ברמת הגולן לזוגות עם המסעדות הטובות ביותר באזור, תוכלו לברר את המידע דרך צוות מתחם חלום יוסף – צימרים יוקרתיים ברמת הגולן לזוגות (חד נס). הצוות ישמח להמליץ לכם על המסעדות הטובות ביותר והקרובות אל מתחם חלום יוסף. ישנן מסעדות מומלצות ביותר לזוגות, ובמסעדות רבות תוכלו גם לבקש להתרשם מטעימות של יינות מקומיים. לא לשכוח בגדי ים, הבריכה המשותפת והמחוממת במתחם חלום יוסף ממתינה לכם.

צימרים לזוגות בלבד

עם נוף מלא ומושלם על הכנרת, צימרים עם ג'קוזי ופינוקים רבים אחרים, חלום יוסף הוא המתחם עליו אנו נמליץ. חלום יוסף הוא מתחם צימרים לזוגות בלבד בצפון, בו תוכלו למצוא סוויטות זוגיות עם בריכה משותפת ומחוממת. בואו נדבר פינוק.

סוויטות לזוגות בלבד? קיבלתם! מתחם חלום יוסף מונה 3 סוויטות זוגיות. במתחם לא תמצאו סוויטות משפחתיות, אך כן תמצאו שלווה מוחלטת ושקט פסטורלי. מעל המתחם, הבריכה המחוממת ואזור רגיעה קסום ומושלם. 3 צימרים זוגיים עם ג'קוזי מפנק, תמצאו גם מרפסת נירוונה ענקית מעל המתחם המשקיפה ישירות על הכנרת ( אזור ארוחת הבוקר ). אין מה להגיד, ביקור במתחם חלום יוסף פשוט בריא לזוגיות. אם אתם רוצים להפוך את החופש למושלם באמת, סגרו כבר מעכשיו צימר עם עיסוי זוגי רומנטי.

כל מה שצריך במתחם צימרים אחד

בדרום הגולן, יישוב חד נס (צפון הכנרת), אנו נמצא את מתחם חלום יוסף – צימרים יוקרתיים לזוגות בלבד והרומנטיקה באוויר. המתחם מצויד בכל טוב, כולל קמין חימום בתוך כל סוויטה וצימר. סוויטות יוקרתיות בצפון יכללו את כל הפינוקים, כולל מטבחון מאובזר מאוד. אנו מזמנים אתכם ליהנות מהחופשה שלכם ביישוב חד נס עם בריכה משותפת ומחוממת, בה תמצאו גם מיטות שיזוף.

בבוקר? כולנו רעבים לארוחה טובה! מתחם חלום יוסף מציע לאורחיו מטבחון משותף הכולל מקרר ומקפיא, כיריים חשמליות, פלטה לשבת, מיקרו וטוסטר אובן, מיקרו ועוד. רוצים המלצה על מסעדות מומלצות בצפון? אנחנו כאן לכוון אתכם!

צימרים זוגיים עם נוף לכנרת וג'קוזי

אין צורך להמשיך לחפש אחר צימר לזוג בלבד בצפון, הגעתם ליעד הכי רומנטי באזור הכנרת. בכל סוויטה במתחם חלום יוסף ישנו נוף מושלם אל ימת הכנרת. צימרים רומנטיים עם נוף קסום, אווירה פסטורלית ואפילו עיסוי שוודי אם תרצו (ניתן להזמין מראש צימר בצפון עם עיסוי בתוספת תשלום).

מחפשים צימרים עם סאונה יבשה? זוגות רבים מגיעים אל יישוב חד נס מדי שנה, בין אם מדובר בעונת הקיץ או החורף. כשהג'קוזי מחומם והבריכה המשותפת מחוממת, זה לא משנה אם אפילו יורד בחוץ גשם. שלפו את בגדי הים מהתיק, מזגו כוס יין וכנסו אל ג'קוזי מושלם. במתחם חלום יוסף תמצאו סאונה יבשה, ג'קוזי ואת כל מה שמומלץ בחופשות זוגיות. פרטיות? מובטחת!

צימרים לזוגות בלבד והשקט באוויר

כוסות היין על דופן הג'קוזי, האהבה באוויר והפרטיות מובטחת. אתם מוזמנים ליהנות מצימרים מושלמים ומפוארים, בעלי תחושה מאוד חמימה ונעימה. כל צימר במתחם חלום יוסף נבנה תוך הקפדה על עיקרון שמירת הפרטיות של המתארחים.

צימרים לזוגות בלבד עם פרטיות מושלמת? הגעתם אל מתחם סוויטות אטומות בפני רעשים. עם בנייה אקוסטית מוקפדת של צימרים מפוארים לזוגות, לא יטרידו אתכם רעשי רקע, אתם מוזמנים להשקיע בזוגיות שלכם. מומלץ לסגור מראש צימרים לזוגות בלבד בהנחה און ליין, הבטיחו לעצמכם חופשה מושלמת אל מול הכנרת. 

צימרים יוקרתיים בצפון לזוגות

חופשת צימרים יוקרתיים בצפון לזוגות עם פינוקים, ג'קוזי וגם בריכה מחוממת. ביישוב חד נס שבצפון, תמצאו סוויטות זוגיות יוקרתיות. הגעתם בחורף אל המתחם? תוכלו להדליק קמין בתוך הצימר ולהתחמם מולו. אח"כ נכנסים לג'קוזי!

מתחם חלום יוסף הוא אחד המתחמים המומלצים ביישוב חד נס, דרום הגולן. המתחם הוא מתחם זוגי בלבד, כלומר לא ניתן למצוא כאן סוויטות משפחתיות והרבה רעש. מה כן תמצאו במתחם חלום יוסף? תמצאו שקט, ציוצי ציפורים, רומנטיקה מושלמת באוויר, נוף אל הכנרת, בריכה מחוממת, מטבחון מאובזר ולא יחסר לכם דבר. מה עוד אתם צריכים בחופשת צימרים מפנקת? נכון, עיסוי. צימר עם עיסוי שוודי, סוויטה עם עיסוי אבנים חמות או כל עיסוי אחר, זו אופציה מבורכת.

צימרים יוקרתיים עם עיסוי בצפון

אתם יכולים להזמין מראש (ובתוספת תשלום כמובן) צימר עם עיסוי, כאשר המטפל שלכם יגיע במיוחד אל הצימר בכדי להעניק לכם חוויה משכרת חושים. צימרים יוקרתיים בצפון לזוגות עם עיסוי? מומלץ ביותר! אגב, ההמלצה הכי חמה היא הזמנת צימר עם עיסוי זוגי. רגישים לשמני עיסוי? עדכנו אותנו.

תוכלו לעבור עיסוי זוגי יחדיו בתוך צימר יפהפה, להניח את כל הדאגות מאחור ולפקוח עיניים כשהטיפול יסתיים. סוויטות יוקרתיות בצפון לזוגות כוללות במתחם יוסף גם בריכה משותפת. בין אם אתם מגיעים אל מתחם יוסף בקיץ או בימים קרים יותר, אנחנו מזמינים אתכם ללבוש בגדי ים ולהיכנס אל בריכה מחוממת.

צימרים עם ג'קוזי פרטי בצפון

מעדיפים לשמור על הפרטיות שלכם? בכיף. תוכלו ליהנות בצימר עצמו מג'קוזי מבעבע. בצמוד לג'קוזי שלכם תמצאו את הסלון של הצימר, את המיטה הזוגית, קמין חורפי ועוד. כשאתם מגיעים אל המתחם, הצוות ישמח לספק לכם את המלצותיו.

בין אם תחפשו אחר מסלולי טיולים מומלצים בצפון או מסלולי מים, מסלולי ג'יפים וכדומה, הצוות ישמח לסייע. ישנם אזורים יפהפיים באזור חד נס, אותם תוכלו לפקוד גם באמצעות סוסים, או אפילו ברגל, בג'יפים ועוד. מישהו אמר מסלולי טיולים לזוגות בצפון? אנחנו ממליצים! החוויה מקרבת, הנוף מקסים והחיוך שלכם נמתח על הפנים.

טיולים לזוגות בצפון | טיולים זוגיים בצפון

טיולים רומנטיים בצפון מקרבים לבבות, אין ספק. תארגנו לעצמכם סל פיקניק, בו תשימו גם בקבוק יין משובח. תתמקמו לכם בפינת חמד אמיתית, ותרגישו את החיים האמיתיים. אם תרצו, תוכלו לבקר גם במטעי פירות בצפון. מומלץ מאוד לצאת לקטיף פירות יחדיו.  

מחפשים צימרים יוקרתיים לזוגות בצפון ובאזור הכנרת? במתחם חלום יוסף תוכלו לשבת בפינת הישיבה (גבוהה) וליהנות מנוף מלא על הכנרת. מעדיפים לבלות את זמנכם בתוך הסוויטות עצמן? גם בתוך כל סוויטה וצימר אצלנו תמצאו נוף קסום לכנרת.