מתחם נופש למשפחות וזוגות בצפון הכנרת

הפינס חד נס (HAPPY NESS)

מתחם נופש למשפחות וזוגות עם בריכה: הפינס בחד נס

הפינס חד נס (HAPPY NESS)

מתחם נופש יוקרתי למשפחות וזוגות בחד נס רמת הגולן ממש בצפון הכנרת 

מתחם נופש למשפחות: הפינס (HAPPY NESS) 1

הסוויטה

מתחם נופש למשפחות: הפינס (HAPPY NESS) 2

מטבחון

מתחם נופש למשפחות: הפינס (HAPPY NESS) 3

חדר רחצה פרטי

הפינס חד נס (HAPPY NESS): מתחם נופש בצפון הכנרת

ישנם המון תענוגות ספא בצפון, צימרים מומלצים וגם מתחמי סוויטות מעולות עם בריכות פרטיות, אבל קיים מתחם נופש בולט בשטח שנקרא הפינס ביישוב חד נס. HAPPY NESS הוא מתחם נופש של צימרים למשפחות וגם צימרים זוגיים, כולל ג'קוזי פרטי ועוד פינוקים שכבר נציין.

אתם מוזמנים להכיר את ה"דור הבא" של פינוקי צימרים בצפון, מתחם הנופש למשפחות וזוגות הפינס מציג אותם ב-2020 ובמחירים ממש אטרקטיביים. בין אם אתם מחפשים צימר זוגי, צימר למשפחות, סוויטות ברמת הגולן, ווילות בצפון עם בריכה, הפינס לא יאכזב את הציפיות שלכם. צימר עם בריכה בצפון זה כאן, למעשה, 3 צימרים מעולים עם בריכה משותפת אחת.

הפינס חד נס: צימר לחורף עם בריכה מחוממת וגם לקיץ

חשוב לציין, גם כשהעננים מתאספים בינואר ובא לכם צימר לחורף, זה המקום להגיע אליו.

מאחר שהבריכה מחוממת, אתם מוזמנים ליהנות ממנה במשך כל ימות השנה. ובעוד שהמתחם מציע לנופשים 3 צימרים יפהפיים, שכבר נגיד לכם במה הם מאובזרים, החצר של המתחם לא פחות מפנקת. זה מה שתמצאו בה:

בחצר של מתחם נופש הפינס אתם תמצאו אזור ספא כיפי במיוחד, שכולל אפילו ספא של דגים. אתם מוזמנים להנעים את זמנכם בסאונות-עץ, להנעים את זמנכם בבריכה ועוד. החצר של מתחם הנופש כוללת פינות ישיבה שונות, שאפשר לשבת בהן עם כוס יין ולשכוח מכל מה שרובץ על ראשכם. עוד בחצר, תהיו גם מוקפים בצמחייה מריחה ופסטוראלית, תאורה רומנטית ונדנדות.

צימרים עם ארוחת בוקר ברמת הגולן – זה פינוק!

אנחנו ממליצים לכם לברר לגבי האפשרות של צימר עם ארוחת בוקר, במיוחד בתקופת הקורונה. לדאבוננו, מסעדות בצפון ייפתחו רק בשלבים מאוחרים יותר, ככה שהאפשרות של אירוח בצפון עם ארוחת בוקר הוא האפשרות המומלצת ביותר.

ואם כבר מדברים על אוכל, בואו נדבר על אטרקציות בצפון. אתם מוזמנים להכיר אטרקציות ברמת הגולן, אם נדייק את זה, אטרקציות אוכל עם צימרים בצפון.

צימרים בצפון עם אטרקציות בישולים ואוכל

מתחם נופש למשפחות וזוגות הפינס ישמח לארגן עבורכם את חוויית חייכם, ואתם מוזמנים כבר מעכשיו לפתח את התאבון. אפשר להזמין לצימר עצמו סדנה להכנת גבינות (מושלם עבור צימר לחג השבועות), אבל אפשר גם לבחור בסדנאות מסוגים אחרים.

באפשרותכם לבחור בסדנאות כמו סדנה להכנת שוקולד וגם בסדנה להכנת פיצות. אכן, חוויה מומלצת במיוחד, אם חיפשתם צימר בצפון עם אטרקציות שוות, זה מה שאנחנו הכי ממליצים עבורכם. מאחר ומתחם הפינס הוא מתחם צימרים לזוגות וגם צימרים וסוויטות למשפחות בחד נס, הסדנאות האלו יכולות להתאים גם לזוגות וגם למשפחות.

חוויית בישול וסדנאות אוכל בצפון: צימרים ב-2020

עבור משפחות, מדובר בחוויה מאוד מגבשת וכיפית. מחפשים צימר זוגי בצפון עם אטרקציה שווה? צימר לחג השבועות עם סדנה להכנת גבינות, זה מה שאנחנו ממליצים!

בכל מקרה, אם אתם לא בקטע של סדנאות אוכל, ישנן אטרקציות מסוגים אחרים. מתחם נופש הפינס ישמח לכוון אתכם אל האטרקציות שהכי מתאימות לכם, כולל אטרקציית טיולי ג'יפים בצפון, טיולי טרקטורונים ברמת הגולן, חוויית EXTREME של סנפלינג בצפון ועוד.

הפינס (HAPPY NESS) ביישוב חד נס: צימר לאירוע מיוחד

חוגגים אירוע מיוחד? תוכלו למצוא בקלות את מה שאתם מחפשים כאן, שזה – צימרים לאירועים מיוחדים בצפון. צימר לאירוע מיוחד ברמת הגולן זה מה שאתם צריכים בכדי לחגוג כמו שצריך ימי נישואין, ירח דבש, יום הולדת ועוד.

צוות האירוח של מתחם נופש ברמת הגולן "הפינס" ישמח לדעת מה אתם חוגגים, בכדי לסדר עבורכם סוויטה או צימר לאירועים מיוחדים.

חופשה נעימה!

אתר "Explorer צימר בצפון" אינו מתיימר להיות פלטפורמה מדרגת ולכן אנו נפנה אתכם לפלטפורמות אמינות שבהן נרשמות חוות דעת מאורחים אמיתיים שהתארחו במקום האירוח ללא כל השפעה משוחדת כזו או אחרת. אנו דוגלים בשקיפות והצגת מקום האירוח באופן הכי אותנטי שרק אפשר. כאן באתר תוכלו לדבר או לשלוח הודעה ישירות אל המתחם ולקבל את המחיר הטוב ביותר וללא מחירים מנופחים ועמלות מיותרות, למה? אתר שייך ומנוהל ע"י המתחמים עצמם. במקרה של בעיה אנו עומדים לרשותכם בכל זמן וניתן לפנות בהודעה להנהלת האתר תודה – חופשה מהנה ובטוחה   

3 סוויטות במתחם הפינס

2 סוויטות זוגיות וסוויטה משפחתית

סוויטה משפחתית

סוויטה משפחתית גדולה ומרווחת לאירוח משפחה גדולה עם כל הפינוקים האפשריים שיש למתחם נופש למשפחות בצפון להציע. מרפסת פרטית שבה ישנה עמדת ברביקיו, מתקני ספא (כולל ספא דגים) ובריכה משותפת גדולה.

2 סוויטות זוגיות

במתחם הנופש הפינס ישנן 2 סוויטות יוקרתיות לזוגות (זוג+2) בפרטיות מוחלטת עם גישה מלאה לכל מתקני הספא והבריכה במתחם. הסוויטות מאובזרות בכל טוב גם למשפחה קטנה. לכל סוויטה מרפסת, מטבחון מאובזר וג'קוזי מפנק. 

שרינו מקום עכשיו: התקשרו ל-הפינס מתחם נופש למשפחות וזוגות

הפינס הינו מתחם נופש בצפון המארח משפחות וזוגות מאושרים לתפארת במשך שנים