מתחם אירוח לקבוצות בצפון עם בריכה

האחוזה בחד נס

מתחם אירוח לקבוצות בצפון עם בריכה מול הכנרת: האחוזה

האחוזה בחד נס

מתחם אירוח לקבוצות בחד נס רמת הגולן ממש בצפון הכנרת 

מתחם אירוח לקבוצות בצפון - האחוזה 1

הסוויטה

מתחם אירוח לקבוצות בצפון - האחוזה 2

מטבחון

מתחם אירוח לקבוצות בצפון - האחוזה 3

חדר רחצה פרטי

מתחם אירוח כפרי ויוקרתי מושלם מול כנרת: האחוזה חד נס

אם חשבתם שאתם יודעים מה זה פינוק של מלכים ומלכות, אתם מוזמנים לבקר במתחם אירוח לקבוצות בצפון האחוזה בחד נס ולהכיר את עולמות הפינוק של ה-NEXT LEVEL! השלב הבא בעולמות הפינוק הכפריים כולל בריכה מחוממת, ג'קוזי פרטי, 6 צימרים מפנקים לקבוצות ועוד. מה עוד? יאללה, בואו נדבר על זה:

חיפשתם אחר מתחם אירוח כפרי ברמת הגולן לקבוצות ומשפחות, מצאתם צימרים מפנקים בעיירת חד נס, אחד היישובים הכי אטרקטיביים בארץ. יישוב חד נס מלמד אותנו מה זה פינוקים של אמת, כאלו שזוכרים אותם למשך שנים ארוכות קדימה. בעוד שביישוב יש לא מעט מתחמי סוויטות וצימרים מומלצים ביותר לקבוצות, אנחנו רוצים כרגע לדבר ספציפית על האחוזה בחד נס – מתחם אירוח כפרי ויוקרתי לקבוצות בצפון ב-6 צימרים מופלאים מול נופי הכנרת.

האחוזה חד נס: מתחם אירוח לקבוצות בצפון עם בריכה

אין כמו נופש מושלם בצפון, במיוחד אם הנופש הזה כל כך קרוב לכנרת. מתחם האחוזה ממוקם במיקום אסטרטגי למדי, 7 דקות נסיעה איטית מהכנרת. בכנרת כמובן נמצא המון אטרקציות מומלצות ביותר וכיפיות במיוחד, אבל קודם כל, בואו נדבר על מה שנמצא במתחם צימרים בחד נס למשפחות וקבוצות "האחוזה".

המתחם כולל חדר אוכל ענק ממדים שאפשר לבשל בו, שולחנות פינג פונג, פינת BBQ, בריכה ענקית מול נופי הכנרת, מיטות שיזוף ועוד.

אווירה פסטוראלית ביישוב חד נס (6 וחצי דקות נסיעת זחילה מהכנרת)

כשמדברים על אווירה מאוד פסטוראלית, מתכוונים למקומות כמו האחוזה. מתחם אירוח לקבוצות בצפון הארץ מוקף בצמחייה שפורחת בכל פינה ופינה, בתאורה לילית שמחליפה צבעים ועוד שלל אלמנטים עיצוביים מהממים.

המתחם הזה למעשה בנוי במספר מפלסים, כאשר המתחם העליון כולל את הבריכה המדוברת. אם חיפשתם צימרים עם בריכות מחוממות בצפון, מצאתם צימר עם בריכה מול כנרת. אין כמו מתחם לאירוח קבוצות בצפון ליד הכנרת, כשיש בריכה כל כך מזמינה.

בריכות וצימרים ב-2020 שלא מפספסים

אתם מוזמנים לארוז את בגדי הים שלכם בכל יום בשנה, זה ממש לא קריטי מה מזג האוויר בחוץ באותו הסופ"ש שאתם מגיעים לחד נס. הבריכה מחוממת עד כדי 37 מעלות צלזיוס, ככה שהדבר האחרון שידאיג אתכם זה מזג האוויר בחוץ.

בין אם קיץ, חורף או סתיו ואביב, מתחם אירוח לקבוצות בצפון עם בריכה מחוממת זה בשבילכם. בקיץ, כמובן שהחימום אינו עובד, אבל הבריכה בכל זאת עדיין חצי מקורה, וזאת במטרת הגנה מהשמש. סביב האחוזה בחד נס אתם תמצאו אטרקציות למשפחות בצפון, אטרקציות ברמת הגולן לזוגות, אטרקציות שטח, אטרקציית אקסטרים של סנפלינג ועוד.

ריגוש בחיק הטבע של רמת הגולן: נופש כפרי בצפון

הריגוש הזה, שאפשר לחוות בחיק הטבע ברמת הגולן, זה משהו שאתם חייבים לעצמכם.

תוכלו לבחור אטרקציות שוות בצפון מסוגים שונים, שכוללות או לא כוללות פעילות בחיק הטבע, כך יוצא שאם תרצו טיול ג'יפים בשטח לנהיגה עצמית, תוכלו לעשות זאת אפילו תוך כדי עצירות סביב הכנרת.

מה תעשו שם? פק"ל קפה, משחקי חפש את המטמון עם הג'יפים, עצירות בכנרת למטרת פעילויות ימיות ואטרקציות ימיות, טיולים בין מטעי פירות ועוד. רומנטי מזה לא קיים! כדאי כבר עכשיו לברר לגבי הנחות על צימרים בעלי תו סגול בימי הקורונה – צימרים בצפון עם אישור לעבוד בתקופת הנגיף.

אירוח קבוצות בצפון עם בריכה מחוממת לקיץ 2020 וחורף 2021

EXPLORER צימר בצפון, מגזין תיירות ברמת הגולן, מאתר עבורכם את הדילים הכי טובים של צימרים עם ארוחת בוקר בצפון, סוויטות ברמת הגולן לזוגות ומשפחות, מלונות בוטיק ליד הכנרת ועוד.

הסתקרנתם במתחם הצימרים הרומנטיים שהמלצנו לכם עליו כאן, מתחם האחוזה חד נס? צרו קשר עם צוות האירוח במתחם האחוזה, בררו עוד היום לגבי חופשה בצפון בהנחה עם תו סגול, תופתעו לגלות הנחות על סוויטות לקבוצות בצפון, הנחות על צימרים ברמת הגולן ועוד.

חופשה נעימה!

אתר "Explorer צימר בצפון" אינו מתיימר להיות פלטפורמה מדרגת ולכן אנו נפנה אתכם לפלטפורמות אמינות שבהן נרשמות חוות דעת מאורחים אמיתיים שהתארחו במקום האירוח ללא כל השפעה משוחדת כזו או אחרת. אנו דוגלים בשקיפות והצגת מקום האירוח באופן הכי אותנטי שרק אפשר. כאן באתר תוכלו לדבר או לשלוח הודעה ישירות אל המתחם ולקבל את המחיר הטוב ביותר וללא מחירים מנופחים ועמלות מיותרות, למה? אתר שייך ומנוהל ע"י המתחמים עצמם. במקרה של בעיה אנו עומדים לרשותכם בכל זמן וניתן לפנות בהודעה להנהלת האתר תודה – חופשה מהנה ובטוחה   

חוות דעת

מה אומרים עלינו

מרים צוקר
מרים צוקר
נופש משפחתי
קרא עוד
מתחם מדהים ביופיו מושקע עד לפרטים הקטנים עם המון אהבה. מיקום מושלם בעל נוף מדהים שאין עוד כמוהו. בעל המקום מאוהב במקום, מרגישים בכל פרט ממש הכל מושקע ומכל הלב. התארחנו במתחם בשבת חתן נהננו עד הגג הילדים לא רצו ללכת הביתה. הבריכה גדולה נקייה ומזמינה, הרבה מתקנים במתחם שהופכים את הבילוי למושלם!! מחכים כבר לפעם הבאה.
ברכה רבינוביץ
ברכה רבינוביץ
נופש משפחתי
קרא עוד
התארחנו שם לחגיגת ארוע משפחתי. בעלי המקום יצאו מגדרם כדי שיהיה לנו טוב. הניקיון ברמה גבוהה ביותר. החדרים יפים, בריכה יפה. הכל כמו בתמונות. המטבח המרכזי לא מבייש מלון ברמה של 5 כוכבים. הזמנו …
Evgeni Gorodinski
Evgeni Gorodinski
נופש משפחתי
קרא עוד
מקום מדהים, נוף מושלם של הכינרת, בריכה ענקית. אחד המקומות הכי יפים והכי טובים להתארח בצפון אם לא בארץ בשביל קבוצות(6 צימרים). עם כל האמצעים שצריך בנופש שכולל חדר אוכל ענקי שאפשר לבשל, ג'קוזי, ביליארד, פינג פונג, מכונת קפה עם קפסולות, ארוחת בוקר שווה, קרוב לכל אזורי הטיולים השווים ברמת הגולן. פשוט מקום מושלם!
Previous
הבא

שרינו מקום עכשיו: במתחם אירוח לקבוצות בצפון

האחוזה בחד נס הינו מתחם אירוח לקבוצות בצפון הארץ המארח קבוצות חברים מאושרים לתפארת במשך שנים 

ברוכים הבאים

אנו שמחים לראותכם,
אתם אלופים!

רוצים לראות מתחמי יוקרה ליד הכנרת?

יש לנו להציג בפניכם מתחמים מצוינים בעלי דירוג גבוה שיהפכו את חופשתכם לבלתי נשכחת, זה בדוק.