מסלולי טיולים ברמת הגולן שמעשירים את הידע לגבי עולם החי, טיולי EXTREME ועוד רבות.

מסלולים ברמת הגולן

מסלולים ברמת הגולן לכולם וכולן

אם אתם מחפשים אחר הבילוי המושלם, אין צורך להעביר את הישראכרט על כרטיס טיסה לחו"ל, היות והבילוי המושלם בכלל עשוי להימצא בצפון הארץ. צאו אל טיולים ברמת הגולן והאזור, תחוו טיולים בצפון בכל ימות השנה, אל תשכחו, הכנרת התמלאה!

סוויטות בוטיק בגליל מפנקות אמיתיות חלקן עם נוף לכנרת וחלקן עם נוף להרי הגליל והגולן.

אם עדיין לא שמעתם על בריכת הקצינים, הרי שמדובר במקום אידיאלי עבור זוגות, אך פחות עבור קבוצות גדולות. אמנם, הבריכה עצמה לא כל כך מתאימה לקבוצות גדולות (בגלל גודלה), אך מסביב קיימים מסלולי טיולים ממש מגניבים, אטרקציות ועוד.

במידה ובא לכם להשתכשך במים קרירים מתחת לעצי אקליפטוס, סעו לכם לבריכת הקצינים (שימו בWAZE- "עין עלמין בריכת הקצינים), ותיהנו מבילוי רגוע ונעים, מבריזות וגם מסלולי הליכה נחמדים באזור.

מה יש לעשות ברמת הגולן חוץ מבריכת הקצינים?

ראשית, דעו שיש שמורות טבע ברמת הגולן אשר מאפשרות לכם צפייה מרהיבה בסוגים שונים של בעלי חיים ליליים ויומיים. למשל, בעמק החולה, תוכלו ליהנות מצפייה בעופות דורסים, ומצפייה בינשופים במהלך הלילה. מעבר לכך, תוכלו לצאת אל טיולי ג'יפים, טיולי אופניים, לסגור על סוויטות בצפון שמספקות את כל הסיבות לא לצאת החוצה, לצאת אל טיולי EXTREME ועוד.

במידה ואתם לא חובבים מושבעים של ה"בחוץ" וכיפת השמיים, תוכלו לברר ביתר קלות לגבי צימרים ברמת הגולן, לברר-אונליין את הזמינות של סוויטות בחד נס והסביבה, ולסגור לעצמכם סוויטות בצפון שמעניקות את כל הפאר האפשרי ובמחירים ידידותיים. אם בכל זאת אתם שייכים לאסכולת המטיילים שנהנית מהליכות רגליות, טיולים מודרכים וכו', כדאי מאוד לברר לגבי מסאז' בסוף היום – כשאתם מגיעים לסוויטה שהזמנתם.

במקרים רבים, תוכלו לאתר סוויטות בצפון שמזמנות, על פי דרישה, מסאז'יסטים מקצועיים ומוסמכים שמעניקים את כל סוגי המסאז', ככה שאם טיילתם כל היום וחרשתם מסלולי טיולים ברמת הגולן והאזור, תוכלו לקבל פינוק אידיאלי בצורת מסאז' מקצועי בסוויטה – לכשתגיעו.

מה עוד עושים ברמת הגולן והאזור?

אם שכחנו לציין אותה, אז אנחנו מתנצלים, ואנו גאים להזכיר שהכנרת התמלאה רבות השנה. מי הגשמים הרבים גרמו בשנה האחרונה להעלאת מפלס הכנרת, כך שתוכלו להעביר את רוב היום שלכם בפעילות מבצעית של בטן-גב. במידה ואתם רעבים, תמיד תוכלו לאתר מסעדות דגים מסביב לכנרת, אך תוכלו גם לסגור מראש על צימרים בצפון שמאפשרות לכם הדלקת ברביקיו טעים.

זה נחמד מאוד לעשות ברביקיו בחוץ, אך זכרו כי סוויטות ברמת הגולן בד"כ יאפשרו לכם מטבח SUPER מאובזר, כלים נקיים, פינות גז וחשמל, גנרטורים, בריכות קיציות לצד פינת הברביקיו ועוד רבות. בקיצור, אפשר לאתר סוויטות בטבע של ברמת הגולן שיספקו לכם את כל הסיבות להישאר אך ורק במתחם הצימרים עצמם.

לבסוף, זכרו עד כמה חשוב האופן בו אתם מסיימים את התארחותכם ושהותכם בסוויטות ובטבע. בין אם שילמתם על צימרים בחד נס או בכל מקום אחר, אתם עתידים ליהנות מפינוק שנוצר עבורכם מכל ליבם של המארחים, ככה שהחזירו להם את תודתכם, תותירו סביבה ראויה בעת סיום הנופש.

כך גם רלוונטי לגבי שמורות טבע ברמת הגולן והסביבה, הקפידו שלא ללכלך, לא לזרוק שאריות מזון במחשבה שבעלי חיים ייזונו מכך (זה גורם לתמותה רבה יותר של בעלי חיים, וממש לא מועיל לתזונתם) וכו'.

בהצלחה ונופש נעים!

השאר תגובה