אחוזת בוטיק בצפון הארץ מול אגם הכנרת

Kami מלון בוטיק גלילי

אתם מוזמנים להכיר את אחת מהאחוזות הייחודיות בצפון, קאמי מלון בוטיק גלילי – אחוזת צימרים, סוויטות ופינוק מכל עבר. חיפשתם אחר מלונות בוטיק בצפון? שמחים לספר לכם על אחוזה הנקראת KAMI – סוויטות אל מול הכנרת. הגעתם ליעד, סוויטות מענגות חושים לפניכם.  

אחוזה מול נוף גלילי

את הדילים הכי טובים מוצאים בצפון. עם צימרים מפנקים, סוויטות עם ג'קוזי, צימרים עם עיסוי ועוד, אז אי אפשר להישאר אדישים. את הפינוק המושלם תוכלו למצוא בסוויטות עם חצר פרטית, שהנוף הנשקף מהן הוא מהרומנטיים ביותר. הכינו את כוסות היין, הדליקו את הג'קוזי בצימר והזרימו את הרומנטיקה באוויר.

מלון סוויטות בוטיק שכל אחת מהן מעוצבת בהשראה אחרת
צימר בוטיק בצפון במלון גלילי ליד ראש פינה

צימרים מפנקים בצפון לחוויה המושלמת

הגעתם אל אחוזת סוויטות בצפון עם ג'קוזי פרטי, פינות שיזוף והתאמה מלאה לזוגות. אתם מוזמנים להתארח באחוזה שכולה מלון בוטיק גלילי אל מול הכנרת ונופים קסומים אחרים. אחוזת קאמי נבנתה מתוך תשוקתה האדירה לעולם האירוח באווירה ייחודית.

אחוזת סוויטות יוקרתיות בגליל

סוויטות בוטיק גליליות בהרי צפת מעל ראש פינה

סוויטות בעיצוב אותנטי

מיד, ברגע שנכנסים אל אחוזת הסוויטות, מגלים כי מדובר בעיצוב שהוקדשו בו המון מאמצים, חשיבה, תשומת לב ואהבה אדירה. כל סוויטה, צימר וחדר באחוזת קאמי מפנק ברמותיו הגבוהות ביותר, בין אם אתם מחפשים אחר סוויטה זוגית או סוויטה משפחתית בהרי הגליל.

מלון בוטיק גלילי – KAMI ( קאמי )

הסוויטות במתחם כוללות חצרות פרטיים ויפהפיים, כאשר מהמרפסות של הצימרים אפשר פשוט לטבוע בנוף הקסום אשר נשקף. אם אתם מחפשים אחר אטרקציות בצפון, ישנן לא מעט אופציות מעולות ומומלצות. אתם יכולים לצאת לרכב על סוסים ולהגיע אל פינות ליטוף, לצאת לטיולי אופניים ועוד. אפשר לבקר ביקבי יין מקומיים, לצאת אל מסלולי טיולים מאורגנים וליהנות מחיק הטבע במיטבו. בכל מקרה, כדאי לזכור שהכנרת נמצאת ממש אל מול KAMI – מלון בוטיק גלילי מפנק.

מלון בוטיק בצפון - קאמי מלון בוטיק גלילי

פרטים ליצירת קשר עם: קאמי אחוזת בוטיק גלילית מפנקת 🍒