🍒 WELCOME TO

KAMI – מלון בוטיק גלילי

מלון בוטיק בצפון הממוקם בין ראש פינה להרי צפת המשרה אווירת רוגע ושלווה

מלון בוטיק בצפון 1

הסוויטה

מלון בוטיק בצפון 2

מטבחון

מלון בוטיק בצפון 3

חדר רחצה פרטי

מלון בוטיק KAMI חווית צימרים מול הכנרת

דרך (EXPLORER – צימר בצפון) – בלש צימרים וסוויטות בצפון, תוכלו לאתר בקלות מלונות בוטיק בצפון. מחפשים אחר החופשה הכי מושלמת שיש? בואו להתארח במתחם צימרים מפנקים במיוחד, מלון בוטיק בצפון לכל דבר.

מחפשים אחר מלון בוטיק בצפון הכולל חווית חושים מנצחת? אתם מוזמנים להכיר את מתחם KAMI – אחוזת צימרים מפנקים לזוגות, סוויטות זוגיות, בריכות מפנקות ועוד רבות. אם עבר זמן מה מאז שביקרתם בצפון, אתם עומדים ליהנות ובגדול.

צימרים בצפון פינוק מובטח

באחוזת KAMI תוכלו למצוא את כל מה שהחופשה שלכם מצריכה. החוויה היא חווית בריאות אמיתית לגוף ולנשמה גם יחד, ואתם מוזמנים להתענג במתחם הספא באחוזה. רמת האירוח באחוזת KAMI היא בין הגבוהות באזור הצפון.

הצוות שישרת אתכם הינו צוות אדיב, נעים הליכות ותמיד נכון לעזור בכל מה שצריך. 

מלון בוטיק מפנק בצפון

חוץ מבריכה מפנקת וג'קוזי בכל חדר, תוכלו למצוא במתחם המלון גם חצר פרטית עם צמחייה צבעונית וטרופית. אנו מזמינים אתכם להתענג, אבל על באמת. חווית צימרים בצפון מושלמת עם קמין עצים מפנק, ג'קוזי מענג ונוף קסום.

אחוזת קאמי הינה מלון בוטיק בצפון ואל מול נופי הגולן הקסומים, אתם מוזמנים לעצב לעצמכם את הנופש עם עיסוי מרגיע . מחפשים אחר חווית הצימרים המושלמת? אנו מזמינים אתכם להתארח באחוזת קאמי, הממוקמת אל מול נופי הכנרת הקסומים.

סוויטות בצפון לפינוק המושלם

באחוזת KMAI תמצאו ג'קוזי מפנק ביותר, כך שתחשבו שהגעתם בטעות אל סוויטת מלכים. אפרופו סוויטות בוטיק בצפון ופינוקי מלכים ומלכות, אנו מזמינים אתכם להתארח בסוויטה שלנו יחד עם עיסוי מפנק. מתחשק לכם צימר עם עיסוי שוודי? אולי בכלל מלון בוטיק בצפון עם עיסוי אבנים חמות?

אתם מוזמנים לבחור את העיסוי המועדף עליכם, והוא יוענק לכם על ידי צוות מסור של מטפלות מוסמכות. בין אם בא לכם לקבוע חופשת צימרים בחורף או חופשת סוויטות זוגיות בקיץ, מלון בוטיק בצפון הוא האופציה המעולה ביותר.

בילוי צימרים חורפי מושלם וגם קיצי

אתם יכולים להפיק הנאה אדירה מהנופים הקסומים של הגליל גם בחורף וגם בקיץ. תוכלו ללבוש את בגדי הים שלכם גם בחורף וגם בקיץ, כל מה שעליכם לעשות בימים הקרים זה להפעיל את החימום והג'קוזי. אם חשבתם שכבר ראיתם וחוויתם הכול, אנו מזמינים אתכם "לטעום" מנופי הגליל בחורף.

כשבחוץ יורד גשם או אפילו שלג במקרים מסוימים, אתם יכולים להתפנק לכם עם כוס יין שעושה נעים וחמים בבטן. 

אירוח מפנק בצפון במלון בוטיק

הסוויטות במתחם מצוידות בכל טוב, וניתן לראות זאת בכל פינה במתחם. הסוויטות נעימות ומפוארות, ההנאה היא מובטחת. כל מה שנשאר לכם לעשות, זה פשוט לארוז מזוודה עם כמה בגדים.

בכדי להשלים את החוויה, אנחנו ממליצים על צימר עם טיול טרקטורונים בצפון! מומלץ מאוד עבור זוגות וגם עבור משפחות. הטיולים מתבצעים באמצעות רייזרים (רייזר הוא כלי שטח עוצמתי אוו ניתן לשכור באזור חד נס), והחוויה היא עילאית!

חוות דעת

KAMI – מלון בוטיק גלילי - חוות דעת

מלון בוטיק מפואר המציע עיצוב קסום מרחבי העולם בסוויטות מפוארות עם נוף גלילי עוצר נשימה
Moshe
Moshe
ארצות הברית
קרא עוד
we really enjoyed our stay there - very quaint and Unique Sweets. Perfect for a couple. Stunning views with beautiful balconies and windows from each guest room overlooking the kinneret Will definitely stay here again
Randi
Randi
ארצות הברית
קרא עוד
Close to Sfvat for day trips and Rosh Pina for dinner had so many choices! Loved taking a dip after a long hot day. Never used in room Jacuzzi but I should have. The host Dori was so thoughtful they left a box of chocolate a bottle of wine and a bowl of fresh fruit( some from the garden ) to welcome us! She helped me find a guide to tour the city and was there to help make a stay perfect !
A
A
ישראל
קרא עוד
אהבנו את החדרים, את הנוף והשקט. נהנינו מאוד, ונחזור בקרוב - אחד המקומות היפים ביותר בגליל העליון! הסוויטה אלגנטית עם כל מה שצריך, ג'קוזי ומיטה גדולה, שירות חם ואכפתי, אוכל טבעוני טעים וכיבוד בשפע, נקי וקרוב לכל מקום
Previous
הבא

הזמינו עוד היום: סוויטות בוטיק גליליות

מלון בוטיק גלילי קסום בהרי צפת המכיל בתוכו סוויטות מעוצבות בהשראת מקומות שונים בעולם