יישוב חד נס העיירה הצפונית ברמת הגולן של תיירות צימרים יוקרתיים.

יישוב חד נס

ישוב חד נס, רמת הגולן, מיקום צפון הכנרת מול פארק הירדן

אזור ישוב חד נס ידוע ומוכר בקרב חובבי ההגה, וזאת בעקבות כך שהאזור מאופיין בכבישים מפותלים לצד נופים מרהיבים ביותר. רשמו לכם כמה טיפים על האזור, ולגבי צימרים בישוב חד נס שישאירו אתכם מפונקים ללא תקנה. חופשה מושלמת במרחק נסיעה קצרה.

אזור חד נס, הוא אזור שקיימות בו שמורות טבע רבות, נחלים ואפילו יקבי-יין מקומיים. היישוב עצמו ממוקם על הגדה המזרחית של הירדן ובתחום מועצה-אזורית גולן, וניתן לצאת אל מסלולי טיולים רבים שכוללים מפלים זורמים וסיורים שמתאימים לזוגות ומשפחות.

אם מתחשק לכם סדר יום ממש מאורגן, תוכלו לבקר באבו-קייק בבוקר, ובצוהריים כבר לפקוד צימרים בחד נס – שסגרתם מבעוד מועד. צימרים בישוב חד נס מציעים פינוק אולטימטיבי, אך לא מעט אנשים גם מעדיפים לישון תחת כיפת השמיים, שזו אופציה לא רעה בכלל, אך אנו לא משווים, היות וכל אחד מטייל בסגנון בהחלט שונה.

מה עושים באזור חד נס?

אז ככה, קודם כל, תזכרו שאזור רמת הגולן מאופיין ביחסי גומלין הדדיים בין בעלי העסקים. מה זה אומר? – זה אומר שאם אתם מחפשים מסעדה מומלצת ברמת הגולן ומאתרים אחת, יש סיכוי טוב שתוכלו ליהנות מתוצרת של יקבי יין מקומיים ברמת הגולן, מתוצרת של מבשלות בירה מקומיות ועוד. בלא מעט מסעדות באזור רמת הגולן והירדן, נהוג להגיש תוצרת של בעלי עסקים מקומיים ועל ידי כך, לתמוך האחד בשני. ריפוד קיבה נעים, רק אל תשכחו לסגור מראש על צימרים בצפון, כדי שיהיה היכן לשים את הראש לאחר ארוחה טובה.

יישוב חד נס 1

אם אתם מעדיפים לבשל בעצמכם (אחלה בילוי לזוגות), תוכלו למצוא צימרים ברמת הגולן וגם צימרים בישוב חד נס שמצוידים במטבחים מושלמים. רק זכרו, אם אתם עושים על האש, קיימות פינות מוגדרות עבור הפעילות המבורכת. צימרים בצפון בד"כ יהיו מצוידים בכל מה שאתם זקוקים לו עבור ריפוד קיבה מוצלח ובישול נעים.

אטרקציות באזור חד נס

אז הכול מוכן? סגרתם מראש על צימר ברמות בצפון ואתם מוכנים להפעיל קצת את הרגליים? – מומלץ לברר סוגי מסלולי ההליכה בשמורת הטבע יהודיה. שמורת הטבע הזו, מצוינת עבור טיולים המתאימים לכל סוגי המטיילים. ישנם מסלולים קצרים וארוכים יותר, תוכלו לעצור בנחל יהודיה וליהנות מרחצה קיצית עילאית, לשכור אפילו מדריך-דרך ועוד.

פארק הירדן האטרקציה המומלצת ביותר בצפון ובגולן שיט בנהר הירדן וטיול רינג'רים

פינוק עד הסוף, כמו שפינוק צריך להיות, יוצע לכם באזור רמת הגולן ובאזור חד נס. צימרים בצפון הם חוויה בפני עצמה ויש היגידו אפילו אטרקציה. צימרים ברמת הגולן עשויים לספק לכם את כל מה שצריך, רק חשוב לסגור מראש ולא לחכות לרגע האחרון.

האזור, הוא אזור המושך אלפי רבבה במהלך השנה, שמגיעים בכדי לסייר ולנפוש באזור, כך שקיים ביקוש גבוה עבור צימרים בחד נס והסביבה. אם אתם לא חובבי שינה תחת כיפת השמיים, מומלץ לוודא מראש שאכן קיים מקום עבורכם בצימרים. תוכלו גם לבקר בבריכת המשושים, שממוקמת בשמורת הטבע "נחל המשושים".

הבריכה ממוקמת תחת צילם של עצים עתיקים, והרחצה מושלמת עבור חודשי הקיץ החמים, עבור משפחות וזוגות שמחפשים רומנטיקה בצל.

השאר תגובה