טרה נוסטרה - סוויטות בוטיק ברמת הגולן

WELCOME TO

טרה נוסטרה בחד נס

טרה נוסטרה – סוויטות בוטיק ברמת הגולן 3 בקתות עץ רומנטיות לזוגות בצפון וגם למשפחות עם בריכה משותפת

טרה נוסטרה - סוויטות בוטיק ברמת הגולן 1

הסוויטה

טרה נוסטרה - סוויטות בוטיק ברמת הגולן 2

מטבחון

טרה נוסטרה - סוויטות בוטיק ברמת הגולן 3

חדר רחצה פרטי

טרה נוסטרה - סוויטות בוטיק ברמת הגולן

אירוח כפרי או בקתות בוטיק בחד נס? יש על מה לדבר. טרה נוסטרה – סוויטות בוטיק ברמת הגולן הפורחת, הוא המתחם אליו כדאי להגיע בשבת הקרובה. מעבר לנוף יפהפה אשר נשקף מיישוב חד נס, ביישוב נמצא את מתחם טרה נוסטרה, שמזכיר לנו כיצד מרגיש עולם שכולו פינוק.

אתם מוזמנים להיכנס לעולם שכולו תפנוקי עונג אמיתיים, כולל סאונה יבשה (ב-2 מהבקתות, לבנדר ופצ'ולי), ג'קוזי מטמטם-חושים ושוצף, בריכה בחצר המשותפת ועוד. בחורף, החופשה שלכם במתחם טרה נוסטרה תרגיש ותיראה אחרת, כולל הנעמת זמנכם בבריכה מחוממת. צימרים עם בריכה מחוממת ברמת הגולן הם מצרך בהחלט מבוקש, בין אם עבור נופש זוגי או משפחתי. EXPLORER צימר בצפון בדק עבורכם את המתחם ואת יתרונותיו.

בא לנו להתפנק בסופ"ש הקרוב ברמת הגולן

מתחם טרה נוסטרה מציע לכם לפתוח את מיטת השיזוף מסביב לבריכה המגודרת והמחוממת, ללגום כוס יין וליהנות מהיופי שבעולם הזה. בתוך הצימרים עצמם, אנחנו נמצא ג'קוזי בכל צימר, חדרים שמריחים מניקיון וצחצוח, טלוויזיית לוויין, בקבוק יין מתנה ועוד.

כשמדברים על תחזוקה מוקפדת של מקום, מדברים על טרה נוסטרה – סוויטות בוטיק ברמת הגולן. מיד כשנכסים לצימרים במתחם, מיד מרגישים שמדובר בבקתות המתוחזקות ברמה הכי גבוהה. כל פרט ופרט נלקח בחשבון, וזאת בכדי לספק לכל אורח ואורחת את חוויית הנופש הכי טובה שאפשר.

סוויטות בוטיק עם ג'קוזי וסאונה יבשה בצפון

צימר עם ג'קוזי בצפון? קיבלתם, בהחלט! בצימרים של טרה נוסטרה הג'קוזי ממוקם בצמוד למיטה, דבר היוצר חוויה באמת כפרית ומיוחדת. מעבר לג'קוזי צמוד למיטות, כל צימר כולל מטבחונים מאובזרים ומכונת קפה, חדרי רחצה מוקפדים עם מגבות מלטפות, אינטרנט חינם ועוד.

חווית האירוח במתחם צימרים בחד נס טרה נוסטרה היא לחלוטין כפרית, אך אין ספק שהיא מרגישה מאוד יוקרתית. אתם מוזמנים לסגור את המכשיר הנייד, להחליט שבסוף השבוע הקרוב אתם לא מתעסקים עם כל מה ששולי או זניח, מטריד או מדאיג. אם אתם באמת רוצים נופש שכולו הרפיה אחת שלמה, אתם מוזמנים ליהנות מחבילת צימר עם עיסוי בצפון.

סוויטות ברמת הגולן עם עיסוי וארוחה

צימר עם עיסוי ברמת הגולן? בואו נדבר על זה. צימר זוגי עם עיסוי הוא אפשרות מצוינת, ככה גם צימר למשפחות עם עיסוי. כשהילדים ישנים או משחקים בחוץ, אתם מוזמנים להתפנק על עיסוי שוודי או עיסוי אבנים חמות, טיפול בקריסטלים ועוד.

חשוב לדעת, את העיסוי יש להזמין מראש (כרוך בתשלום נוסף כמובן). נוסף על כך, אם אתם רגישים לעיסוי עמוק או לשמני עיסוי, יש ליידע את המארחים שלכם מראש וגם את המעסה שלכם. עוד בהזמנה מראש ובתשלום, תוכלו להנות מחבילת סוויטה עם ארוחה. צימר ברמת הגולן עם ארוחה כולל עושר אדיר על צלחות, מיצים טבעיים, מנות ייחודיות ועוד. צוות טרה נוסטרה – סוויטות בוטיק ברמת הגולן, ישמח לסדר את הסוויטה שלכם עבור אירועים מיוחדים.

חוות דעת

אנו אלופים ביצירת חוויות בלתי נשכחות

מתחם סוויטות בוטיק מפואר המציע נופש קסום וסאונה בכל סוויטה ומבחר מצוין של מסעדות ואטרקציות בסביבה
David
David
ישראל
קרא עוד
מאיפה להתחיל ..... אממ .... ??? אולי אתחיל עם הסגנון הנהדר של הבקתה, מעוצב אבל מחבק, או אולי אתחיל עם הדגש על הפרטים הקטנים, מהפינוקים שמחכים רק שנגיע, מהטעם הטוב של הריהוט, מהחלוקים והכפכפים ..? או אולי בגלל המיטה הנוחה כל כך שלא רוצים לצאת ממנה ואיכות כיסויי המיטה והכריות? או למיקום המעולה מול הכנרת ??? לא, אני חושב שאני אתחיל עם החשוב ביותר ... מהמארחים שלנו - ויקי וחזי המקסימים! שום דבר לא משתווה לאדיבות והחום של השירות שקיבלנו, תשומת הלב, המאמץ לספק יותר מהצפוי, לדאוג לכל הדברים, ולתת לנו להרגיש הכי בנוח! זה מה שעושה את ההבדל הגדול !! כל צימר הוא השתקפות של בעליה וללא ספק הבקתה היפה, הנקייה והנוחה שהיה לנו העונג ליהנות ממנה, היא השתקפותה של המארחים שלנו. בדאגותיי ובדרישותיי השונות במקצת, ויקי הראתה יותר מדאגה (באופן חיובי כמובן) וכל זה נעשה בטעם טוב ובסבלנות יוצאת מן הכלל. ללא ספק שנחזור שוב בחופשה הבאה!!! רק מקווה שיהיה לנו מקום 🙂 תודה באמת על הכל!!! 10000% מומלץ!
ישצוגן
ישצוגן
ישראל
קרא עוד
המארחים נחמדים מאוד ואדיבים, הצימר נקי מאוד ומסודר, מאוד מרווח ונוח, מקום שקט ואיזור פרטי, ריח נפלא של המצעים והמגבות. יש בצימר מכונת אספרסו עם קפסולות וגם שתיה קלה ושוקולד לאורחים. במילה אחת מקום מדהיייייים
Shay
Shay
ישראל
קרא עוד
בעלי המקום כבר חשבו על הכל. לנו נשאר רק לנוח ולהנות. מומלץ! אהבו · הצימרים נמצאים במקום מושלם. בעלי המקום נותנים אחלה שירות!!!!!! מאוד נקי. הכל נראה חדש. המתחם מוקף עצים, אוירה ממש מעולה. מומלץ מומלץ מומלץ מומלץ
Previous
הבא

הזמינו עוד היום: סוויטות בוטיק ברמת הגולן

חיו במותרות מיוחדות וקבלו גישה לכל המתקנים במתחם