טוען רבני בצפון טוען רבני בטבריה

טוען רבני בצפון – טוען רבני טבריה – אליהו עבו

טוען רבני בצפון - אליהו עבו - טוען רבני בטבריה

אליהו עבו - טוען רבני בצפון הארץ - טבריה - רמת הגולן ועוד

טו"ר ומגשר אליהו עבו בעל תואר שני בניהול ופיתוח מערכות חינוך.

סיים את לימודי טו"ר במכון תורת המשפט. למד גישור באוניברסיטת חיפה, ניהל עשרות הליכי גישור מורכבים בעניינים שונים ובעיקר בענייני משפחה, גירושין וסכסוכי ירושה.

טו"ר ומגשר אליהו עבו, נותן ייעוץ וליווי בענייני גירושין והנושאים הכרוכים בהם: בקשה לשלום בית, מזונות ילדים/אישה, פירוק שיתוף, חלוקת רכוש, חיוב/ שלילת כתובה, משמורת/הסדרי ראיית ילדים.
טו"ר ומגשר אליהו עבו, מגייס את ניסיון החיים והראייה החברתית הרחבה והעמוקה שלו, כדי לסייע ברגישות ובנחישות לכל אדם שנקלע לסיטואציה משברית בתחום המשפחה.

כיוון שהסמכות הבלעדית לדון בעילות הגירושין וחיוב כתובה או שלילתה, נתונים ביד בית הדין הרבני. יש לטו"ר יתרון, הנובע מהידע הרחב במשפט העברי ובקיאות בפסיקות ההלכתיות שזו השפה המדוברת בבית הדין. והן ידע משפטי בנוהלי הדיון בבית הדין.

טו"ר ומגשר אליהו עבו, רואה לעצמו הצלחה, אם הזוג מסיים את הרצון להתגרש, בחתימה על הסכם גירושין שהושג בהבנה ובהסכמה של כל אחד מבני הזוג.

טוען רבני בצפון הארץ אליהו עבו

התחייבות לשירות אדיב, נחוש ומעמיק. 

מחפשים טוען רבני ממולץ ואמין?

ייעוץ טלפוני ראשוני ללא עלות חייגו או השאירו פרטים דרך האתר

גישור

אחד היסודות העיקריים בהתנהלות אדם עם חברו, היא להבין את הזולת, להבין את הרקע לעמדתו, את הבסיס להנהגתו. להתעמק במה שהניע אותו לחשוב כך, זהו הסוד להגיע לשלום, בין אדם לחברו, בין איש לאשתו. ההבנה שגם לשני יש זכויות, יש דעות, יש השקפות היא עמדה לא קלה כלל. מטרת תהליך הגישור היא לאתר את האינטרסים של הצדדים. ישנם אינטרסים, מהותיים וגלויים: כסף, חלוקת רכוש, משמורת ילדים. וישנם האינטרסים הפסיכולוגיים הסמויים: שמירה על כבוד, ציפייה להתנצלות, רצון להערכה, הקשבה ועוד. לעיתים דווקא האינטרסים הפסיכולוגיים הסמויים, הם אבן הנגף בהגעה לפתרון. גילוי האינטרסים האמיתיים תסייע לצדדים, להבין את התהליך, לחשוב על האינטרסים שלהם ועל האינטרסים של הצד שכנגד, להקשיב לצד השני ולהיות גמיש ביחס לפתרונות, להיות מוכן להתפשר ופתוח להצעות. להבין שהראיה "שלי" לא בהכרח הכי נכונה, הכי שימושית, הכי משמעותית. כדי לעשות שלום בין אדם לחברו, בין איש לאשתו, בין אדם לזולתו נחוץ במיוחד להבין את עמדת השני, את טעמו של כל אחד ואחד. אליהו עבו טוען רבני ומגשר מוסמך, גישור משפחתי, שלום בית, גירושין בהסכמה, ובכל סכסוך. במחירים הוגנים.

ירושות וצוואות

ישנם שני דרכים לקבלת ירושה: על פי צו ירושה כפי שנקבע בחוק הירושות, צו ירושה קובע את סדר חלוקת הירושה ואת החלק אותו מקבל כל יורש עפ"י דין בחוק הירושה.

דרך אחרת לקבלת הירושה היא על פי צוואה. משיקולים ומניעים שונים המוריש מעוניין לחלק את הירושה/ עזבונו באופן שונה ממה שנקבע בחוק הירושה. הצוואה מממשת את רצון המצווה, בצוואה יכול המוריש לצוות לחלק את הירושה/העיזבון ליורשים, לכל אדם, הקדש, או למוסד אם זה רצונו.

לדוגמה, בן זוג גרוש שרוצה שהילדים הנמצאים במשמורת שלו, יקבלו את כל רכושו בהגיעם לבגרות, לאחר מותו. צריך לרשום צוואה, ולצוות על קיום הצוואה, רק בהגיעם של הילדים לגיל שייקבע המצווה.


את עריכת הצוואה נעשה לאחר פגישת בירור של הרצונות והצרכים של המוריש/ה. עריכתה על פי כל הכללים, כדי למנוע את פסילתה בטענות, כגון: כשירותו המשפטית של המצווה (מצבו הפיזי והמנטלי), נוכחות אחד היורשים בעת כתיבת הצוואה, קיום הצוואה על ידי עדים, דיוק בחלוקת העיזבון, קריאתה של הצוואה בפני המוריש והעדים וחתימה עליה לאחר שברור, שכל הנוגעים בדבר יודעים ומבינים מה כתוב בה.


כמו כן מתן סיוע בהוצאת צו ירושה מהיר לקבלת הירושה.

הסכם ממון

"חכם עיניו בראשו…". בני זוג נישאים מתוך אהבה ורצון לבנות משפחה, הם מתחייבים לשותפות זו לכל חייהם. לעיתים הדברים משתבשים והזוג מעוניין לפרק את השותפות. הסכם ממון נועד למנוע מאבקים משפטיים ארוכים, שיהיו כרוכים בהוצאות כספיות רבות, המלווים בתסכול ועוגמת נפש מיותרים. 

גירושין

גירושין שאינם נעשים בהסכמה  הם עניין מורכב, לכן חשוב לבחור את אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום. כיוון שהסמכות בעניין הנישואין והגירושין נתונה בידי בית הדין הרבני, בלבד, חשוב שטוען רבני טוב ילווה את התהליך. כל זוג נישא מתוך אמונה שהשותפות הזו היא לכל החיים, החיים לא תמיד מתקדמים כפי שאנחנו מדמיינים אותם, לעיתים נוצרים בקעים וסדקים וחיי השיתוף עולים על שרטון. אני מציע לזוגות שהחליטו להתגרש לעשות זאת בהסכמה ללא מאבקים מיותרים, ולשים את האגו בצד, בעיקר כאשר יש ילדים.

יש לשים לב כי לטוען הרבני יש רישיון לייצג בבית הדין הרבני וכי הוא הוסמך לכך מטעם הנהלת בתי הדין הרבניים.

תוצאות עבור "טוענים רבניים באזור טבריה וסובב כינרת" ·  טוען רבני בצפון · טוען רבני מוסמך · טוען רבני אליהו עבו · טוען רבני ברמת הגולן.

טוען רבני בצפון הארץ ומגשר מוסמך – יעוץ וייצוג בבית הדין הרבני. ענייני נישואין וגירושין מצריכים לא רק ידע משפטי, אלא בעיקר ידע הלכתי. כמו כן, ייעוץ וייצוג בנושאים הנלווים לגירושין: משמורת ילדים, הסדרי ראייה, מזונות אישה ומזונות ילדים, חלוקת רכוש, כתובה. עריכת הסכמי ממון (לפני הנישואים ולאחריהם), הסכמי גירושין, עריכת צוואות. מחירים הוגנים, שירות אדיב.

השאר תגובה