וילות יוקרה בצפון – Explorer צימר בצפון מציג: את הכי מומלצות

צימרים בצפון הארץ, הכי מומלצים, וילות יוקרה בצפון לזוגות עם בריכות פרטיות ונוף.

EXPLORER צימר בצפון מציג: הכי מומלצות - וילות יוקרה בצפון

תוכן עניינים

EXPLORER צימר בצפון שמח להציג – וילות היוקרה הכי מומלצות והכי מובילות באזור הצפון, הגליל ורמת הגולן. אתם מוזמנים להכיר וילות לזוגות עם בריכות פרטיות, סוויטות עם בריכה למשפחה, מלונות בוטיק ועוד. אם תרצו, ישנן גם אחוזות נופש שיגרמו לכם להרגיש חו"ל של ממש.

אמנם ישראל לא גדולה, אבל אין ספק שאפשר לצאת בה לנופשים מהממים באמת, כולל נופשי וילות יוקרה בצפון אשר מגיעות בשלל עיצובים, גדלים וצורות. בפיסת הארץ שנקראת רמת הגולן, אתם תמצאו את שלל וילות הנופש והאירוח הכי מובילות והכי מומלצות, כולל גם מלונות בוטיק וצימרים, או סוויטות אירוח עם בריכות פרטיות. בואו נבין מה כוללות בד"כ וילות יוקרה בצפון ואילו פינוקים מתווים אליהן:

וילות נופש בצפון של יוקרה – מה הן כוללות בתוכן, בחדרים עצמם?

בואו נתחיל מפנים חדרי האירוח של וילות יוקרה, שם אתם תמצאו בדרך כלל את כל מה שצריך בכדי להנות מהנופש המושלם. בתוך סוויטות וחדרי אירוח של וילות נופש ברמת הגולן והאזור, אתם תמצאו חדרי רחצה שלא חסר בהם שום דבר והם מצוחצחים עד רמת סבון הידיים החדש ותכשירי הרחצה האישיים שתקבלו. כמובן, תכשירי הרחצה תמיד ארוזים ואטומים, חדשי לגמרי ולשימושכם הבלעדי.

מעבר לכך, וילות יוקרה בצפון יציעו לכם מערכות סלוניות איכותיות ביותר, כולל ערוצי לוויין בטלוויזיה, ככה שיש לכם גם מקום להסתלבט עם איזה סרט טוב ובקבוק יין. לרוב, באזור של הסלון או בחדרי הרחצה, אתם תמצאו גם ג'קוזי מפנק. בואו נעבור לדבר קצת על מתחמי החוץ של וילות נופש ברמת הגולן והצפון.

וילות יוקרה מעוצבות לאירועים מיוחדים עם בריכות פרטיות.

מתחמי החוץ של וילות יוקרתיות עם בריכות ובלי

מתחמי החוץ של וילות יוקרתיות בצפון יכללו בדרך כלל כל מיני מתקני נופש, כמו למשל סאונות יבשות ובריכות משותפות או פרטיות, מטבחים ענקיים שאפשר להזמין אליהם שף, שולחנות ביליארד, פינג פונג ועוד.

אתם תוכלו למצוא עמדות BBQ מקצועיות במתחמי החוץ של וילות יוקרה ברמת הגולן והצפון, מעבר לכך גם טבונים אותנטיים להכנת פיצות. אגב, מומלץ לשקול להזמין סדנה להכנת פיצות שמגיעה אליכם עד פתח הצימר או הווילה! ומה לגבי הנוף של מתחמי יוקרה בצפון עם בריכות? לכנרת!

וילות עם נוף לכנרת, בריכה צמודה וכל הפרטיות בעולם

ולא פחות חשוב, אם אתם מחפשים אחר וילות יוקרה עם נוף לכנרת, אנחנו שמחים להציג בפניכם וילות יוקרתיות עם נופים משגעים באמת, בחלק מהווילות הנופים הם ישירות לכנרת, או להרי הכנרת.

עוד כדאי לדעת, באזור רמת הגולן אנחנו מציעים לכם להתארח גם במתחמים שבהם יש בריכות ממש אל מול הכנרת, ג'קוזי ספא וגם סאונות יבשות לפעמים. אם תמקדו את החיפוש שלכם ליישובים כמו יישוב חד נס שברמת הגולן, אתם תמצאו וילות יוקרתיות לזוג עם בריכה פרטית, וילות נופש למשפחה עם בריכות וג'קוזי ספא, וילות לקבוצות ואירועים ועוד.

מתחם אירוח לקבוצות בצפון ובו צימרים עם בריכה מחוממת האחוזה בחד נס 6 סוויטות יוקרה למשפחות

וילות עם בריכה לאירועים ואירועי קבוצות קטנות עד בינוניות

אם כבר הזכרנו אירועים, אנחנו שמחים להציג לכם כאן בדף גם וילות לאירועים מיוחדים בצפון עם ברכה, כאלו שתוכלו לחגוג בהן ימי נישואין והצעות נישואין, ירח דבש, ימי גיבוש לעובדים ועוד. בסופו של דבר, אין כמו חופשה טובה בצפון, אבל כדאי גם להצמיד לנופש שלכם איזשהו EXTRA פינוק, כמו למשל עיסוי טוב לנשמה ולגוף.

אנחנו מזמינים אתכם להנות מדילים של וילה עם עיסוי ובריכה בצפון, וילות עם ארוחת בוקר ובריכה צמודה או ג'קוזי (או גם וגם), וילות עם אטרקציות אוכל וסדנאות בישול ועוד. כל עוד בא לכם להתפנק על הסופ"ש הקרוב, בדף כאן אתם תמצאו את כל מה שאתם מחפשים.

EXPLORER צימר בצפון מרכז עבורכם וילות מומלצות עם בריכות

כאן בדף של EXPLORER צימר בצפון, אתם תמצאו סוגי נופשים מאוד מגוונים, כולל נופש זוגי עם ארוחות בוקר ועיסויים, נופש למשפחה עם אטרקציות לילדים, נופש לקבוצה עם בריכה פרטית ועוד.

אם אתם מרגישים שההיצע של הווילות מבלבל אתכם ואתם לא יודעים באיזו וילת יוקרה בצפון לבחור, אנחנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר. הצוות של אקספלורר צימר בצפון יסייע לכם בכל מה שקשור לבחירת הנופש המושלם שלכם בצמוד לכל החשקים שלכם.

אקספלורר צימר בצפון זמין לסייע בבחירת וילת יוקרה בצפון לסופ"ש הקרוב

אנחנו מזמינים אתכם לבחון בין וילות בכנרת עם בריכה פרטית, לווילות באזור הגליל עם נופים קסומים וקרבה לאטרקציות רבות, אפשר גם וילות ברמת הגולן לסופ"ש עם טיולי שטח ונהיגה על ג'יפים, או טרקטורונים ורייזרים. כמובן שבאזור הצפון ישנן אטרקציות מומלצות מסוגים רבים ומגוונים, ככה שאתם מוזמנים להתייעץ עם הצוות של EXPLORER צימר בצפון, גם לגבי זה.

אנחנו נסייע לכם בבחירת צימרים ברמת הגולן, אטרקציות למשפחות בצפון, אטרקציות מים מסוגים שונים בנהר הירדן ובכנרת, אטרקציות לקבוצות עם טיולי שטח בג'יפים בצפון, אטרקציות EXTREME ועוד.

מתחמי וילות יוקרה עם בריכה פרטית מחוממת בכל סוויטה

צימרים יוקרתיים בצפון עם בריכה פרטית בכל צימר

צימרים יוקרתיים בצפון עם בריכה פרטית מחוממת

צימר אקספלורר (EXPLORER) הוא בלש צימרים וסוויטות בצפון ובדרום הארץ. דרך צימר אקספלורר תוכלו לאתר בקלות צימרים יוקרתיים בצפון עם בריכה פרטית מחוממת. הנופים הקסומים של הצפון יגרמו לכם לחזור לכאן שנית ושלישית. ארזתם הכול?

קרא עוד »
צימרים יוקרתיים לזוגות בשילוב עיסוי שוודי ומגוון טיפולי ספא

צימרים יוקרתיים לזוגות | 28 סוויטות יוקרה

אם אתם אוהבים את החיים הטובים, אין ספק שמתחמי צימרים יוקרתיים לזוגות הם בשבילכם, ולא רק בגלל 100% הפרטיות שתהנו ממנה. בואו נדבר על היתרונות שיש במתחמי צימר יוקרתי לזוג, ובנוסף, נרחיב גם מה קיים במתחמים האלו. חופשה יוקרתית בצפון ב-2022, ככה נראית:

קרא עוד »
צימרים בצפון לסופ"ש הקרוב - כל הצימרים שנשארו פנויים לסוף שבוע ברמת הגולן.

צימרים בצפון לסופ"ש הקרוב

יישוב חד נס הוא אחד היישובים היותר ידועים ברמת הגולן, אליו מגיעים עשרות אלפי תיירים במהלך השנה בכדי להתענג על צימרים מפנקים עם בריכה מחוממת, סוויטות ווילות עם ג'קוזי, מלונות בוטיק ועוד. אם אתם מחפשים אחר הנופש המושלם, אנחנו ממליצים להתחיל אותו בדיוק כאן, ביישוב חד נס, רמת הגולן וסובב כנרת. בדיוק כאן, אתם תמצאו את כל מה שחיפשתם בכדי לייצר את החופשה המושלמת עם יקיריכם (יש גם צימרים בצפון לסופ"ש הקרוב עם כלבים!). כל מה שרציתם לדעת על תיירות ברמת הגולן ב-2022:

קרא עוד »
צימרים בטבע ברמת הגולן – מקומות לינה מומלצים בטבע של הגולן ב 2020.

צימרים בטבע ברמת הגולן – מומלצים ב 2022

איזה כיף, ב1 במאי, 2020, אפשר להגיע שוב למתחמי צימרים בצפון! מחפשים צימרים בטבע בצפון? אנחנו מזמינים אתכם להכיר סוויטות אל מול הכנרת ואל מול נופים בהחלט משגעים. מה קורה עם התיירות ברמת הגולן ב-2022? נדבר על זה:

קרא עוד »
צימרים מבודדים לזוגות בפרטיות מוחלטת עם בריכה פרטית.

צימרים מבודדים לזוגות – בפרטיות מוחלטת

אין כמו השגרה, גם אם היא לפעמים יכולה להיראות ולהרגיש לנו משעממת. בשגרה שלנו, כולנו אוהבים צימרים מבודדים לזוגות בצפון, כאלו שאפשר לקחת מהם פסק זמן של שלווה אמיתית. מחפשים סוויטות מבודדות ברמת הגולן? בואו נדבר עליהן:

קרא עוד »
צימרים בצפון עם הכי נוף שיש - האחוזה מתחם צימרים בצפון עם נוף מלא לכנרת

צימרים עם הכי נוף שיש מול הכנרת

מחפשים אחר צימרים עם הכי נוף שיש מול הכנרת, שהתמלאה ב-2022? EXPLORER צימר בצפון, מגזין תיירות ברמת הגולן וחד נס, מציע לכם אירוח כפרי בהנחה אונליין בצפון. כל מה שצריך לדעת על מחירים טובים לצימרים ב-2022!

קרא עוד »
צימרים בצפון עם כלבים עם החבר הכי טוב על 4 ולא רק. יש צימרים שמקבלים בעלי חיים.

צימרים בצפון עם כלבים – עם החבר על 4

איזה כיף לכם, החלטתם לקחת את הכלב אתכם למתחם צימרים מפנקים! מתחמי צימרים בצפון עם כלבים זה מה שאתם צריכים, אם אין לכם לב להשאיר את מכשכש הזנב שלכם בפנסיון. בואו נדבר כשכוש זנב ופינוקי אדם!  

קרא עוד »
צימרים למשפחות עם ילדים בצפון חד נס ברמת הגולן. מגוון צימרים המותאמים למשפחות עם ילדים.

צימרים למשפחות עם ילדים

החזאים מדברים על כך שבחורף 2020, אנשים לא מפחדים מהגשם ופוקדים מתחמי צימרים למשפחות עם ילדים. דני רופ מאיים בגשמים חזקים? סוויטות למשפחות עם ילדים יתאימו בדיוק עבורכם, גם עבור חופשה חורפית ברמת הגולן.

קרא עוד »
צימרים בצפון לזוגות דקה 90 - אם חיפשתם צימרים ברגע האחרון לזוגות אנו הכתובת עבורכם.

צימרים בצפון לזוגות דקה 90

סוויטות זוגיות דקה 90 עם מירב הרומנטיקה, מוצאים ביישוב חד נס, רמת הגולן. אם אתם מחפשים אחר דילים לזוגות בצפון דקה תשעים, אנחנו מזמינים אתכם להכיר עולם שלם של תיירות כפרית בצפון הארץ. חד נס היא עיירה כפרית באמצע המזרח התיכון, בקרבה רבה לכנרת. במרחק קצרצר מהכנרת, תמצאו את העיירה ובה עשרות מתחמי צימרים מפנקים במיוחד, אם לא יותר.

קרא עוד »
Explorer צימר בצפון מגזין תיירות ונופש בגולן

צימרים ברמת הגולן – מתחמי לינה בין נופים קדומים

צימרים ברמת הגולן מציעים קרבה בלתי אמצעית לטבע היפה של האזור הצפוני. אנחנו מזמינים אתכם לצלול אל תוך מתחמי הצימרים היוקרתיים, המציעים למבקרים בהם את כל הטוב הדרוש לחופשה מושלמת. כל צימר מתוכנן בקפידה לחוויית הנופש הטובה ביותר שיש, עם מתחמי רביצה מפנקים, חצר רחבת ידיים מלאה בעצי פרי והמון ירוק, נופים מדהימים של פעם בחיים, ובחלקם יחכו לכם גם בריכות פרטיות וגדולות, ג'קוזי מפנק, סאונה פרטית ופינות ישיבה מפנקות במיוחד. כדי להבטיח שתיהנו מחווית החופשה הטובה ביותר, לא חסכנו על הפרטים הקטנים כגדולים – וכולם, ללא יוצא מן הכלל, מחכים רק לכם.

קרא עוד »
צימרים יוקרתיים בצפון עם מטבח גדול מושקע ומאובזר לכל מטרה של אירוע משפחתי

מתחם צימרים לקבוצות ולוועדי עובדים

רמת הגולן היא פיסת ארץ פסטוראלית במיוחד, אליה מגיעים תיירים מכל העולם. תוכלו למצוא בקלות מתחם צימרים לקבוצות ולוועדי עובדים עם כל הפינוקים, כולל פינוקי ספא שונים. אם מדברים ספציפית על יישוב חד נס, הרי שתיירים מגיעים לעיירה כפרית זו מכל קצוות תבל. בואו נספר. חד נס היא העיירה הכי כפרית בארץ, אבל גם הכי מפנקת ויוקרתית. תוכלו בקלות למצוא מתחמי סוויטות לקבוצות, צימרים לאירועי עובדים, מלון בוטיק לאירועים משפחתיים ועוד. ביישוב אתם יכולים להנות ממתחמי אירוח כפרי המציעים לכם גם פינוקי ספא, כאלו שאי אפשר לסרב להם.

קרא עוד »
פאב בחד נס - "לונה בר" אורחי צימרים בחד נס יוכלו ליהנות מבר שכונתי יוצא מגדר הרגיל.

מה יש לעשות באזור חד נס

אז מה יש לעשות בחד נס? חופשה בצפון יכולה לכלול אין-סוף אפשרויות של מקומות בילוי ואטרקציות, אבל אם אתם מתארחים בקרוב בכפר חד נס ועדיין לא ביקרתם בפאב LUNA , אתם מחמיצים הופעות חיות בחד נס, בירות מקומיות, יין מקומי ועוד רבות.

קרא עוד »
מלון בוטיק בצפון עם בריכה פרטית מחוממת ומקורה ולכל סוויטה בריכה פרטית.

מלון בוטיק בצפון עם בריכה פרטית

אם יש דבר אחד יותר כיפי מאשר מלון בוטיק בצפון עם בריכה פרטית ומחוממת, הרי שזה מלון בוטיק עם חמאם טורקי. אנחנו כבר נסביר לכם למה אנחנו מתכוונים כשאנחנו אומרים מלון בחד נס עם חמאם טורקי מפנק, אבל קודם כל בואו נדבר על צימרים ברמת הגולן עם בריכות מחוממות. מחפשים אחר סוויטה בצפון עם כל הפינוקים? מדליקים את ה-WAZE, מקלידים "חד נס" ומגיעים לעיירה שכולה קסם.

קרא עוד »