האחוזה בחד נס - מתחם אירוח יוקרתי

WELCOME TO

האחוזה בחד נס

האחוזה בחד נס מתחם צימרים בצפון למשפחות עם בריכה פרטית מקום חווייתי והנאות החיים

האחוזה בחד נס 1

הסוויטה

האחוזה בחד נס 2

מטבחון

האחוזה בחד נס 3

חדר רחצה פרטי

האחוזה בחד נס - מתחם אירוח יוקרתי לקבוצות

את שנת 2020 פותחים בצפון וכדאי שזה יקרה ביישוב חד נס, רמת הגולן. EXPLORER צימר בצפון גאה להציג בפניכם את מתחם האחוזה בחד נס – מתחם צימרים לקבוצות קטנות ובינוניות. בואו נדבר על סוויטות ברמת הגולן שחובה לבקר בהן השנה.

שנת 2020 כבר נפתחה לה, והפינוקים לא מאחרים להגיע גם ביישוב חד נס שברמת הגולן. מתחם האחוזה בחד נס הוא מתחם סוויטות לקבוצות ברמת הגולן, צפון הכנרת, בו ניתן לחגוג אירועים ואירועים מיוחדים. כשאתם מחליטים להניע את הרכב ולהגיע לרמת הגולן, אל תשכחו ליידע את מארחי המתחם שאתם חוגגים אירוע מיוחד. בואו נדבר על סוויטות בצפון לאירועים קבוצתיים.

מתחם צימרים לאירועים בצפון

מבט אחד קטן בחצר המשותפת של האחוזה בחד נס – מתחם צימרים לקבוצות ואירועים, מספיק לנו בכדי להבין שמדובר במתחם מושלם עבור קבוצות. החצר המשותפת פשוט יפהפייה, אך גם גדולה מאוד ויש בה בר גדול, מקרר שתייה ועוד. המתחם בנוי באופן מושלם עבור קבוצות, אך יש כאן גם צימרים מושלמים לזוגות.

סוויטות לזוגות ברמת הגולן – חד נס

צימרים לזוגות ברמת הגולן עם כל הפינוקים האפשריים? בואו נדבר רגע על פינוקים באמת, אבל באמת ייחודיים. כשאתם מגיעים למתחם האחוזה, אתם מיד שמים לב שהמתחם בנוי באופן מיוחד. בעוד שבמפלס התחתון של החצר המשותפת ישנה בריכה ענקית, במפלס העליון של המתחם המשותף ישנו מבא פנוראמי מושלם על נופי הכנרת.

מה עוד נמצא ב"קומה" העליונה של המתחם המשותף באחוזה? ג'קוזי זרמים (ג'קוזי ספא) שיגרום לכם להניח את הראש אחורה, להביט לשמיים ולשכוח מהיקום. אנחנו מזמינים אתכם ליהנות ממתחם צימרים מפנקים ברמת הגולן, כאשר האבזור בצימרים הוא מלא ועשיר. מעבר למטבחונים ומכונות קפה, בקבוק יין מתנה וגם ג'קוזי פרטי בכל צימר, תמצאו בחצר של האחוזה גם שולחן סנוקר. כיף!

צימרים בצפון עם בריכה מחוממת

על מה אנחנו מדברים? על חופשה חורפית במתחם צימרים יוקרתיים עם בריכה פרטית! אתם מוזמנים לארוז את בגד הים שקניתם לאחרונה ב-SALE, וחשבתם שלא תלבשו אותו עד הקיץ הבא. צימר עם בריכה מחוממת לחורף? בהחלט קיבלתם.

כנסו אל בריכת הפסיפס הענקית, שמתאימה גם ל-8 מתרחצים, ושכחו מכל השטויות שהטרידו אתכם עד אותו הרגע. סוויטה עם בריכה מחוממת ברמת הגולן, מושלמת עבור אירועים לקבוצות בד"כ. עוד, במיוחד עבור הנעמת זמנם של האורחים, תמצאו במתחם האחוזה שולחן סנוקר ושולחן פינג פונג!

חוות דעת

אנו אלופים ביצירת חוויות בלתי נשכחות

מתחם בוטיק מפואר המציע נופש קסום, סוויטות מפוארות עם נוף עוצר נשימה לכנרת ומבחר מצוין של מסעדות ואטרקציות בסביבה
מרים צוקר
מרים צוקר
נופש משפחתי
קרא עוד
מתחם מדהים ביופיו מושקע עד לפרטים הקטנים עם המון אהבה. מיקום מושלם בעל נוף מדהים שאין עוד כמוהו. בעל המקום מאוהב במקום, מרגישים בכל פרט ממש הכל מושקע ומכל הלב. התארחנו במתחם בשבת חתן נהננו עד הגג הילדים לא רצו ללכת הביתה. הבריכה גדולה נקייה ומזמינה, הרבה מתקנים במתחם שהופכים את הבילוי למושלם!! מחכים כבר לפעם הבאה.
ברכה רבינוביץ
ברכה רבינוביץ
נופש משפחתי
קרא עוד
התארחנו שם לחגיגת ארוע משפחתי. בעלי המקום יצאו מגדרם כדי שיהיה לנו טוב. הניקיון ברמה גבוהה ביותר. החדרים יפים, בריכה יפה. הכל כמו בתמונות. המטבח המרכזי לא מבייש מלון ברמה של 5 כוכבים. הזמנו …
Evgeni Gorodinski
Evgeni Gorodinski
נופש משפחתי
קרא עוד
מקום מדהים, נוף מושלם של הכינרת, בריכה ענקית. אחד המקומות הכי יפים והכי טובים להתארח בצפון אם לא בארץ בשביל קבוצות(6 צימרים). עם כל האמצעים שצריך בנופש שכולל חדר אוכל ענקי שאפשר לבשל, ג'קוזי, ביליארד, פינג פונג, מכונת קפה עם קפסולות, ארוחת בוקר שווה, קרוב לכל אזורי הטיולים השווים ברמת הגולן. פשוט מקום מושלם!
Previous
הבא

הזמינו עוד היום: צימרים בצפון עם עם בריכה ונוף קסום

חיו במותרות מיוחדות וקבלו גישה לכל המתקנים בהישג ידכם

ברוכים הבאים

אנו שמחים לראותכם,
אתם אלופים!

רוצים לראות מתחמי יוקרה ליד הכנרת?

יש לנו להציג בפניכם מתחמים מצוינים בעלי דירוג גבוה שיהפכו את חופשתכם לבלתי נשכחת, זה בדוק.