גן העדן של ליאורה ברמת הגולן

צימרים ברמת הגולן עם בריכה

גן העדן של ליאורה

צימרים מפנקים בחד נס לזוגות עם בריכה משותפת או פרטית הצופה אל הכנרת והרי הגולן

גן העדן של ליאורה - צימרים ברמת הגולן עם בריכה 1

הסוויטה

גן העדן של ליאורה - צימרים ברמת הגולן עם בריכה 2

מטבחון

גן העדן של ליאורה - צימרים ברמת הגולן עם בריכה 3

חדר רחצה פרטי

חדש בגן העדן של ליאורה - צימר עץ גדול ל-2 משפחות

הצימר הגדול מיועד לשתי משפחות מקסימום 10 אנשים.

ממוקם על ראש הר מול נוף מרהיב להרי הגולן ולכנרת השופעת מצד אחד ומצידו השני לשמורת הטבע של בריכת המשושים.

בחלל המרכזי, סלון עם ויטרינה גדולה הצופה אל הכינרת, פינת אוכל ומטבח מאובזר. בקומת הכניסה חדר שינה מרווח עם דלת יציאה נפרדת למרפסת הצמודה לבריכה. בחדר מיטה זוגית king size  עליה מצעים מגוהצים וצחורים, ספה נפתחת למיטה זוגית, חלון גדול המשקיף לשמורת הטבע, מקושט שיחי הורדים ומבעד לחלון זה ניתן לפגוש לא פעם בסוסים ופרות הבאים לרעות.

החדר מצוייד בוילונות האפלה ווילונות תחרה, טלויזיה ומזגן. בקומת הגלריה רצפת עץ טבעי חלל הגלריה מחולק לשניים: האחד – חלל פתוח -"פינת זולה" ובו מזרנים זוגיים, מזגן וטלויזיה,  בחלקו השני – חדר שינה בו מיטה זוגית king size עטופה במצעים צחורים ומגוהצים, מאוורר, חדר רחצה.  

פתח הכניסה לחדר גדול וסגירתו באמצעות וילונות האפלה מחלל הגלריה יוצא גשר המוביל אל "מרפסת לנשמה" מרפסת גבוהה מעל כל המתחם להעצמת חווית הנוף המרהיב. בצד אחד של הצימר חזר פרטית, לאורכה עצי פרי, מעליה רשת הצללה, דשא סינטטי עליו פינת ישיבה, פינת מנגל, ונדנדה  בחזית -לאורך הצימר מרפסת נוף עם פינות ישיבה. בצד השני ממוקמת הבריכה המשמשת את כל אורחי הצימרים ביחד או בנפרד בתיאום זמנים.

המתחם כולו מחולק לשניים בהפרשי גובה של 3 מטר שיוצרים הפרדה. בחלק העליון הצימר הגדול והבריכה,  ובחלקו התחתון שני צימרים עם פרטיות ביניהם. הכניסה לבריכה כרוכה במעבר של מטרים ספורים בשטח המרפסת במתחם העליון.

גן העדן של ליאורה - צימרים ברמת הגולן עם בריכה

אנו מזמינים אתכם ליהנות ממתחם צימרים, שכולל רק טוב ופינוקים. במה מדובר? צימרים ברמת הגולן עם בריכה עונתית אם אפשרות לפרטיות, ומיטות השיזוף כבר ממתינות לכם. ביישוב חד נס, רמת הגולן ותיהנו מחופשה מושלמת. בחורף? כנסו אל הג'קוזי החם האינטימי!

בואו נדבר על מתחם של 700 מ"ר, הכולל צימרים עם ג'קוזי פרטי, בריכה ענקית מושלמת ועוד עונג רב. מחפשים אחר צימרים בצפון עם ארוחת בוקר מפנקות? שיעורי יוגה? אולי צימר עם עיסוי ברמת הגולן? במתחם אחד ענק, תוכלו לקבל את כל אלו ועוד הרבה יותר מכך. אתם מוזמנים להכיר את "גן העדן של ליאורה" מתחם שבו 2 צימרים ברמת הגולן עם בריכה מפנקת, ג'קוזי מבעבע ועוד המון פינוקים בהזמנה מראש. אגב, אפילו אפשר להזמין ג'חנון כארוחת בוקר בצימר. מומלץ מאוד לחובבי התחושה הביתית!

צימר ברמת הגולן

מה יותר כיף מאשר לסיים את השבוע בצפון, ליהנות מאטרקציות שונות ואפילו לקבל עיסוי מקצועי? מחפשים אחר צימרים בחד נס, שהם סוויטות מפנקות לכל דבר? בין אם אתם מחפשים אחר סוויטה יוקרתית, סוויטה משפחתית, צימר זוגי או צימרים משפחתיים, יישוב חד נס הוא המענה המושלם עבורכם.

ביישוב חד נס תמצאו את מתחם "גן העדן של ליאורה", בו תיהנו מייחס אישי חם ואוהב. ניתן להזמין ארוחות מאוד מפנקות לבקתות. באופן אישי, אנו מאוד ממליצים על צימר ברמת הגולן עם ארוחת בוקר גלילית או שקשוקה. ניתן להזמין לצימר ארוחת ערב בסגנון איטלקי או תאילנדי. הארוחות האיטלקיות כוללות פסטה, רביולי, פיצות ועוד. אתם מוזמנים ליידע את ליאורה.

צימרים ברמת הגולן עם בריכה ושרות חדרים

אין צורך להמשיך לחפש אחר סוויטות זוגיות ברמת הגולן עם בריכה, הגעתם למקום המדויק ביותר. בואו אל יישוב חד נס, כאן תוכלו ליהנות משרות חדרים אדיב ביותר, צימרים עם עיסוי בהזמנה מראש, מטבחונים מאובזרים ועוד רבות.

יישוב חד נס, הוא מעין בירת הצימרים של צפון הארץ. כל הדרישות שלכם ייענו באזור היישוב, כולל הדרישה לאטרקציות מעולות עבור משפחות וגם לזוגות. צפון הארץ הוא "מחוז הצימרים", אין ספק. אז איך יודעים כיצד לבחור מתחם צימרים מפנקים? נכון, זה מאוד תלוי בסגנון שלכם ובהעדפותיכם, בגן העדן של ליאורה תיהנו מבקתה כפרית. בהחלט כדאי תמיד להתבונן ראשית בתמונות המתחם.

צימרים עם אינטרנט חינם וטלוויזיית YES

הנופש שלכם לא יהיה מושלם, אם אין מטבח מאובזר בצימר לבישול אישי? מה עם טלוויזיית YES ואינטרנט חינם? צודקים. בואו להתארח באחד המתחמים המפנקים ברמת הגולן, בו תמצאו את אלו וגם מיטות קינג סייז מאוד נוחות.

הפעילו לכם את מכונת האספרסו, תיהנו לכם מפינות השיזוף. הפרטיות היא מוחלטת, ולכל צימר במתחם ישנה חצר יפהפייה ומרגיעה. בחצר? תמצאו גם את אזור הבריכה! מישהו ביקש צימרים ברמת הגולן עם בריכה ועדיין לא קיבל? מוזמנים ליצור קשר עם גן העדן של ליאורה בחד נס.

חוות דעת

מה רושמים עלינו

סוויטות מהממות שנבנו ביצירתיות ונשמה, מקום שקט ורגוע היוצר הרמוניה מושלמת בין שלווה וטבע לבין בקתות עץ באווירה ייחודית בישוב הפסטורלי חד נס
Shir
Shir
ישראל
קרא עוד
היינו בגן העדן של ליאורה לילה אחד ונהננו מכל רגע. הצימר מקסים, מפנק, נקי מאוד ומרווח. ליאורה אישה מקסימה שמעבר להכל, הכי חשוב היה לה שנהנה ונרגיש בנוח, והיתה זמינה 24/7 לכל דבר שרק היינו צריכים, ובאמת לא היה חסר לנו כלום לרגע. קיבלנו גם אקסטרה פינוקים ונשנושים שהיו מעל ומעבר לאורך כל השהות שלנו, שלגמרי עשו את ההבדל 🙂 אין ספק שעוד נחזור לשם, מומלץ מאוד!
Karen
Karen
ארצות הברית
קרא עוד
What a treat it was to stay in Liora's little slice of heaven! Upon arriving at our warm and cozy wooden cabin, Liora greeted us with open arms and a great big smile. Knowing we were celebrating my partner's birthday, Liora decorated our warm wooden cabin with yummy treats and rose petals spelling out Mazal Tov (congrats in Hebrew). Our private garden filled with fruit trees, luxurious jacuzzi and spacious cabin made for the outstanding getaway we were craving. If that wasn't enough, Liora baked my partner a birthday cake and even put together a gluten free snack for me. I highly recommend staying here and getting the breakfast too! (She makes the cheeses herself... I know 😂) As liora told us, heaven is not just around us, it's within. Go taste some of it for yourself, I know we will again soon enough!
Alice
Alice
איטליה
קרא עוד
The host was very nice and helpful. She even left popcorns and home made cookies on our table in the garden! The room was spacious and big enough to fit 4 adults, although there is no separation between the beds. The closed garden was convenient since we came with a dog.
Previous
הבא

הזמינו עוד היום: צימרים עם בריכה ברמת הגולן

אחד המקומות המושקעים ביותר בישוב חד נס באווירה משחררת עיצוב מתקתק אותנטי ורומנטי