קטיף דובדבנים ברמת הגולן יום טיול מושלם

אטרקציות שוות בצפון יום דובדבן

יום דובדבן עם אטרקציות ברמת הגולן

הנופשון הכי מתקתק שאתם יכולים ליצור, יתחיל באיתור של צימר בצפון, ימשיך במציאת אטרקציות בצפון ויסתיים בחיוך רחב מאוזן לאוזן. ישנן לא מעט אטרקציות שוות בצפון, אז רשמו לכם כמה פרטים חשובים לגבי הדרך להתחמש בחיוך רחב בסופ"ש הקרוב.

קטיף דובדבנים ברמת הגולן יום טיול מושלם

אחת מהפעילויות היותר פופולאריות לאחרונה, היא פעילות של טיולי רייזרים (או: טיולי רייזר) בצפון הארץ. טיולי רייזר הם אטרקציה משפחתית נהדרת, אטרקציה לזוג שמעוניין לחוות קצת הזרמת אדרנלין משותפת, ואפילו מהווים אטרקציה נהדרת לפעילויות קבוצתיות.

אתר התיירות "רייזר הצפון", הוא אתר המציע את סוג הטיולים הזה, ותוכלו ליהנות מנסיעה בשטח מגניב ביותר שכולל שלוליות (כשיש), נסיעה בוצית וטיפוס בעליות, ירידה בירידות ועוד. שימו לב, כלי הרייזר הם כלים ממוגנים ומסיביים, הרבה יותר מטרקטורונים, כך שבטיחותכם נלקחת בחשבון, כמובן.

אחרי יום אתגרי, המלצת צימרים בחד נס והאזור

הטיולים בכלי הרייזר, הם מענה מצוין עבור כל סוגי קהל היעד שמגיע לפקוד את הצפון, אך יש גם לדאוג עבור ריפוד הקיבה, כך שתוכלו לאתר לא מעט אטרקציות שוות בצפון שגם כוללות הפסקות אכילה במסעדות שממוקמות בטבע.

מזון גורמה לא תמצאו כאן, אך בהחלט תוכלו ליהנות מאוכל איכותי. בינינו, אתם תהיו כל כך רעבים מהאדרנלין שמוזרם מטיול הרייזר, עד שסביר להניח שלא תהיו בררנים, אבל בכל מקרה נחמד לדעת שקיים אוכל סטרילי ואיכותי באזור תמיד.

לאחר שדאגנו לכסות את ההנאה והאוכל, נוכל לנטוש לכיוון צימר בצפון שהואלנו לאתר מראש. ישנם צימרים ברמת הגולן שמספקים לא פחות מאשר את המענה המושלם לזוגות, למשפחות, לקבוצות וחבר'ה.

צימרים לזוגות בצפון עשויים לכלול אפילו מסאז'ים, ככה שאם תגיעו מעט תפוסים מטיול שטח אתגרי, תוכלו לאתר צימר בצפון שיספק לכם את האפשרות לשכב על הבטן, ולקבל את המסאז' המקצועי ביותר ועל ידי מסאז'יסטים מוסמכים. איך נשמע?

טיפ קטן, קחו כמה דקות וצפו בטבע

שימו לב, אם אתם תרים אחר אטרקציה משפחתית מקסימה בצפון, מומלץ לבדוק את הנושא של צפרות (צפייה בציפורים ועופות דורסים) בעמק החולה. עמק החולה מהווה מקום מחייה עבור סוגים רבים של עופות דורסים מדהימים, ואנשים מגיעים במיוחד לעמק החולה בכדי לצפות בהם.

מושב אמנון, אשר נמצא מעל הכנרת (והוא גם מקום היציאה של טיולי רייזרים דרך "רייזר צפון"), הוא יחסית קרוב לעמק החולה, כך שתוכלו ליהנות מכל העולמות באותו היום, או ביום שלאחר מכן.

בבקשה זכרו, אזור צפון הארץ אינו שייך לאתרי הנופש שמארחים אתכם, ולא לבעלי צימרים ברמת הגולן או לבעלי צימרים בחד נס והסביבה. אזור הצפון שייך לכולנו, ככה שהקפידו להשאיר אחריכם סביבה נקייה, בבקשה אל תזרקו שקיות חטיפים, אל תאכילו בעלי חיים, ואל תפרו את האיזון הטבעי של הטבע. לפעמים, מעט תשומת לב, זה כל מה שצריך.

אתם מגיעים לאזור מוקפד ויפהפה, השאירו אותו כמו שמצאתם אותו כשהגעתם. לדאבוננו, בשנה האחרונה נשמעים יותר ויותר סיפורים על בעלי צימרים בצפון שסובלים מנזקים בציוד וברכוש. זה מצער ואין סיבה שכך יהיו פני הדברים, הקפידו להתארח בכבוד, כשם שמארחים אתכם בחדווה ובשמחה.

השאר תגובה