אטרקציות צימרים בצפון: מה אפשר להזמין לצימר? 1

אטרקציות צימרים בצפון: מה אפשר להזמין לצימר?

רמת הגולן אמנם עמוסה וגדושה באתרי טבע יפהפיים, שמורות טבע ומבנים היסטוריים בבחינה האדריכלית והארכיטקטונית, אבל יש גם אטרקציות צימרים שניתן להזמין ישירות לצימר. רגע לפני שמזמינים צימר ברמת הגולן, צימר בכנרת ועוד, כדאי לעבור על המידע הבא שריכזנו עבורכם – קראו כאן.

בין אם מדובר על צימר ברמת הגולן, צימרים בכנרת או בכלל סוויטות יוקרתיות מול החרמון, זו יכולה להיות אופציה מהנה וחסכונית לבילוי רגוע. מה שבטוח, צימרים בצפון בטוח יותר זולים מאשר טיסה לחו"ל, וזה עוד לפני שדיברנו על בתי מלון בחו"ל. ברוב המקרים, רק מחיר הטיסה לחו"ל (לפני מלון) יהיה יקר יותר מאשר צימר ברמת הגולן. כמו כן, אחד הדברים הטובים ביותר בצימרים הוא, שבדרך כלל תוכלו למצוא משהו ייחודי (וטעים!) ליהנות ממנו במהלך שהותכם ברמת הגולן, אזור הכנרת וכולי. רגע לפני שמזמינים צימר בצפון לסופ"ש, הנה כמה מהאטרקציות הכי פופולריות בצפון, שגם ניתן להזמינן לצימר עצמו:

  • סדנאות גוף ונפש: בעוד כי סדנאות מיקרו-מובמנט צוברות תאוצה במהלך השנים האחרונות, בארץ, הסדנאות של גוף & נפש הופכות גם הן מאוד פופולריות. למשל, יוגה, מדיטציות, עיסוי באבנים חמות, סדנאות שיאצו ועוד.
  • סדנאות אוכל: בין אם בא לכם ללמוד כיצד להכין פיצות, גבינות, בורקסים טורקיים או בכלל חמאה, שוקולד ועוד, ישנן סדנאות אוכל מצוינות שאפשר להזמין לפתח הצימר שלכם. כדאי לציין, חשוב שיהיה צימר עם מטבח מאובזר דיה.

אטרקציות אוכל בצפון – שף פרטי לצימר!

בהתאם לסוג הצימר שבו אתם עומדים להתארח בסופ"ש, ייתכן שתהיה לכם גישה למגוון מנות, ממאפי בוקר וופלים ועד מנות ראשונות לארוחת ערב עם מרכיבים מקומיים מרמת הגולן. אם אתם מחפשים משהו מיוחד, צימרים רבים מציעים מנות אשר מבושלות על ידי שפים מקומיים ברמת הגולן, ככה שאין שום בעיה עם אוכל טוב.

בין אם אתם מחפשים משהו מתוק או מלוח, כשר או בכלל מטעמים חובקי עולם, בטוח יש משהו שישביע את התיאבון שלכם לאוכל קצת שונה, אבל איכותי במיוחד בעקבות שימוש בחומרי גלם SUPER איכותיים ומקומיים, במילים אחרות – חומרי הגלם הטריים ביותר.

אילו סדנאות ניתן להזמין לצימרים ברמת הגולן?

בכל הנוגע לסדנאות הניתנות להזמנה למתחמי צימרים ברמת הגולן, האופציות רבות והבחירה בהחלט מגוונת. חשוב להבדיל בין סוגי הסדנאות השונות, שכן חלק מהסדנאות מותאמות לקהלי יעד מאוד מסוימים. בואו ניקח דוגמה מעולמות אחרים, בחו"ל, נפוץ להזמין סדנאות פסילוסיבין אשר משולבות עם יוגה, אבל בישראל, סדנאות אחרות יהיו יותר נפוצות.

בישראל ובפרט באזור רמת הגולן, תוכלו להזמין לצימר סדנאות יוגה, תרגולי נשימות, סדנאות מובמנט, שיאצו, אפילו סדנאות רפלקסולוגיה ועוד. כל עוד בא לכם לרענן ולשדרג את חוויית הצימר שלכם, לא חסרות אופציות לעשות זאת. אם אתם צריכים מידע נוסף בנושא, צרו עמנו קשר כעת לייעוץ ללא התחייבות. תהנו!

השאר תגובה