אהבתיה בחד נס – צימרים כפריים בצפון

WELCOME TO

אהבתיה בחד נס

אהבתיה בחד נס מתחם צימרים בצפון למשפחות עם בריכות מחוממות מקום חווייתי של הנאות החיים

אהבתיה בחד נס 1

הסוויטה

אהבתיה בחד נס 2

מטבחון

אהבתיה בחד נס 3

חדר רחצה פרטי

אהבתיה בחד נס – חוויית צימרים כפריים בצפון

מריחים את הרומנטיקה באוויר? חורף 2020 הביא אתו צמחייה שצמחה לגבהים, ריחות חדשים, ריח אדמה רטובה וכל הטוב שבמתחם צימרים מפנקים בצפון. אתם מוזמנים לחוות צימרים בחורף או בקיץ, במתחם אהבתיה בחד נס תזכו לאירוח הכי מדויק ומפנק.

מה הם הפינוקים המועדפים עליכם, כשאתם נופשים ברמת הגולן והצפון? צימרים ברמת הגולן בדרך כלל יקלעו בדיוק, אבל בדיוק למטרה. המטרה? חופש מושלם ברמת הגולן! אהבתיה פותחת בפנינו 3 צימרים חמימים לחורף ומפנקים בקיץ, בהם תוכלו להתארח בכיף ושלווה צפונית. טיול לזוג בצפון ולינה במתחם סוויטות עם ג'קוזי מפנק? קיבלתם! בואו נדבר על כל העונג הזה שנקרא אהבתיה בחד נס – צימרים למשפחות ולזוגות. EXPLORER צימר בצפון ממליץ ובודק.

צימרים לזוגות ומשפחות בחד נס

בואו נשאל את עצמנו רגע, איך נראה צימר משפחתי בצפון? סוויטה למשפחות לא חייבת, אבל כדאי שהיא תהיה בנויה מ-2 קומות של פינוק כפרי. אם אתם מגיעים לסוויטה המשפחתית במתחם אהבתיה, תוכלו ליהנות לכם בקומה התחתונה שכוללת ג'קוזי, בעוד שהילדים למעלה ישנים או משחקים.

מעבר לאירוח סוויטות משפחתיות במתחם אהבתיה, תמצאו גם אם האפשרות להתארח בתור זוגות. מחפשים אחר הפרטיות המושלמת, שכולל את האופציה לצאת גם לחצר משותפת? מצוין! בואו נצא רגע לחצר אהבתיה, שם נמצא עולם מפנק נוסף.

החצר המפנקת במתחם אהבתיה

כנסו לבריכה המחוממת והמקורה שמתאימה בול לחורף הקר. סיימתם להשתכשך במים? אתם מוזמנים לעבור לבריכה השנייה במתחם המשותף, בריכת הזרמים. ישנן מיטות שיזוף בחצר, ג'קוזי ספא, סאונה יבשה, ערסלים ואת כל הטוב שבעולם.

מעבר ל-2 בריכות, החצר המשותפת במתחם גם כוללת פינת בישול מאובזרת, צמחייה טרופית, תאורה לילית רומנטית ועוד. אתם מוזמנים להנעים את זמנכם אל מול נופים באמת קסומים, כולל הרים וגבעות, מדשאות ושמיים שאינם נגמרים.  

חופשת סוויטות ברמת הגולן אל מול נופי הכנרת

לבסוף, מה היא חופשה של צימרים ברמת הגולן ללא נופים מרהיבים, או אולי גם טיולים מומלצים בצפון. הנופים במתחם אהבתיה? וואו! אפשר לשקוע שעות בנופים הסובבים את יישוב חד נס ואת מתחם אהבתיה. מומלץ ביותר להצטייד בכוס יין טוב, שאגב, אותו תקבלו מתנה בכניסתכם לצימר.

במידה ואתם חוגגים אירוע מיוחד כלשהוא, אתם בהחלט מוזמנים ליידע את המארחים שלכם במתחם אהבתיה. הצוות יסדר עבורכם את הסוויטה באופן הכי מזמין וכיפי. חוגגים יום נישואין? אולי ירח דבש? במתחם אהבתיה בחד נס תוכלו לחגוג כמו שאמורים לחגוג אירוע מיוחד. בתשלום נוסף, ניתן להנות מארוחות מפנקות (חבילת צימר עם ארוחה), עיסוי בתשלום ועוד.

חוות דעת

אנו אלופים ביצירת חוויות בלתי נשכחות

מתחם בוטיק של סוויטות מפוארות המציע נופש קסום עם בריכות זרמים מחוממות ונוף עוצר נשימה להרי הגולן והכנרת
Shir
Shir
ישראל
קרא עוד
חוויה שעלתה על הציפיות! כבר היינו בכמה צימרים וזה באמת היה מושלם.. הזמנו גם את הארוחת בוקר שהייתה ט אהבו · חוויה שעלתה על הציפיות! כבר היינו בכמה צימרים וזה באמת היה מושלם.. הזמנו גם את הארוחת בוקר שהייתה טעימה בטירוף😻 ממליצה בחום✨
Tamar
Tamar
ישראל
קרא עוד
מומלץ ביותר אהבו · הכל היה פשוט מושלם!!! רחל ומשה המארחים היו מקסימים ודאגו שנהנה מכל רגע. הצימר נקי ומצוחצח. במטבח המאובזר יש מכונת קפה, יין, בירות, חלב, שתיה קלה וסלסלת חטיפים לרשות האורחים. יש הרגשה שחשבו על כל פרט על מנת להנעים את השהות במקום.
 Menachem
Menachem
ישראל
קרא עוד
חבל על הזמן! אהבו · משה היה ממש נחמד וזמין! נתן לנו מה שהיינו צריכים!!הפינוקים היו מעל הציפיות! המקום נוח ומאובזר, והיה לנו מספיק פרטיות! בהחלט נחזור שוב!
Previous
הבא

הזמינו עוד היום: צימרים בצפון עם עם בריכה ונוף קסום

חיו במותרות מיוחדות וקבלו צימרים עם בריכות זרמים מחוממות