צימרים מבודדים לזוגות בפרטיות מוחלטת עם בריכה פרטית.

צימרים מבודדים לזוגות – בפרטיות מוחלטת

צימרים מבודדים לזוגות בצפון - בפרטיות מוחלטת

אין כמו השגרה, גם אם היא לפעמים יכולה להיראות ולהרגיש לנו משעממת. בשגרה שלנו, כולנו אוהבים צימרים מבודדים לזוגות בצפון, כאלו שאפשר לקחת מהם פסק זמן של שלווה אמיתית. מחפשים סוויטות מבודדות ברמת הגולן? בואו נדבר עליהן:

אין כמו חופשה טובה בצפון, במיוחד אם מדובר בימים טרופי שיגעון שנגמרים להם. שנת 2020 הביאה איתה את מגפת הקורונה, מה שגרם לענפים שלמים במשך לקפוא במקום. יחד עם זאת, תיירות ברמת הגולן של צימרים לאחר הקורונה מסתמנת בטוב, במיוחד כשמדברים על צימרים מבודדים לזוגות, שניתן לקבל בהם את כל השירותים השונים שאתם צריכים וכמובן, גם הפינוקים של נופש בבידוד רומנטי. EXPLORER צימר בצפון ממליץ: נופש בידוד בצפון ובפרטיות מוחלטת:

מתחם צימרים יוקרתיים בצפון למשפחות וקבוצות עם בריכה מחוממת

נופש בידוד ברמת הגולן: היכן מתארחים ב-2020?

מחפשים נופש לאחר בידוד, או אולי חופשה בבידוד בצפון? גם כשמגבלות הקורונה ישתחררו להן, כולנו עדיין נצטרך להתמודד עם שגרת חיים שכנראה תהיה קצת שונה. תוך כדי השגרה שחוזרת, כולנו כבר מחפשים צימרים מבודדים לזוגות בלבד עם ג'קוזי ברמת הגולן, מלונות בוטיק ברמת הגולן עם חמאם טורקי וכו'.

אם כך, איזה ערך מוסף נקבל ממתחמי אירוח כפרי ברמת הגולן בימים שלאחר הקורונה? סוויטות זוגיות מבודדות בצפון מספקות לכם את כל המרחב שאתם צריכים בכדי להרגיש בטוחים. זה קודם כל. שימו לב, מתחמי אירוח כפרי בחד נס מאפשרים לכם להנות ולהתארח במתחמי של 150 מ"ר ועד 200 מ"ר בממוצע. מדברים על נופש בהוראות משרד הבריאות? לזו הכוונה, ככל הנראה ובהתאם להוראות הנרחבות שנקבל בהמשך.

מתחמי אירוח כפרי מבודדים בחד נס

כל מתחם צימרים מבודדים ברמת הגולן מספק לכם את כל השירותים, כמו למשל מטבחון קומפלט לבישולים, או מטבחונים קטנים יותר. נוסף על כך, אם אתם מחפשים אחר צימר עם ג'קוזי ברמת הגולן, או אולי סוויטה עם בריכה פרטית ומחוממת בצפון, תשמחו לדעת שכל מתחם מציע לכם צימר עם בריכה פרטית לגמרי.

בעלי מתחמי צימרים בחד נס וברמת הגולן מתחייבים לניקיון הצימרים בכל זמן כל הזמן.

במילים אחרות, אתם לא חולקים את סוגי השירותים וסוגי המתקנים עם אף אחד אחר. כמובן, לפני שאתם מגיעים, כל המתקנים עוברים חיטוי על ידי בעלי מתחמי צימרים בחד נס וחברות ניקיון מקצועיות. צימר מבודד לזוג יכול מאוד להתאים גם לציבור הדתי, שבדרך כלל מעוניין לקבל את מלוא הפרטיות בחופשתו הכפרית בחד נס.

סוויטות ברמת הגולן עם בידוד של 200 מ"ר

יישוב חד נס הוא אחד היישובים הכי כפריים בישראל, שם אתם תמצאו סוויטה מבודדת לזוגות שאפשר לקבל בה פלטת שבת, מיחם לשבת ועוד. אגב, בתוך יישוב חד נס יש כמובן גם בית כנסת עבור שימוש התושבים והאורחים.

פרטיות מוחלטת? אך ורק ביישוב חד נס, שם תמצאו צימר זוגי מבודד שכולל לא רק ג'קוזי פרטי, אלא גם בריכות פרטיות ומחוממות. אגב, אם כבר מדברים על בריכות, אנחנו רוצים להמליץ לכם גם על מתחמי צימרים מול הכנרת, שיש בהם ג'קוזי ספא ענק אל מול נופיה של הימה. אתם מסוגלים לדמיין את האוויר שילטף אתכם, בעודכם מוזגים לעצמכם כוס יין ויושבים בג'קוזי ספא ענק ומבעבע?

צימרים מבודדים לזוגות עם שטחי ענק ומדשאות עבור בידוד מושלם

ביישוב חד נס תוכלו למצוא את מתחמי האירוח הכי רומנטיים שקיימים בארץ. דמיינו צימר מבודד לזוג ברמת הגולן עם ג'קוזי פרטי אשר בנוי על במה יחסית גבוהה (מפלס בתוך הצימר). בצמוד לג'קוזי ישנו חלון שמשקיף על נופי סובב כנרת, וליד הג'קוזי ישנה מיטה ענקית שעטופה במצעים איכותיים. איזה כיף.

נעבור הלאה?

בואו נדבר על חצרות מתחמי אירוח כפרי בחד נס. החצרות של מתחמי צימרים ברמת הגולן ובפרט בחד נס כוללים את כל מה שצריך, כולל שולחנות פינג-פונג, שולחנות סנוקר וביליארד, ברי-עץ גדולים, מיטות שיזוף, בריכות מחוממות ומקורות, ערסלים, עמדות BBQ, מטבחי חוץ ועוד רבות.

צימרים בצפון עם בריכה פרטית למשפחות עם ילדים ביישוב חד נס בצפון הכנרת.

מתחמי אירוח בצפון מבודדים וגדולים

כל מה שאתם צריכים נמצא במתחם, ככה שאתם לא ממש צריכים לצאת להסתובב בחוץ, במיוחד אם אינכם מרגישים בטוחים לעשות זאת בתקופה הנוכחית. בכל מקרה, צימרים מבודדים לזוגות בחד נס זו ההחלטה הנבונה ביותר לעשות, במיוחד בהתחשב בעובדה שהשמיים יהיו סגורים בתקופה הקרובה עבור נופש בחו"ל.

יישוב חד נס ישמח לארחכם בקרוב, אתם מוזמנים ליצור קשר עבור התאמת נופש צימרים בצפון במיוחד עבורכם. בשיחה הטלפונית, תוכלו לברר גם לגבי מגוון שירותים אחרים, כמו למשל צימר עם ארוחת בוקר בחד נס, סוויטה עם ארוחת ערב ברמת הגולן, צימר עם עיסוי (במידה שמשרד הבריאות יתיר זאת), סוויטות עם טיפולי ספא ועוד.

צימר עם מלוא הפרטיות בחד נס

בכל מקרה, בין אם אתם מחפשים אחר צימר בידוד לדתיים עם בריכה פרטית, או שמא אתם מחפשים אחר סוויטה בידוד בצפון עבור בידוד מהקורונה, ביישוב חד נס אתם תמצאו את מבוקשכם. מלוא הפרטיות ממתינה רק לכם, בואו לנצל אותה במחירים מעולים שלאחר הקורונה.

בימינו, יוצאים לנופש בצפון רק לאחר שמביטים בכל התמונות הרלוונטיות וקוראים את כל המידע שחשוב לכם. EXPLORER צימר בצפון ריכז עבורכם צימרים בחד נס לזוגות ומשפחות בבידוד מושלם ומוחלט, בהצלחה!

נתראה בקרוב!

השאר תגובה