צימרים עם תו סגול בצל הקורונה בצפון הארץ במתחמי אירוח מורשים.

צימרים בצפון עם תו סגול בצל הקורונה

צימרים בצפון עם התו הסגול פתוחים בצל נגיף הקורונה

בצל נגיף הקורונה, צימרים בצפון עם תו סגול נפתחים מחדש ומקבלים את פניכם ב-1 במאי, 2020. אתם מוזמנים כבר עכשיו לשריין מיקום ביישוב חד נס, העיירה הכפרית ביותר בארץ. מחפשים נופש ברמת הגולן בצל נגיף הקורונה? יש על מה לדבר.

חיטוי צימר בצל הקורונה בחד נס

בין אם אתם מחפשים סוויטות תו סגול ברמת הגולן, צימר מאושר חיטוי קורונה או נופש ברמת הגולן, אתם מוזמנים לבקר ביישוב חד נס. כדאי לדעת, עובדה מעניינת: יישוב חד נס סגר את שעריו הרבה לפני שמשרד הבריאות ומדינת ישראל הכריזו על סגר. התוצאה? שמירה מהודקת יותר על מניעת חדירת נגיף הקורונה לשערי היישוב. כעת, בתאריך 01.05.2020 נפתחים מחדש מתחמי אירוח כפרי בחד נס עם אישור תו סגול בצל משבר הקורונה. נסביר במה מדובר:

מה קורה לגבי צימרים עם תו סגול ברמת הגולן? מתי נפתחים בצל הקורונה?

מחפשים אחר חופש בצפון בצל ימי הקורונה? אוטוטו זה קורה וכולנו מתרגשים, מלונות בוטיק בצפון נפתחים מחדש עבור מבקרים, כל עוד הם שומרים על הכללים המזכים אותם באישור תו-סגול. מהו התו הסגול וכיצד מקבלים אותו? נכון לעכשיו, נראה כי מדינת ישראל מתכננת ליישב זאת בצורה הבאה:

כל מתחם צימרים בצפון אשר מעוניין לפתוח מחדש בצל הקורונה ולהיות בעל תו סגול, חייב לעמוד בתנאים של היגיינה וניקיון, אך לא רק. שימו לב, מתחמי אירוח בצפון אשר אינם בנויים על הקרקע – כנראה לא יורשו להיפתח מחדש.

ככה נראם מתחם צימר מאושר עם תו סגול קורונה:

מה עוד חשוב לדעת על נופש ברמת הגולן בצל הקורונה? אוקי, בואו נדבר על כללי משרד הבריאות וכיצד מיישמים אותם במתחמי צימרים בצפון עם תו סגול ומתחמי צימרים ברמת הגולן וביישוב חד נס. על פי הנחיות משרד הבריאות, לאחר הסרת המגבלות, עדיין יהיה הצורך לשמור על ריחוק חברתי מסוים, וזה בדיוק מה שמאפשרים לנו מתחמי אירוח כפרי תו סגול ברמת הגולן.

צימרים לזוגות ברמת הגולן עם ג'קוזי וסאונה פרטית
מתחם צימרים יוקרתיים בצפון למשפחות וקבוצות עם בריכה מחוממת

צימר בעל התו הסגול חייב להיות בנוי בתוך מתחם מספיק גדול, שמאפשר למבקרים בו לשמור על מרחק ביטחון האחד מהשני. על מה מדובר? שימו לב, מדובר במתחמי אירוח כפרי ביישוב חד נס שגודלם עולה על 150 – 200 מ"ר. אם זה לא מספיק מרחק בטחון בריאותי מפני הקורונה, שום דבר לא יהיה מספיק.

כיצד תיראה חופשה ברמת הגולן בצל הנגיף אחרי ה-1 במאי 2020?

צימרים בצפון מורשים תו סגול זה מה שאתם צריכים בכדי ליהנות מאותה חופשה כמו פעם, אבל עדיין להרגיש בטוחים. כדאי לדעת, מתחמי צימרים בחד נס עוברים את כל הניקיונות הנדרשים על ידי צוותים של מומחי ניקוי. בנוסף, המתחמים מתוחזקים על ידי בעלי המקום באופן קבוע ותוך כדי עטית מסכות תמיד. אז מה נקבל במתחמי אירוח מפנקים ברמת הגולן?

קודם כל, אתם מוזמנים לבקר במתחמי צימרים יוקרתיים עם בריכות פרטיות בחד נס, בריכות שמחוממות עד 37 מעלות. כיף גדול. יש גם מתחמי צימר תו סגול עם ג'קוזי פרטי, חצרות עם מתקני BBQ ועוד רבות. כל השירותים והמתקנים במתחמי האירוח בחד נס מרוחקים האחד מהשני, ככה שלא צריך לחשוש מפני הידבקות בנגיף.

סוויטות מאושרות תו סגול עם מתקנים נפרדים ומרוחקים בצל הקורונה

אם הגעתם למתחם בחד נס שקיימות בו מספר בריכות, הבריכות יהיו פרטיות לכל סוויטה וצימר, ככה שלא תחוו קירבה לא רצויה לאורחים אחרים. אנחנו מזמינים אתכם ליהנות מנופש בצל הקורונה, וכדאי מאוד שתסגרו כבר מעכשיו דיל, מחירים על צימרים בצפון כיום אטרקטיביים מתמיד.

בעוד שייקח זמן עד שנוכל כולנו לטוס לחו"ל למטרת חופשה, האופציה הכי מומלצת היא תיירות ברמת הגולן. EXPLORER צימר בצפון הוא מגזין תיירות, שמביא לכם גם את המידע שאתם צריכים. רוצים לדעת ראשונים לגבי צימרים במחירי צל נגיף הקורונה?

צימרים מבודדים לזוגות בפרטיות מוחלטת עם בריכה פרטית.

EXPLORER צימר בצפון מיידע אתכם ראשונים: הנחות צימר בצפון

דיל נופש ברמת הגולן בהנחה בעקבות הקורונה? אקספלורר צימר בצפון מרכז עבורכם את כל מתמי האירוח בחד נס שמקבלים אורחים החל מה-1 במאי, אבל גם נותנים הנחות על צימרים בצל הקורונה. אתם מוזמנים להרים את הטלפון כבר עכשיו ולסגור נופש בהנחה ברמת הגולן עם תו סגול.

אל תתמהמהו, בעלי מתחמי אירוח בחד נס כבר מדווחים לנו שאנשים מזמינים דילים וחבילות נופש ברמת הגולן אחרי יום העצמאות. אילו דילים אנשים כבר סוגרים עכשיו מראש? ובכן, אם אתם מחפשים אחר צימר מבודד עם עיסוי ברמת הגולן בצל הקורונה, אתם כנראה תצטרכו להתאפק כרגע, לפחות ככה מסתמן העתיד הקרוב.

הגבלות בצל הקורונה על צימרים מאושרי תווים סגולים?

אם משרד הבריאות יעדכן כי יהיה ניתן לרכוש דיל צימר עם עיסוי בצפון בצל ימי הקורונה, בעלי הצימרים בטבע אכן יספקו את השירות הזה. כרגע לא ברור מה העתיד הקרוב צופן לנו, ככה שנישאר כולנו קשובים. חשוב להבין, בעלי מתחמי סוויטות ברמת הגולן עושים הכול בכדי לשמור על כללי משרד הבריאות, וזאת עבור כולנו.

בעלי צימר בעל תו סגול בצל נגיף הקורונה לא יעשו דבר בכדי לסכן את הנופשים במתחם, ככה שניתן להיות רגועים ולנפוש בכיף. בגד ים כבר ארזתם? יש סוויטה עם ג'קוזי ובריכה פרטית!

ודרך אגב ניתן לשכור צימר עם הכלב גם ( יש לקבל את אישור המתחם טלפונית )

השאר תגובה