תיירות תל אביב יפו בעיר המודרנית עיר תיירותית 24\7 כל השנה

תיירות בצפון – ת"א יפו

תיירות בצפון - ת"א יפו | EXPLORER צימר בצפון

דרך צימר EXPLORER מתעדכנים לגבי תיירות בצפון ת"א יפו ואזור המרכז. ריכזנו עבורכם מידע וטיפים לתיירים שמגיעים מכל הארץ. היכן כדאי לטייל בת"א וביפו? היכן מומלץ ללון? צימר אקספלורר ממליצים על אזורים שווים בת"א, מקומות לינה בת"א ועוד.

בזמן שחלקנו נוהרים אל צפון הארץ ואזור החרמון כדי ליהנות מאירוח צימרים מפנק, רבים אחרים דווקא מגיעים ליהנות מתיירות תל אביבית. אין ספק, ת"א היא עיר בעלת קסם ייחודי משלה, ותיירים מגיעים אליה מכל קצוות תבל בכדי ליהנות מנופיה העירוניים.

תיירות תל אביב יפו עיר הנמל בתיהם של אומנים לצד מסעדות ומועדונים

תיירות בת"א ויפו

איפה כדאי לטייל בת"א? אנחנו אישית ממליצים להתחיל דווקא בדרום תל אביב, פלורנטין. ברחוב 3361, תוכלו לסייר בין סמטאות אומנותיות ביותר. למעשה, אזור זה של תל אביב מוכר בתור אחד האזורים בהם העירייה מממנת גרפיטי-רחוב.

מה זה אומר? במילים פשוטות, עיריית תל אביב מתירה ואף מברכת אומנות של גרפיטי קירות ברחובות אלו. בחלק מהמקרים, אומני גרפיטי גם מקבלים תשלום על יצירותיהם.  

תיירות תל אביב יפו לינה, בתי מלון, ובילויים

צימר EXPLORER הוא מגזין תיירותי, דרכו תוכלו להתעדכן לגבי צימרים יוקרתיים עם בריכות פרטיות בהנחה, הנחות על סוויטות יוקרתיות בצפון, מלונות בוטיק עם בריכות פרטיות בהנחה ועוד. 

יחד עם זאת, אנחנו לא שוכחים את תל אביב, בירת האומנות והתרבות של המזרח התיכון. תיירות בצפון ת"א יפו ומקומות לינה? מבררים דרך צימר אקספלורר.

תיירות ביפו - השעון מקום מרכזי וידוע שבו מגוון מסעדות אותנטיות ושוק הפישפשים

מקומות לינה בתל אביב לתיירים

אנחנו רוצים לגלות לכם על מקום קטן השוכן לו ברחוב שלבים, תל אביב. ממש אל מול פארק אליפלט ברחוב שלבים, תוכלו למצוא אכסניית תיירים SUPER מגניבה. ניתן לשלם על חדרים לפי לילה, כלומר תוכלו ללון באכסנייה זו גם לילה אחד אם תרצו.

כדאי לזכור, במהלך השנה ובעונת החגים במיוחד, תל אביב פשוט עמוסה. תוכלו לשמוע צרפתית, אנגלית ופורטוגזית מכל כיוון, כך שמומלץ לסגור מראש על מקומות לינה במחירים טובים. מחפשים דווקא ללון במלונות בתל אביב? יש בפניכם המון, אבל המון אופציות מעולות!

תיירות תל אביב יפו בעיר העתיקה - טיילת מרשימה, מסעדות ולינה

אטרקציות מומלצות לתיירים בתל אביב

נתקלתם כבר במילה סגווי (SEGWAY)? סגווי בתל אביב זו חוויה מומלצת וכיפית. אתם יוצאים לנסיעה על סגווי פרטי משלכם, תוך כדי שאתם שומעים הסברים על מקומות ואזורים שונים בת"א.

ההמלצה היא לצאת לטיול סגווי בשעות הבוקר, כל עוד לא ממש חם. תיירות בצפון ת"א יפו היא חווייתית במיוחד בעונת האביב, אך אין ספק שתל אביב מדהימה גם בימים הגשומים. הקסם הוא אחר.

תיירות ת"א יפו חוף ים התיכון עמוס במלונות סוויטות יוקרתיות וגם חדרי אירוח זולים

אם אתם מגיעים לתל אביב בחורף, היא לא תהיה פחות חיה ובועטת. ת"א היא עיר בה הכול זמין ובכל שעה. בין אם מדובר בברים, בתי קפה, מסעדות מומלצות או בכל סוג בילוי אחר, ת"א מציעה המון.

מומלץ מאוד לבקר באזור הנמל (צפון הישן של תל אביב), שם תוכלו ליהנות גם ממועדוני לילה רבים. בדרום תל אביב למשל, תוכלו ליהנות מהמון ברים שמציעים מופעים מוזיקליים בחינם.

השאר תגובה