🎯ia_enigma

קידום אישי

ia.enigma - קידום ואופטימיזציה ( SEO )

הטעות ב-להישאר תקוע במקום מבלי לעשות מאום

כל מה שצריך לדעת על שיווק ופרסום בגוגל של צימרים ומלונות

מעוניינים שיכתבו על הצימר שלכם? מחפשים להגביר תנועת גולשים אל אתר המלון או מתחם האירוח? שיווק ופרסום בגוגל של צימרים, סוויטות, מלונות ומתחמי אירוח באמצעות מאמרי אורח. תוכן אורח הוא תוכן שמתארח ומתפרסם באתר אחר משלכם, אך מפנה אליכם בהמלצה מפרגנת. בואו נדבר על זה.

בשורה התחתונה, ההמלצה הטובה ביותר יכולה להגיע אך ורק מאנשי מקצוע שמכירים את הענף שלכם. קידום צימרים בגוגל מצריך הבנה עמוקה בתהליכי שיווק דיגיטלי שונים, בניית אתרים, עיצוב אתרי מלונות ועוד. אין ספק, ענף התיירות בארץ רווי תחרות, וזו בדיוק הסיבה לכך שיש צורך להסתייע במומחי קידום אתרים אורגני וממומן.

קידום צימרים | פרסום מלונות | כתיבת תוכן לצימרים ומלונות

אנו נכתוב עבורכם תוכן ייחודי ומקורי המתרכז בדבר אחד: בכם ובמתחם האירוח שלכם. אין ספק שכאשר בונים מערך קישורים (בניית הפניות גולשים) מאתר צימרים בצפון או בכל מקום אחר בארץ, חשוב לוודא שהקישורים המפנים אליכם מוטמעים באתרים שמדורגים גבוה בגוגל. במילים אחרות, אתרים איכותיים.

שפרו משמעותית את החשיפה שלכם

אנו נפרסם עליכם כתבה במגזין תיירות צפון, יחד עם קישור שמפנה ישירות אליכם או אל דף נחיתה שלכם המודיע על מבצע נופש בצפון. מבלי להיכנס לעובי הקורה של קידום אורגני עבור צימרים בגוגל, אפשר לציין על קצה המזלג שדוקטור גוגל בודק אם אתם איכותיים או לא – לפי מספר פרמטרים שונים, ביניהם גם בדיקת אתרים המפנים אליכם. הפנו אליכם אתרים איכותיים וכתבו עליכם? גוגל יפרגן לכם בדירוג גבוה בתוצאות החיפוש.

כתבה אחת לחודש >>> מילת מפתח ראשית מקום 1
68%
כתבה אחת לשלושה שבועות >>> מילת מפתח ראשית מקום 1
85%
כתבה אחת לשבועיים >>> מילת מפתח ראשית מקום 1
92%

THE INSTRUCTOR​

מקדם אישי & ia.enigma

Professional SEO

בכתבה אנו דואגים לקדם בנוסף את דפי התוכן שלכם: Facebook, Google Maps, Booking, YouTube ועוד, אם יש לכם. ואם לא אנו ניצור עבורכם בשמחה.

דוגמא: קידום הדף בגוגל מפות, הופעות בחיפושים, בחודש 1

הגברה של החשיפה בתוצאות חיפוש במפות גוגל

רווח מלא

בפרסום זמני 60% מהתקציב נזרק לפח! קידום אורגני משתבח עם הזמן ועובד בשבילכם כל הזמן.

התדמית קובעת

מקום תדמיתי נוצר כאשר מציגים אותו באופן נכון ומשכנע, וכמובן עסקים אחרים מהתחום מצביעים אליו.

תוצאות מדהימות

זה נראה כמעט לא בר השגה לעסק קטן להפוך למותג, האמנם? לא תאמינו למה אני מסוגל.

ia.enigma - קידום SEO - קידום אתרי צימרים בצפון באופןאורגני

בקרוב אנו משיקים פלטפורמת אתרי תיירות

ia.enigma - פרסום ושיווק SEO סוכנות בוטיק לבניה וקידום אתרים למלונות ומתחמי אירוח

אנו נפרסם אתכם כאן

ישראל היום

חדשות, ספורט, כלכלה ותרבות מהארץ והעולם

בחדרי חרדים

בחדרי חרדים הפורטל החרדי הגדול בעולם

חדשות 13

חדשות - כל החדשות והעדכונים מהארץ ומהעולם

מגזין את

אתר הלייף סטייל המוביל בישראל

מעריב

חדשות היום, כלכלה, ספורט, רכילות, בריאות, טכנולוגיה

וואלה

וואלה!- האתר הפופולרי בישראל. חדשות עדכניות 24/7, עשרות ערוצי תוכן ומידע מובילים, קניות ותיירות באתר walla!

הדברים החשובים

כתבה איכותית חד פעמית באתר תיירותי, ובאורך של לפחות 400 מילים, בשילוב תמונות. בתוספת קטנה יש אפשרות לכתבה מעמיקה והפניות אל האתר הפרטי, יוטיוב, פייסבוק, וגוגל מאפס. חשיפה נמוכה יחסית, ובתשלום חד פעמי הכתבה נשארת קבוע באתר. מה שנקרה "שלח לחמך על פני המים". במקרה שלנו שלח לחמך אל אוקיינוס האינטרנט. 

דוגמא: לכתבת תדמית שיווקית.

יש לשים לב למספר דברים. כאן אנו מפנים אתכם ישירות לתוצאת חיפוש הרלוונטית, שבא מוצג טקסט מושך ומשכנע, הכתבה פורסמה בתאריך 18/10/2019. היום ה- 19/10/2019 ראו לאיזה מיקום הכתבה הגיעה, ולא רק. בתחתית דף תוצאות החיפוש של גוגל מוצגות תמונות, יש לשים לב לאן התמונות מקשרות, ישירות לדף הכתבה, משמעותי ביותר.

מעבר לתוצאה: יחידת אירוח בקצרין.

פתחנו עבור עסק זה, דף במפות המשלב חוות דעת גם Booking. עברו לדף החדש של העסק בגוגל >>>

 

בטח! הרי לשם מה התכנסנו כאן? אז ככה, לאחר אבחון ומחקר מעמיק אנו נמקם את הכתבה שנכתבה מראש, למיקוד מילת מפתח, בקטגוריה המתאימה באתר תיירותי מוביל, והיא תיחשף לכל הגולשים שמבקרים באתר, גם מישראל וגם מרחבי העולם.

זוכרים את מיקוד מילת המפתח? זו התכלית. בחלוף מספר ימים לא רב, כיין המשתבח עם הזמן, הטייטל שבה נמצאת מילת המפתח תוצג בתוצאות חיפוש, היא תתקדם לאט אל על. ובסופו של דבר תשיגו את המטרה בכך, שיופנו גולשים הישר אל הדף נחיתה שלכם ( הכתבה ). בתשלום חד פעמי יש לכם תוצאת חיפוש + דף נחיתה לכל החיים.

 

אני מודע להוצאות הפרסום הרבות, זה תחום תחרותי מאד, לכן כאן הניסיון וכישורים שלי נכנסים למשוואה.

מה שניתן לעשות בתקציב מינימלי זה, להקים מיני-סייט באתר תיירותי, תחת אסטרטגיית קידום מילות מפתח נבחרות. המיני-סייט שוכן באתר באופן קבוע וחלק בלתי נפרד ממנו. בדף הנחיתה יוצג המתחם שלכם במלוא תפארתו, עם כל הדרכים ליצירת קשר ישיר.

הדבר החשוב הוא, שבמהלך הזמן החולף יעשו עבודות קידום קבועות וממושכות לאורך זמן, כולל פרסום כתבה אחת לשלושה שבועות לפחות ( פעם באתר ופעם מחוץ לאתר ). כתבות ממוקדות על מתחם האירוח שלכם שיופצו ברחבי האינטרנט ינתבו גולשים ישירות אל דף העסק שבניתי לכם. בנוסף אנו נקשר את כל התכנים שלכם ברשתות חברתיות מובילות.

ועדין לא דיברתי על הגולשים הרבים שמבקרים באתר באופן קבוע ויום יומי, גם מהארץ וגם מארצות אחרות בעולם. עם חלוף הזמן המיני-סייט שלכם יצבור תוכן רב ואיכותי, הפניות מאתרים רלוונטיים, מאתרי רשתות חברתיות, ומאתר תיירותי ראשי, ועוד. 

למימוש חבילה זו דרוש תשלום חודשי קבוע ( נמוך מאד בייחס להשקעה ). אין התחייבויות! מתי שרוצים מפסיקים ( התכנים יישארו באתרים לכל הזמן, לא ימחקו וימשיכו לעבוד בשבילכם לעולם, אפילו עם הפסקתם עם עבודות הקידום ). 

יש לי תשובה מצוינת לזה, אך הדף קצר מלהכיל, נצטרך לקבוע פגישה. אבל, אני לא ישאיר אתכם סקרנים.

בניתי מערכת טכנולוגית משולבת, ומתוחכמת ביותר. המערכת בנויה מכליי ריגול, איסוף, וניתוח נתונים מרחבי הרשת. ( על חלקן הקטן מפעולות הקידום לא אוכל לפרט, מסיבות מקצועיות ).

בניית אסטרטגיית קידום ומיתוג חשובה מאד, בכדי לבנות לכם כלי עבודה יעיל ומנצח, באיסוף הזמנות, או פניות טלפוניות.

החבילה: אתר WordPres מתקדם מאד, סימון נתונים מובנים ( SchemaJSON-LD )  דפי AMP. הוספת תכנים ייחודיים ואיכותיים, באופן שותף לאתר. שילוב מערכת ניהול הזמנות און ליין באישור מיידי, חיבור ערוצים ( אתרי סוכנויות ), וקבלת הזמנות באתר הפרטי כולל יצירת חבילות נופש, עם הנעה לפעולת רכישה. הפצת תכנים באתרי תיירות ומגזינים ברחבי העולם ( תגידו מדינה והצימרים שלכם, שם ), הבאת גולשים "תיירים" ישירות אל האתר שבניתי לכם, כמובן יש תרגום.

עבודה פרטנית ואינטנסיבית להבאת תוצאות בהצגת האתר בחיפושים הרלוונטיים ביותר עבורכם. שיתוף מתמיד במגוון רשתות חברתיות מובילות. ניתוח והפקת דוחות אחת לחודש, שקיפות מלאה. כמובן שזה ממש על רגל אחת ובתמצית, ממש לא רוצה לאכול לכם את הראש, אלה רק באמת להבליט את הדברים העיקריים. 

הזמנה און ליין באישור מיידי! באתר הפרטי, ללא עמלות!!!

הזמנת חבילה ישירות מהאתר באישור מיידי, כולל פרטי אשראי! ללא טלפון, ללא בקשות הנחה, ללא אכילת ראש ופחד שלא ישלמו, לא כאו! וללא סכנה של הזמנות כפולות. כל היומנים מתעדכנים באופן אוטו' בכל הערוצים בזמן אמת.

דוגמא: הזמנת חבילת נופש ON-LINE

ראו הזמנה אמיתית >>>

מחירים למטה ⬇, בהצלחה.

למה תמיד הדבר הראשון שמעניין זה כמה עולה? ולא הדרך להגשמת המטרה? הרי הגשמת והשגת יעדים מכניסים בסופו של דבר הכסף הגדול. אך אתם צודקים, במיוחד כיום האפשרויות רבות ומבלבלות, ההוצאות רבות והתקציב הפרסומי דל. טעות פטאלית!!! בתחום התיירות יש לתת עדיפות לתקציב הפרסום מכל דבר אחר! זה הדבר שמניע בסופו של דבר את גלגלי המכונה. אך אל דאגה, אני כאן כדי לעזור, בתקציב דל, לאט ובחכמה אני יכבוש עבורכם את המטרה.

כמובן שלכל מתחם אירוח, יש לבצע אבחון ומחקר מעמיק, מה הכי יעיל עבורו, ולא לזרוק סתם מחירים כלליים. אבל בכל זאת, בניתי כמה מסלולים עיקריים לקידום צימרים ומלונות. מעבר למחירי מסלולי קידום עבור צימרים ומלונות >>>

בואו להיות חלק מצוות

זה לא קורה ביום אחד

הזמן עובר מהר , אל תתיאשו מלנסות

ביקורים באתר הפרטי מגולשים מרחבי העולם, תיירים פוטנציאלים להזמנות
חלק מהמבקרים מחו"ל בדף נחיתה ייעודי, גולשים ממגוון ארצות, פוטנציאל תיירותי של ממש.
ia.enigma - קידום ואופטימיזציה ( SEO )