Rami Hotel - מג'דל א-שמס צפון הגולן באזור החרמון

מתפנקים באזור קצרין | צימר בקצרין | יחידת אירוח בצפון

"רז אירוח ברמה"

צימר בקצרין "רז אירוח ברמה" 1
צימר בקצרין "רז אירוח ברמה" 2

אם עדיין לא ביקרתם בבירת הגולן, קצרין קוראת לכם לסגור כבר עכשיו צימר בקצרין, מפנק ומזמין. בעיירה הפסטורלית תוכלו ליהנות משלל אטרקציות מעולות, גם עבור משפחות וגם עבור זוגות. במחירים מוזלים למדיי, תלונו ביחידת "רז אירוח ברמה" מצוחצחת הכוללת טלוויזיית כבלים, מטבחון, מכונת קפה ועוד.

אזור רמת הגולן הוא בין האזורים היפים ביותר במזרח התיכון. קצרין, בירתו, מונה סה"כ 8,000 תושבים בקירוב. אנו מזמינים אתכם להתארח ברחוב חרמונית 18, קצרין, בו תמצאו את יחידת האירוח של רז קלר. אם אתם מחפשים אחר לינה בצפון במיקום אסטרטגי, קצרין היא בהחלט התשובה עבורכם. בעודה ממוקמת במרכז רמת הגולן, קצרין מהווה גם מוקד בילוי עבור מטיילים מכל העולם.

בתי הארחה בקצרין | צימר ברמת הגולן | רז אירוח ברמה

צימרים בצפון עם אטרקציות? קיבלתם! ביחידת האירוח של "רז אירוח ברמה", ( צימר בקצרין ) מעל בית פרטי ובאזור פסטורלי, תוכלו ליהנות מחדר רחצה פרטי וממרפסת שמש מאווררת, אך לא רק! אתם מוזמנים להפיק את מירב ההנאה מהנופש שלכם, וזאת בזכות הקרבה הרבה לאטרקציות כמו יקבי יין (יקב רמת הגולן), שמורת הטבע גמלא, שמורת הטבע יהודייה ועוד.

Salina Jola

חוות דעת מאומתות כאן לא תיפלו!

Omri
Omri
ישראל
קרא עוד
· קודם כל רז ומשפחתה אירחו אותנו מעל ומעבר, תחושה ביתית וחמימה, שירותיות יתר על המידה, אפילו כשהגענו בשישי זכינו לקבל קוסקוס חם וקובה בשר שרז הכינה ולמחרת פינקו אותנו בקינוח. המרפסת מרווחת ומלאת שמש, השירותים נקיים, היה וייפיי טוב בחדר ומים חמים להתקלח. בנוסף, החדר מעוצב יפה ויש כבלים בחדר. מאוד מומלץ לכל אירוח.
Fiana
Fiana
ישראל
קרא עוד
· קיבלתי אירוח לבבי מבעלת הסטודיו. החדר היה נקי ומסודר. מרפסת גדולה ומרווחת. במטבח היה כל מה שנדרש להכנה וחימום האוכל. מיים, תה, קפה ואפילו מכונת אספרסו עם קפסולות. בהחלט אחזור לסטודיו אם אהיה בסביבה.
שרון
שרון
ישראל
קרא עוד
· יש מרפסת עם פרחים שחשבנו בה בערב. גם היה מתקן לייבוש כביסה. גם מצאנו קפסולות למכונת הקפה וגם תה וקפה רגיל. המקלחת היתה מצויינת.
Yehonatan
Yehonatan
ישראל
קרא עוד
המקום מרכזי לטייל בגולן · המקום נוח ומצויד היטב והשירות והיחס נעים ואדיב. מה שהיה חסר טופל והוחלף בציוד חדש. במקום הציוד היה נוח ונעים לשימוש ומעוצב בצורה נעימה.
אנונימית
אנונימית
ישראל
קרא עוד
· רז מארחת מקסימה! דאגה ליצור קשר לפני, שאלה על בקשות אישיות, יש קפה טוב, חלב במקרר וזמינה לכל שאלה ובקשה. היחידה נקייה והמיקום מצוין, ליד מעיינות ויקבים והמון אטרקציות סביב.
הקודם
הבא

כדאי לזכור שאם אתם מחפשים בית הארחה ברמת הגולן או לינה בצפון, מומלץ גם לטייל רגלית באזור קצרין. בשמורת הטבע יהודייה למשל, תוכלו לבחור בין מסלולי הליכה באורכים שונים וברמות קושי שונות. בין אם בחרתם במסלול הקל או המאתגר יותר, אתם הולכים ליהנות ובגדול, כי בסופו של המסלול אתם תגיעו למוקד מים (בריכה טבעית).

מה עושים בקצרין ובמרכז רמת הגולן?

ואם כבר דיברנו על מסלולי מים מומלצים בקצרין והאזור, חובה להזכיר את שמורת טבע נחל המשושים. גם בנחל המשושים תוכלו לבחור בין רמות קושי שונות של מסלולי ההליכה. אם אתם נמנים בין סוגי המטיילים שאוהבים להיות בחוץ רוב היום, יחידת האירוח בקצרין עשויה להוות עבורכם את המענה הכי מדויק!

גודל יחידת האירוח של רז הוא 35 מ"ר, וכמובן שגם ניתן למצוא חניה בקרבת בית ההארחה. אם אתם מחפשים אחר מקום נקי, זול ( טווח מחירים: נע בין 300 ל 380 ש"ח ללילה ) וקרוב למוקדי טבע יפהפיים ותיירותיים, אתם בהחלט מוזמנים להרים צלצול אל  0504290622 ולסגור עוד היום צימר מפנק בקצרין.

אין דבר שיותר משמח אותנו, מאשר אורחים המגיעים אלינו ועוזבים עם חיוך. היות וכרגע אנו לא מציעים צימר בקצרין עם ארוחת בוקר, אנחנו נשמח לכוון אתכם אל המסעדות הכי טעימות שיש כאן באזור.

הראשונים לראות את הזריחה ממג'דל א-שמס בצפון רמת הגולן למרגלות החרמון

צרו קשר עם "רז אירוח ברמה"

צרו עמנו קשר לכל בקשה או המלצה, אנו מצפים לשמוע ממכם

פרטים ליצירת קשר

צרו עמנו קשר לכל שאלה ואנו נחזור בהקדם

טיפים מיוחדים

קבלו מאיתנו טיפים על קצרין והאזור, צפון רמת הגולן, ואתר החרמון.

קחו בחשבון, אטרקציות בצפון וברמת הגולן

עוד

מסעדות-בחרמון

עוד

ספא ברמת הגולן

עוד