צימר בוטיק בצפון עם בריכה פרטית מול הכנרת

אחוזת עדנ'ס בוטיק

צימר בוטיק בצפון עם בריכה פרטית מול הכנרת: אחוזת עדנ'ס בוטיק

Eden's Boutique

אחוזת נופש יוקרתית לזוגות ומשפחות בחד נס רמת הגולן ממש בצפון הכנרת 

צימר בוטיק בצפון - אחוזת עדנ'ס בוטיק 1

הסוויטה

צימר בוטיק בצפון - אחוזת עדנ'ס בוטיק 2

מטבחון

צימר בוטיק בצפון - אחוזת עדנ'ס בוטיק 3

חדר רחצה פרטי

להפתיע ולהתרגש ב-2020: חוויית צימר בוטיק בצפון עם אחוזת עדנ'ס בוטיק

אם חשבת שראיתם הכול, אנחנו מזמינים אתכם להכיר את אחוזת עדנ'ס בוטיק – צימר בוטיק בצפון מול הכנרת, ברמת הגולן. מדובר במתחם צימרים כפריים עם בריכות פרטיות לחלק מהצימרים, ג'קוזי פרטי ועוד. חיפשתם צימר בוטיק בטבע בצפון? מצאתם סוויטות וצימרים סובב כנרת, יש להביא בגדי ים!

האוויר הצלול של רמת הגולן והיין המקומי שמיוצר ביקבי היין הצפוניים, הן לא הסיבות העיקריות בגללן אנשים פוקדים את רמת הגולן. כשמדברים על נופש ברמת הגולן או חופשה בצפון, חובה להזכיר באותו המשפט אחוזות יוקרה כמו עדנ'ס בוטיק – חוויית צימרים בטבע ומול הכנרת. בפסיעת הצעד הראשונה שעושים בתוך מתחם הבוטיק של עדנ'ס בוטיק, מיד מבחינים במתחם שהוא מטבח חוץ ענק.

צימר בוטיק בצפון לקבוצות ומשפחות וגם זוגות

כשמדברים על צימר בוטיק בצפון לקבוצות, וילות לאירועים מיוחדים או וילות למשפחות בצפון, מדברים על סוגי המטבחים האלו שאחוזת עדנ'ס בוטיק בנו לרווחת הנופשים. אתם תמצאו במטבח את כל מה שצריך, כולל טאבון פיצות ועמדת גריל ענקית, מקומות ישיבה עם שולחן, מקרר ועוד.

נמשיך הלאה? בואו נצא מהרגע ממטבח החוץ ונפגוש את הכניסה לבריכה הפרטית והמחוממת במתחם עדנ'ס בוטיק. למעשה, מדובר בחמאם טורקי ענק שמתחבר לעוד ג'קוזי ענק, ושני אלו מתחברים לסוויטה ממלכתית. הסוויטה הזו? מתחברת לעוד צימר לזוגות. בקיצור, ממלכה שלמה של צימרים לזוגות, סוויטות למשפחות ובקתות עץ אהבה, בריכות מחוממות, סאונות, ג'קוזי ספא ועוד.

מה נמצא במלון מול הכנרת של עדנ'ס בוטיק?

מלון בוטיק בצפון עם בריכות פרטיות מחוממות של Eden's Boutique מציע לכם לבחור בין 5 סוויטות וצימרים, כאשר רק בחלק מהסוויטות יש בריכות פרטיות מחוממות, בחלק אחר מהצימרים יש ג'קוזי פרטי. במתחם זה יש לא מעט יתרונות על פני מתחמי אירוח כפרי אחרים בצפון.

מעבר לכך שהמתחם ממוקם, מבחינה אסטרטגית, במיקום מעולה, כל סוויטה כאן זוכה לפרטיות מלאה.

חיפשתם צימר בוטיק בצפון עם פרטיות מלאה? מצאתם 5 צימרים ברמת הגולן שאפשר לשהות בהם סופ"ש שלם ולא לשמוע אף אחד אחר. ברחבי המתחם אתם הולכים בין שבילים שנראים ממש קסומים, ולאורך השבילים תמיד תראו צמחייה טרופית ותאורה רומנטית.

למי מתאים מתחם האירוח של עדנ'ס בוטיק? יש אטרקציות מסביב?

המתחם מתאים מאוד עבור נופש למשפחות בצפון, חופשה ברמת הגולן לזוגות, לאירועים מיוחדים ועוד. תוכלו למצוא כאן צימרים לאירועים מיוחדים כמו אירועי ירח דבש, ימי הולדת וחגיגות משפחתיות. וכשמדברים על מתחמי צימרים בצפון לאירועים מיוחדים, חובה גם להזכיר אטרקציות שוות.

אחד היתרונות הכי גדולים במתחם צימרים בחד נס עדנ'ס בוטיק, טמון בכך שהמתחם מקורב מאוד להמון אטרקציות שוות ברמת הגולן. מחפשים אטרקציה בצפון? אולי אטרקציות שטח וג'יפים? אתם מוזמנים להכיר אטרקציות בצפון כמו טיולי ג'יפים בצפון בנהיגה עצמית בשטח, טיולי טרקטורונים, טיולי רייזר ברמת הגולן ועוד. אם לא יצא לכם לטייל עם ג'יפים באזור הצפון, אנחנו חייבים להגיד לכם זו חוויה של ממש.

המלצות על טיולי ג'יפים בצפון וברמת הגולן

במהלך הדרך אתם תעצרו בכל מיני מוקדי טבע יפהפיים, תוכלו לעצור בכנרת למטרת פק"ל קפה או אפילו ספורט ימי, תוכלו ליהנות ממשחקי מטמון ("חפש את המטמון" עם ג'יפים) ועוד. בקיצור, חגיגה שלמה. בימינו, אנחנו מתמודדים עם נגיף הקורונה, שמחייב בעלי צימרים בצפון להישמע לכל הכללים והוראות משרד הבריאות.

עדנ'ס – צימר בוטיק הוא מתחם צימרים עם התו סגול, סוויטות בעלי תו סגול וכדומה. משמע, אתם נהנים ממתחם צימרים ע-נ-ק, שאפשר להתארח בו עם מינימום חששות מהנגיף. כל המתקנים מרוחקים אחד מהשני, עוברים ניקוי יסודי ביותר ואתם מוזמנים ליהנות מנופש מושלם. רוצים לדבר על הנחות צימרים בחג שבועות? צרו קשר עוד היום עם עדנ'ס בוטיק, תשאלו אותם לגבי הנחות צימרים עם בריכה פרטית, צימרים בהנחה לחג השבועות, צימר בוטיק בצפון במבצע לחג ועוד.

שתהיה חופשה מעולה!

תיהנו!

אתר "Explorer צימר בצפון" אינו מתיימר להיות פלטפורמה מדרגת ולכן אנו נפנה אתכם לפלטפורמות אמינות שבהן נרשמות חוות דעת מאורחים אמיתיים שהתארחו במקום האירוח ללא כל השפעה משוחדת כזו או אחרת. אנו דוגלים בשקיפות והצגת מקום האירוח באופן הכי אותנטי שרק אפשר. כאן באתר תוכלו לדבר או לשלוח הודעה ישירות אל המתחם ולקבל את המחיר הטוב ביותר וללא מחירים מנופחים ועמלות מיותרות, למה? אתר שייך ומנוהל ע"י המתחמים עצמם. במקרה של בעיה אנו עומדים לרשותכם בכל זמן וניתן לפנות בהודעה להנהלת האתר תודה – חופשה מהנה ובטוחה   

חוות דעת

מה אומרים עלינו

Dganit
Dganit
ישראל
קרא עוד
מקום קסום. שירות מצויין ונעים. חדר מאובזר ומעוצב בטעם. חדר אמבטיה קסום.. לא מגלה את ההפתעה😊 מתקן מים קרים וחמים כולל קפה ותה וחלב וגם מכונת אספרסו. נהנינו מאד מארוחת הבוקר בריכת שחיה נעימה וגם סאונה יבשה נשמח לחזור גם כזוג וגם עם המשפחה
נעה
נעה
ישראל
קרא עוד
המקום מקסים והפתיע אחרי שהרבה זמן נמנענו מצימרים. חגית, בעלת הצימר המקסימה, קיבלה את פנינו בחיוך ובאהבה למה שהיא עושה. חגית הסבירה בפירוט לנו ולילדים איפה כל דבר נמצא, איך מפעלים וכו'. ענתה על כל שאלה ועזרה לפתור כל דבר בלבביות שאנחנו לא רגילים אליה (כולל המלצות למסעדות, אפילו בגד ים ספר שהיה חסר לנו וכדור לכאב ראש שהיינו צריכים). הבריכה המקורה והג'קוזי לידה מפנקים, הנספרסו בחדר שימח אותנו ולכל צימר מרפסת שיש בה פרטיות. לגמרי נשמח לבוא שוב וחבל שהיה כל כך קצר. האמת אהבנו ממש הכל!
Ifat
Ifat
ישראל
קרא עוד
היינו משפחת בת 5 נפשות זוג שני ילדים בוגרים ועוד ילד בן 8. המארחת חגית מקסימה ,מסבירה פנים וזמינה בכל עת. המתחם קסום ושלו. החדר נקי ומאובזר בכל טוב. מתחם הספא נהדר. בחצר המשותפת יש מנגל וטבון לרשות הנופשים. מחוץ למתחם ישנה גינת משחקים גדולה למי שמגיע עם קטנים.ארוחת הבוקר היתה טרייה וטעימה מאוד!! קרוב לפארק הירדן, המג'רסה, כנרת ועוד המון מקומות אטקטיבים.
הקודם
הבא

שרינו מקום עכשיו: התקשרו לאחוזת עדנ'ס צימר בוטיק בצפון

Eden's Boutique הינה אחוזת צימר בוטיק בצפון בפרטיות מוחלטת בלב היישוב חד נס