צימרים שעדיין פנויים לשבועות: הכי מומלצים ל-2023

חג שבועות כבר ממש בפתח, בעלי מתחמי צימרים פנויים לשבועות 2023 מכינים את השטח! אתם מוזמנים להכיר מתחמי הצימרים והסוויטות הכי מומלצים ב-2023, מתחמי אירוח כפרי של ממש. בגליל העליון, רמת הגולן, וגליל מערבי תמצאו את הנופש המושלם שאתם מחפשים.

מתחמי צימרים שעדיין פנויים לשבועות: והכי מומלצים ל-2023

מתחמי צימרים בתפוסה מלאה לשבועות: הכי מומלצים ל-2023

סוויטה בצפון לחג שבועות: עם בריכה פרטית!

מחפשים אחר סוויטה בצפון לחג? חג השבועות 2023 עומד להיחגג השנה באופן קצת שונה, נאמר בנוסח הקורונה. בעוד שבימים עברו כולנו יכולנו ליהנות מנופש בצפון ללא הגבלות, כיום אנחנו צריכים לחפש נופש בצפון עם תו סגול.

צימרים פנויים לשבועות עם תו סגול אפשר למצוא בחד נס, יישוב אשר מכיל בתוכו המון מתחמי אירוח כפרי מספיק גדולים בכדי להיחשב בטוחים בימי הקורונה. אנחנו רוצים להכיר לכם מתחמי סוויטות למשפחות במיוחד עבור חג שבועות עם בריכות פרטיות ומחוממות, שגודלם (גודל המתחם) הוא 150 מ"ר בממוצע. מתחמי אירוח ענקיים למשפחות וקבוצות, שבתוכם תמצאו מטבחי חוץ גדולים, בריכות מחוממות אל מול הכנרת, ג'קוזי ספא ועוד המון.

צימרים ממולצים לשבועות הכי מומלצים בצפון וברמת הגולן.

מתחמי נופש כפרי בחג: מלון בוטיק מול כנרת

מתחמי צימרים פנויים לשבועות מציעים לכם דילים שאסור לפספס, במיוחד אם אתם חובבי תפנוקים ופינוקים. אתם מוזמנים ליהנות מדילים של צימר עם טיפולי ספא בצפון, צימרים עם ארוחת בוקר לשבועות, מתחמי מלונות בוטיק עם חמאם טורקי וארוחת בוקר עשירה ועוד.

וכשמדברים על פינוקים מסוגים כאלו, חובה באותה הנשימה גם להזכיר אטרקציות טובות בצפון. מחפשים אחר אטרקציה בימי הקורונה ברמת הגולן? אנחנו ממליצים על סוגים שונים של פעילויות, כמו למשל טיול ג'יפים למשפחות ולזוגות.

צימר זוגי פנוי לשבועות: היכן הכי כדאי ללון?

סגרתם על צימר זוגי לשבועות? אולי נופש ברמת הגולן בשבועות למשפחה? בין אם ככה או ככה, אנחנו ממש ממליצים לכם לבדוק לגבי טיול ג'יפים לנהיגה עצמית ברמת הגולן. כיף גדול! אין יותר מדהים מאשר יום טיולים ברמת הגולן עם ג'יפים, צימרים לזוגות או צימרים למשפחות, בריכות פרטיות ואוכל טוב!

ואם כבר הזכרנו אוכל, בואו נדבר על עוד אטרקציות ברמת הגולן והצפון – אטרקציות אוכל בצימרים בחג שבועות. בחג שבועות כולנו נהנים מגבינות איכותיות, חלקנו אפילו נהנים מגבינות בהכנה ביתית. אז אם כבר מדברים על נופש בצפון לחג שבועות, חייבים להזכיר סדנה להכנת גבינות בצימרים בצפון.

אטרקציות בצפון לחג שבועות | אטרקציה לשבועות ברמת הגולן

גם בימי הקורונה, ניתן להישמע להוראות הבריאות וליהנות מאטרקציה מהנסוג הזה. אתם יכולים להזמין סדנה להכנת גבינות בצימרים עצמם וגם לשמור על ריחוק מספק. כמובן, במידה ומשרד הבריאות יעדכן כי סוג הפעילות הזו אסורה, בעלי צימרים ברמת הגולן יישמעו להוראות.

בכל אופן, ההמלצה הכי גורפת היא כזאת: הזמנת צימרים בהנחה בחג שבועות ביישוב חד נס, סדנה להכנת שוקולד או גבינות (אפשר גם סדנת פיצות), יין טוב והכול בסיידר גמור. הרשו לעצמכם לשכוח מכל מה שמטריד את כולנו לאחרונה, תנו לעצמכם לנוח במתחם שכולו פינוק אחד גדול, מתחם אירוח כפרי ברמת הגולן.

נופש ברמת הגולן למשפחות בשבועות: מספיק מקום כדי להרגיש בטוחים

דמיינו את התמונה הבאה: מתחם סוויטות לחג שבועות עם חצר ענק, כאשר בחצר ישנה בריכה מחוממת ל-37 מעלות. מה עוד בחצר? שולחנות פינג פונג, שולחנות סנוקר, נדנדות עץ, מיטות שיזוף, תאורה לילית מקסימה, בריכות נוי, מפלים קטנים מלאכותיים ועוד רבות.

צימרים בחד נס למשפחות הם כיף גדול, שיכול להתמשך לתוך שעות הלילה. עם תאורה לילית כל כך מקסימה ואווירה ייחודית אל מול הכנרת, מתחמי אירוח בחד נס ירגישו לכם כמו נופש של פעם בחיים. וכולנו רוצים גם לדעת לגבי מחירים בשבועות על צימרים פנויים, אז כדאי כבר עכשיו ליצור קשר עם בעלי צימרים בחד נס ולברר לגבי הנחות על נופש ברמת הגולן בשבועות.

נופש בצפון הנחות על צימרים פנויים בשבועות

אתם מוזמנים כבר עכשיו ליצור קשר עם המארחים שלכם ולברר לגבי הנחות בשבועות על נופש בצפון. מחפשים הנחה לנופש בשבועות ברמת הגולן? זה מה שאתם צריכים לעשות: אתם מאתרים צימר עם בריכה פרטית לחג שבועות, יוצרים קשר עם המארחים ושואלים לגבי מחירים טובים לנופש בצפון בשבועות.

אנחנו מבטיחים לכם, לאחר תקופת הקורונה, בעלי צימרים בחד נס ישמחו לתת לכם הנחות על צימרים, הנחה על סוויטות ברמת הגולן בשבועות, הנחות על וילה בצפון בשבועות ועוד. צריכים מידע נוסף? ממתינים לשיחה שלכם!

תיירות ברמת הגולן לא נחה ולא נרדמת, ככה מדווחים לנו בעלי צימרים ברמת הגולן, יישוב חד נס. למרות ששנת 2023 התחילה באופן לא הכי מוצלח ואילצה את כולנו להתמודד עם נגיף הקורונה, כיום ישנם מתחמי צימרים פנויים לשבועות בעלי תו סגול, שמאפשרים לכם ליהנות מחופשה מושלמת ברמת הגולן ועם מינימום חששות מפני הידבקות. אז כיצד נראה נופש ברמת הגולן בחג שבועות ולאחר הטלת הגבלות הקורונה? בואו נכיר מתחמי אירוח בחד נס עם בריכות פרטיות, סוויטות עם בריכות מחוממות, צימרים עם ג'קוזי לשבועות 2023 ועוד.