צימרים מבודדים למשפחות ובקתה משפחתית עם ג'קוזי מפנק ונוף להרי הגולן

צימרים מבודדים למשפחות ברמת הגולן

לעדכונים ממשרד הבריאות לגביי הקורונה

בקרו : באתר משרד הבריאות

צימרים מבודדים למשפחות ברמת הגולן בצפון הכנרת

מחפשים אחר הצימרים הכי מבודדים, הכי טובים והכי נקיים ב-2020? תקופת הקורונה גם תעבור יום אחד, וכולנו נחזור לנפוש ברמת הגולן. נכון לסוף חודש אפריל, צימרים מבודדים למשפחות בפרטיות מוחלטת זו האופציה הכי טובה עבור חופשה אחרי הקורונה.

צימר מבודד: יחידת אירוח צמודת קרקע עם כניסה נפרדת ומרחב פרטי של 150 מ"ר לפחות. ישנה הפרדה מוחלטת בין היחידות במתחם. ולכל יחידת אירוח יש מטבחון וחצר פרטיים.

אין ספק, נגיף הקורונה הגיע מהדלת האחורית ותפס את כולנו ממש לא מוכנים, גם את ענף התיירות בארץ ובעולם. מאחר וכרגע לא ניתן לטוס לחו"ל עבור נופשים וגם לא ממש מומלץ, נופש ברמת הגולן בצל הקורונה מסתמן בתור האופציה הכי טובה שקיימת. מחפשים צימרים מבודדים למשפחות בפרטיות מוחלטת בצפון? בואו נדבר על צימרים ברמת הגולן למשפחות לאחר ה-1 במאי, התאריך המיוחל בו מתחמי אירוח כפרי בחד נס נפתחים מחדש לציבור. בואו נדבר על חופשה בצפון, בעיירת חד נס:

מתחמי צימרים מבודדים (מרחב פרטי) בפרטיות מוחלטת

מתחמי צימרים מבודדים בגודל של 200 מ"ר בימי הקורונה

אין ספק שחשוב כבר עכשיו להדגיש, זה שמסירים מעלינו מגבלות, לא אומר שמישהו כאן עתיד לזלזל בכללי היגיינה וסטריליות. מחפשים צימר נקי ומבודד ברמת הגולן אחרי ימי הקורונה? לא מוכנים להתפשר על סוויטה נקייה בצפון?

"אנחנו כל כך מבינים אתכם, עד שאנחנו מנקים את הצימרים שלנו במו ידינו ובעזרת חברות ניקיון מקצועיות", כך אומרים לנו בעלי צימרים בחד נס. EXPLORER צימר בצפון הוא מגזין תיירות ברמת הגולן, שתשאל בעלי צימרים בנוגע לתקופת הקורונה: עד כמה אנשים מתגעגעים לנופש ברמת הגולן?

תיירות ברמת הגולן של צימרים. מסעדות, אטרקציות ומקומות טיול בצפון הכנרת

בעלי מתחמי אירוח בחד נס מספרים על תקופת הקורונה

בעלי צימרים בצפון סיפרו למגזין אקספלורר (EXPLORER) צימר בצפון כי במקרים מסוימים, אנשים מתקשרים ושואלים לגבי שירותים ספציפיים שניתנו בעבר. שאלנו את בעלי הצימרים לאלו סוגי שירותים הם מתכוונים, והם סיפרו לנו שאנשים מתעניינים לגבי צימר מבודד עם עיסוי בצפון, צימרים מבודדים בטבע עם ארוחת בוקר אחרי הקורונה, סוויטות ברמת הגולן עם טיפולי ספא ועוד.

תחקיר ניקיון הצימרים בערוץ 12 - צימרים בחד נס עונים בתגובה

מסתבר כי אנשים מעוניינים לדעת מה יקרה אחרי ה-1 במאי, התאריך בו צימרים מבודדים למשפחות בפרטיות מוחלטת נפתחים מחדש. אז ככה, מגזין התיירות אקספלורר צימר בצפון מסביר זאת: בכל מקרה, יהיה חשוב לעקוב אחרי הוראות משרד הבריאות, ככה שלא בטוח כרגע אם צימרים עם עיסוי יחזרו להיות חלק מהפינוקים של צימרים ברמת הגולן ובצפון.

צימר עם ארוחת בוקר ב-1 במאי

מחפשים מסעדות טובות בצפון? ככל הנראה כרגע, תצטרכו להמתין בסובלנות. האופציה החלופית והכי טובה היא הזמנת צימר עם ארוחת בוקר אחרי הקורונה, בידיעה שהמסעדות בצפון כנראה לא יהיו פתוחות גם אחרי ה-1 במאי.

מחפשים אוכל טוב בצפון? מומלץ לבדוק מתחמי אירוח כפרי בחד נס המגישים לכם את המטעמים הכי מפנקים שיש. ג'חנון בארוחת הבוקר? ישנם גם מתחמי סוויטות המגישים ג'חנון! (חובה לוודא מראש). נכון לתאריך 26.04.2020, ישנן הקלות מסוימות וחלק מהמסעדות אכן נפתחות מחדש.

האם מסעדות ברמת הגולן ייפתחו מחדש ב-1 במאי?

כל עוד המסעדות ממוקמות במרחב הציבורי ולא בקניונים, הם יכולות לעבוד במתכונת של טייק-אוויי ומשלוחים בלבד. לגבי מסעדות ברמת הגולן, חשוב לקחת בחשבון שלא מדובר בת"א. מאחר והמרחקים בין יישוב ליישוב הם יחסית גדולים, מסעדות בצפון כנראה לא צפויות לעבוד במתכונת של משלוחים בכל הצפון.

צריכים אוכל טוב ברמת הגולן בימי הקורונה? אתם מוזמנים לברר עכשיו מחירים טובים על צימרים בצל הקורונה, שנפתחים מחדש ב-1 במאי. לגבי אטרקציות בצפון אחרי קורונה, ב-1 במאי צפויים להיפתח חלק ממתחמי האטרקציות ברמת הגולן, כולל חוות חקלאיות שמהן ניתן לצאת לטיולי ג'יפים. כמובן שזה עדיין לא וודאי במאת האחוזים, ככה שנתאזר בסבלנות ונמתין.

חופשה בצפון הארץ לרגל יום הולדת, הצעת נישואין

מה נכון לגבי צימרים מבודדים למשפחות בפרטיות ב-1 במאי?

כרגע, מה שהכי נכון לעשות זה לברר מחירים טובים על נופש ברמת הגולן לאחר ההקלות. הנחות לנופש בצפון בימי הקורונה? מומלץ לוודא זאת מעכשיו כבר, מאחר וכבר מורגשת התעניינות רבה והזמנות בשטח. הצפי הוא כזה:

נופש בחו"ל אחרי הקורונה לא יתאפשר בקרוב, ככה שהאופציה הכי טובה עבור אנשים היא האופציה של חופשה בצפון לאחר ההגבלות. מאחר וזו גם האופציה כמעט היחידה, מומלץ כבר מעכשיו לסגור על דיל צימרים מבודדים למשפחות בצפון לאחר הגבלות הנגיף.

הנחות על נופש וחופשה ברמת הגולן

אל תישארו ללא צימר מפנק בצפון, בין אם אתם מחפשים צימר עם ג'קוזי או צימר עם בריכה מחוממת. צימרים עם בריכה פרטית בצפון, בכדי שיהיו תקניים ויעמדו בדרישות משרד הבריאות, חייבים להיות מתחמי אירוח כפרי – גדולים. מחפשים אירוח בצפון לימי הקורונה?

אתן מוזמנים להכיר מתחמי אירוח כפרי בצפון שעולים על גודל של 150 מ"ר 200 מ"ר. עם כל כך הרבה ספייס ומרחב בטוח, תוכלו לקבל נופש ברמת הגולן במיטבו. אתם מוזמנים ליהנות ממתחמי צימרים מבודדים למשפחות בטבע עם ג'קוזי וארוחת בוקר, סוויטות עם בריכות מחוממות ופרטיות, מתחמי אירוח כפרי בחד נס עם ג'קוזי ספא ועוד.

בכל מקרה, EXPLORER צימר בצפון ימשיך לעדכן אתכם לגבי שינויים בהקלות וההגבלות, אם יהיו. שתהיה חופשה נעימה, הישמרו לעצמכם והקפידו על הוראות משרד הבריאות!

השאר תגובה