מתחם 4 עם סוויטות יוקרה - חד נס

צימרים לחילופי זוגות

4 צימרים לחילופי זוגות וזוגות חברים

מתחם סוויטות יוקרה

מתחם נופש יוקרתי לזוגות בחד נס רמת הגולן בצפון הכנרת 

צימרים לחילופי זוגות - וילה לחילופי זוגות 1

הסוויטה

צימרים לחילופי זוגות - וילה לחילופי זוגות 2

חדר רחצה פרטי

צימרים לחילופי זוגות - וילה לחילופי זוגות 3

מטבח חוץ מרכזי

מתחם סוויטות יוקרה לחילופי זוגות

מחפשים מתחם צימרים לחילופי זוגות או וילה לחילופי זוגות? אם כן מוזמנים ליצור עמנו קשר ואנו נדאג למצוא לכם מתחם אירוח ונופש או וילה המיועדת לכך.

יש מתחמים עם 4 צימרים שכל צימר מבודד בפינה במתחם העומד  בפני עצמו כך שבכל צימר יכולים לשהות זוג (2 אורחים מבוגרים). ובמתחם כזה נינתן להזמין את כל ארבעת הצימרים וכך כל המתחם שייך לקבוצה בלבד. קבוצה של 4 זוגות – 8 אנשים מבוגרים. 

במתחם יש פינות ישיבה, אזור מרכזי ומטבח חוץ עם עמדת ברביקיו.

במתחם יש מרכז ספא מקורה בגודל של 150 מ"ר ובו בריכה גדולה, ג'קוזי ספא ענק  ל 10 איש וסאונה יבשה. בנוסף ל 2 צימרים יש לכל אחד בריכה פרטית מחוממת בעונת החורף. 

המתחם הספציפי הזה יכול להיות מקום מושלם ל 4 זוגות שרוצים לבלות במסיבת חילופי זוגות. במתחם יש פרטיות מושלמת וחופש מוחלט ללא הפרעות. אז אם אתם מחפשים מקום מפלט מהנה שיענה על כל הצרכים מוזמנים ליצור קשר.

בנוסף תוכלו להתייעץ עמנו להתאמת כל גודל קבוצה ואנו נמצא עבורכם מקום אידיאלי עבור מסיבת חילופי זוגות.

 

צימרים לחילופי זוגות - וילה לחילופי זוגות

יש אפשרות גם לשכור וילה יוקרתית עם 4 עד 8 חדרי שינה זוגיים שכוללת גם בריכה פרטית ומתן ברביקיו.

בנוסף ניתן להזמין טיפולי ספא או שף פרטי למתחם. ניתן להזמין ארוחות בוקר זוגיות מפנקות שמגיעות עד לסוויטה. 

לברוח מהעיר וממרכז הארץ ולהגיע לצפון לניתוק מוחלט במתחמי נופש בלב שמורות טבע ליד החוף הצפוני של הכנרת. 

מוזמנים ליצור קשר בוואטסאפ לכל שאלה.

 

Dganit
Dganit
ישראל
קרא עוד
מקום קסום. שירות מצויין ונעים. חדר מאובזר ומעוצב בטעם. חדר אמבטיה קסום.. לא מגלה את ההפתעה😊 מתקן מים קרים וחמים כולל קפה ותה וחלב וגם מכונת אספרסו. נהנינו מאד מארוחת הבוקר בריכת שחיה נעימה וגם סאונה יבשה נשמח לחזור גם כזוג וגם עם המשפחה
נעה
נעה
ישראל
קרא עוד
המקום מקסים והפתיע אחרי שהרבה זמן נמנענו מצימרים. חגית, בעלת הצימר המקסימה, קיבלה את פנינו בחיוך ובאהבה למה שהיא עושה. חגית הסבירה בפירוט לנו ולילדים איפה כל דבר נמצא, איך מפעלים וכו'. ענתה על כל שאלה ועזרה לפתור כל דבר בלבביות שאנחנו לא רגילים אליה (כולל המלצות למסעדות, אפילו בגד ים ספר שהיה חסר לנו וכדור לכאב ראש שהיינו צריכים). הבריכה המקורה והג'קוזי לידה מפנקים, הנספרסו בחדר שימח אותנו ולכל צימר מרפסת שיש בה פרטיות. לגמרי נשמח לבוא שוב וחבל שהיה כל כך קצר. האמת אהבנו ממש הכל!
Ifat
Ifat
ישראל
קרא עוד
היינו משפחת בת 5 נפשות זוג שני ילדים בוגרים ועוד ילד בן 8. המארחת חגית מקסימה ,מסבירה פנים וזמינה בכל עת. המתחם קסום ושלו. החדר נקי ומאובזר בכל טוב. מתחם הספא נהדר. בחצר המשותפת יש מנגל וטבון לרשות הנופשים. מחוץ למתחם ישנה גינת משחקים גדולה למי שמגיע עם קטנים.ארוחת הבוקר היתה טרייה וטעימה מאוד!! קרוב לפארק הירדן, המג'רסה, כנרת ועוד המון מקומות אטקטיבים.
הקודם
הבא

שרינו מקום עכשיו: התקשרו

מתחם סוויטות יוקרה – מתחם צימרים בצפון לזוגות בלב היישוב חד נס