צימרים לזוגות בחד נס במרחק קצר מהכנרת

במרחק קצר מהכנרת, תמצאו את יישוב חד נס שמוקף בשלל אטרקציות ונופים יפהפיים. צימרים לזוגות בחד נס הם "מצרך" שנחטף מהמדף על ידי זוגות ומשפחות, שמבקשים ליהנות מהנוף הצפוני שמקיף את האזור וטומן בחובו גם נחלים סודיים.

Explorer צימר בצפון מגזין תיירות ונופש בגולן

להתרענן בחד נס עם בקתות יעל

צימרים לזוגות חווית בוטיק 5 כוכבים
5/5

ישוב חד נס

בקתות יעל ממוקמות בישוב חד נס, והן מציעות חופשה זוגית אידיאלית עבור זוגות רבים שמגיעים במהלך השנה ליהנות מירח דבש, מימי נישואין ואירועים שונים.

מאתרים צימרים לזוגות

אפשר גם, סתם ככה, להחליט שמאתרים צימרים לזוגות בחד נס בשביל לרענן את הזוגיות. בבקתות יעל תמצאו בריכה מרעננת, שמשותפת לשתי הבקתות אשר המקום מציע עבור הארחה, סאונה וג'קוזי פרטי בכל חדר, וגם ג'קוזי מחומם ענק ומשותף שמתאים עד ל-8 אנשים.

מתחם הבריכה

אם תרצו, תזכו לפרטיות מוחלטת, אך גם ניתן לבלות ולהנעים את זמנכם בשיזוף בחצר המשותפת, שכוללת את המתקנים הללו.

EXPLORER צימר בצפון - צימרים ביישוב חד נס לזוגות ומשפחות - בקתות יעל

צימרים לזוגות בחד נס וגם למשפחות קטנות

אמנם, הבקתות של יעל מתאימות בעיקר לזוגות שתרים אחר רומנטיקה צפונית, אך אם אתם משפחה קטנה, ניתן להתארח בבקתות הללו מבלי להרגיש דוחק.

EXPLORER צימר בצפון - צימרים בחד נס לזוגות ומשפחות

הבקתות מצוידות במטבחונים שניתן להכין בהם פינוקים וליהנות מפינות קפה מפנקות, אך הם אינם מותאמים ממש עבור בישולי משפחות, כך שאם אתם מעוניינים בארוחות הכלולות בעסקת הצימר, אפשר בהחלט לברר מראש עם מארחי המקום. ארוחות בוקר בצימר של יעל יפנקו אתכם ברמות הכי גבוהות – מומלץ!

יחד עם זאת, היישוב חד נס ממוקם באזור אסטרטגי למדיי, כך שקיימות לא מעט מסעדות בקרבת היישוב. תוכלו להתייעץ עם בעלי צימרים בצפון לגבי טיפים עבור בילויים מקומיים, מסעדות טובות וכדומה. צימרים לזוגות בחד נס הם פתרון נפלא ורומנטי שיכול לחולל פלאים בזוגיות, בדקו עוד היום לגבי אפשרויות הזמנת אונליין של חופשות צימרים  לזוגות בחד נס והאזור.

מה יש לעשות בחד נס חוץ מלנפוש בצימר?

מעבר לעניין של צימרים בישוב חד נס לזוגות ומשפחות, אפשר לטייל כמעט בלי סוף באזור. יישוב חד נס ממוקם קרוב מאוד לכנרת, כך שהאופציה הזאת תמיד מבורכת. הירדן שווה את הביקור שלכם, אם לא הייתם לאחרונה. שם, תוכלו ליהנות כמובן משיט קייקים ואבובים, ממשחקי פיינטבול, מסעדת "איסקנדר" שממוקמת בגדת הירדן ועוד.

טיולי שטח בצפון הם גם פופולאריים מאוד. אתם יכולים לקום בבוקר בבקתה של יעל, ליהנות מארוחת בוקר ובצוהריים – לדהור בשטחי עפר תוך שאתם ממוגנים בכלי שטח עוצמתיים וממוגנים. לאחרונה, יותר ויותר אנשים מגלים את הנושא של טיולי רייזרים בצפון, כך שאם עדיין לא שמעתם על החיה הזו, כדאי עוד היום לברר לגבי כך. במילה אחת: מומלץ, בשתיים – מומלץ מאוד. 

מסלולי טיולים ברמת הגולן שמעשירים את הידע לגבי עולם החי, טיולי EXTREME ועוד רבות.

אפשר גם לצאת לרכיבות על סוסים, דרך חוות סוסים הנקראת "RAMOT RANCH" . החווה ממוקמת במושב רמות, אשר נמצא במרחק קצר מיישוב חד נס. קיימים באזור חד נס לא מעט אזורים נסתרים שרק המקומיים מודעים לגבי קיומם, כך שאם אתם מתכננים סופ"ש צימרים בחד נס והאזור, ההתייעצות עם מארחי הצימר שלכם עשויה לתרום המון! – תוכלו לקבל טיפים לגבי נחלים ומפלים, פניני טבע שונות ועוד.

אירוח נעים, לא לשכוח לאסוף אחריכם את השאריות כשאתם מתארחים בחיק הטבע.

Ruth Onana‎
Ruth Onana‎
facebook
קרא עוד
כל מה שאפשר לקבל בסוף שבוע מפנק. הייתי רוצה ליהיות שם כל סוף שבוע. חדרים מרווחים · חדרים שקטים · פינוקים מתחשבים
Anna Elkind‎
Anna Elkind‎
facebook
קרא עוד
לאחר חיפושים רבים !!! בקתה שקטה מסודרת , מאוד אסטטית ונקיה , מאובזרת ברמה גבוהה , מהמרפסת אפשר לראות את נוף הכינרת ... היה סופש פשוט מהמם : ) תודהההה
Eli Merovich‎
Eli Merovich‎
facebook
קרא עוד
להגיע להנות לטייל פשוט להנות
הקודם
הבא
שעות ומידע
0505310749
זמני הגעה/עזיבה: צ'ק אין מ-15:00 צ'ק אאוט 11:00
ארוחת בוקר: מוגשת לסוויטה מ-07:00 עד 11:00