צימרים ברמת הגולן: בין נופים קדומים
צימרים ברמת הגולן מספקים לנופשים הזדמנות פז לעצום עיניים, להתמכר לתחושת החופש, לנשום עמוק את המרחבים הירוקים וליהנות ממתקני הנופש הכי מתקדמים שיש – נשמע כמו חלום? לא כשאתם בוחרים במבחר הצימרים המדהים שהכנו לכם! מה כל כך מיוחד באזור רמת הגולן? מהי חווית הנופש שתוכלו לצפות לה באזור? אילו צימרים, סוויטות וחדרי נופש הכנו במיוחד בשבילכם ומדוע אנחנו בטוחים שצפויה לכם איתנו חוויה מדהימה? בואו להכיר מקרוב את רמת הגולן ואת יחידות הנופש הנפלאות הפזורות בה.

צימרים ברמת הגולן אל מול הכנרת

פנינה בגולן ממלכה קסומה בחד נס

צימרים בצפון הכנרת ביישוב חד נס - פנינה בגולן הינו מתחם שבו 2 וילות מפנקות ועוד 4 סוויטות יוקרתיות ליד אזור החצר שבו מתקני נופש לקבוצות ומשפחות עם בריכה מחוממת גדולה מרשימה ביותר. פנינה בגולן חד נס: חוות דעת מאומתות (9.1 בוקינג) מתחם סוויטות פאר לקבוצות, משפחות וזוגות.
לקבוצות גדולות

עדנ'ס בוטיק - חד נס

מתחם צימרים יוקרתיים בצפון הכנרת עם 4 סוויטות יוקרתיות. לשלוש סוויטות ישנן בריכות פרטיות בפרטיות, עם אפשרות של טיפולי ספא.
בריכות פרטיות

אהבתיה - חד נס

מתחם צימרים בצפון הארץ אהבתיה חד נס. 3 סוויטות שלכל אחת מהן בריכה פרטית וג'קוזי ספא רותח ונוף אל הכנרת בפרטיות.
בריכות פרטיות

רומנטיקה במרום

רומנטיקה במרום מתחם צימרים במושב כחל ליד ראש פינה בגליל העליון. מתחם ובו 3 בקתות עץ פסטורליות ומתחם בריכה מפנק ומושקע.
ג'קוזי ספא

הליוס סוויטות יוקרה

הליוס הוא אחד המתחמים היוקרתיים והטובים שיש לצימרים בצפון הארץ להציע. במתחם 4 סוויטות מפנקות ומתחם בריכה ענק.
סוויטות יוקרה

גן העדן של ליאורה בחד נס

ליאורה אישה מקסימה מאד ומלאת רוגע ושלווה. ליאורה תפנק אתכם במתחם הפסטורלי שלה, שבו 2 צימרים בעבודת עץ ייחודית שלכל אחד מהם חצר ומרפסת עם ג'קוזי ספא בפרטיות טוטאלית ובריכה אחת גדולה משותפת ל-2 הבקתות. גן העדן של ליאורה בחד נס: חוות דעת מאומתות (9.8 בוקינג) 2 צימרים כפריים ובריכה.
בקתות עץ

מתחמי לינה הממוקמים לאורך הגדה המזרחית של הירדן ובתחום מועצה-אזורית גולן

העמדנו לרשותכם מתחמי צימרים ברמת הגולן וביישוב חד נס בפרט שישנו את כל מה שהכרתם עד כה, לטובה.

שלל מתחמי נופש לבחירתכם

צימרים ברמת הגולן מציעים קרבה בלתי אמצעית לטבע היפה של האזור הצפוני. אנחנו מזמינים אתכם לצלול אל תוך מתחמי צימרים יוקרתיים בגולן, המציעים למבקרים בהם את כל הטוב הדרוש לחופשה מושלמת. כל צימר מתוכנן בקפידה לחוויית הנופש הטובה ביותר שיש, עם מתחמי רביצה מפנקים, חצר רחבת ידיים מלאה בעצי פרי והמון ירוק, נופים מדהימים של פעם בחיים. בחלקם יחכו לכם גם בריכות פרטיות וגדולות, ג'קוזי מפנק, סאונה פרטית ופינות ישיבה מפנקות במיוחד. כדי להבטיח שתיהנו מחווית החופשה הטובה ביותר, לא חסכנו על הפרטים הקטנים כגדולים – וכולם, ללא יוצא מן הכלל, מחכים רק לכם.

הכי מפנקים בצפון: צימרים ברמת הגולן

EXPLORER צימר בצפון הוא מגזין תיירות ברמת הגולן, אבל הרבה יותר מזה. המגזין מרכז עבורכם צימרים ברמת הגולן שהם חוויה בפני עצמה, ואם מוסיפים לזה עוד איזו אטרקציה בצפון, מקבלים חופשה מושלמת בצפון. בואו נדבר על עונג חושים!

אין ספק, בשנים האחרונות תיירות ברמת הגולן הלכה וצמחה עד כדי משיכת תיירים מכל העולם. אם בשנים עברו תיירות בצפון נהנתה בעיקר ממטיילים ישראלים, התמונה היום היא כבר אחרת לגמרי. מתחמי צימרים ברמת הגולן זוכים למקרים מכל העולם, במיוחד תיירים אשר מגיעים לפקוד את ימת הכנרת, הימה בה ישו הלך לו על המים. אם כך, מה מושך כל כך הרבה תיירים לרמת הגולן בשנים האחרונות?

תיירות וצימרים ברמת הגולן | פינוקי אמת לגוף ולנפש

מה מושך כל כך הרבה תיירים לאזור רמת הגולן, במיוחד ליישוב חד נס, שנמצא צפונית לכנרת? בכמה מילים פשוטות: צימרים ברמת הגולן שמציעים כל כך הרבה פינוקים, עד שזה פשוט בלתי אפשרי לעמוד בפניהם! מחפשים אחר סוויטות ברמת הגולן עם פינוקי אמת לגוף ולנפש?

תמצאו זאת ביישוב חד נס, יחד עם עיסויים וטיפולי ספא, צימרים עם בריכה פרטית מחוממת, סוויטות עם בריכות משותפות וענקיות, צימר זוגי עם נוף לכנרת, סוויטה זוגית בקרבה לכנרת ועוד. אנחנו מזמינים אתכם להכיר עולם שלם של פינוקים אמיתיים, כולל פינוקי מסאז' כיפיים במיוחד.

דיל צימרים בצפון עם עיסוי או ארוחת בוקר

אתם יכולים ללכת על דיל צימרים בצפון עם עיסוי שוודי מפנק, דיל סוויטות בחד נס עם עיסוי רפלקסולוגיה ועוד. שימו לב כמה פינוקים כבר הזכרנו, ועוד לא התחלנו אפילו למנות פינוקי צימרים בחד נס. וזו הסיבה שכל כך הרבה תיירים מגיעים לאזור רמת הגולן בכדי לנפוש – האופציות המרובות, הנופים המשגעים, הטבע המרהיב והצימרים שכל כך מפנקים.

אנחנו מדברים על אירוח כפרי בצפון שאין שני לו, אירוח יוקרתי ברמת הגולן במלונות בוטיק, סוויטות עם חמאם טורקי ענק ומפנק ביותר, סוויטה בחד נס עם בריכה מחוממת (הבריכה ממש בתוך הצימר!) ועוד. ואם עדיין לא השתכנעתם, אז בואו נדבר על אטרקציות מומלצות בצפון וברמת הגולן.

אטרקציות בצפון לכל הגילאים!

אתם מוזמנים לחוות את כל הכיף שבעולם, כיף של טיולי שטח בצפון לנהיגה עצמית, טיולי שטח לקבוצות, טיולי ג'יפים בצפון למשפחות ועוד. מחפשים אחר טיול ג'יפים או טיול טרקטורונים לזוגות ברמת הגולן? כדאי מאוד לדעת שמעבר לטיולי ג'יפים, ישנם גם לא מעט טיולים בצפון עם עצירות רומנטיות בדרך.

אנחנו מתכוונים לכך שבמהלך טיול ג'יפים ברמת הגולן או בגליל, אתם למעשה עוצרים בכל מיני מוקדים יפהפיים. סיימתם עם יום טיולי שטח ברמת הגולן? אתם חוזרים למתחם צימרים יוקרתיים בחד נס עם פינוקי ערב. אם הזמנתם זאת מראש, תוכלו להתענג על צימר עם ארוחת ערב מפנקת.

צימרים בטבע ברמת הגולן – מקומות לינה מומלצים בטבע של הגולן ב 2020.

צימרים בטבע ברמת הגולן – מומלצים ב 2022

איזה כיף, ב1 במאי, 2020, אפשר להגיע שוב למתחמי צימרים בצפון! מחפשים צימרים בטבע בצפון? אנחנו מזמינים אתכם להכיר סוויטות אל מול הכנרת ואל מול נופים בהחלט משגעים. מה קורה עם התיירות ברמת הגולן ב-2022? נדבר על זה:

קרא עוד »
צימרים בצפון לסופ"ש הקרוב - כל הצימרים שנשארו פנויים לסוף שבוע ברמת הגולן.

צימרים בצפון לסופ"ש הקרוב

יישוב חד נס הוא אחד היישובים היותר ידועים ברמת הגולן, אליו מגיעים עשרות אלפי תיירים במהלך השנה בכדי להתענג על צימרים מפנקים עם בריכה מחוממת, סוויטות ווילות עם ג'קוזי, מלונות בוטיק ועוד. אם אתם מחפשים אחר הנופש המושלם, אנחנו ממליצים להתחיל אותו בדיוק כאן, ביישוב חד נס, רמת הגולן וסובב כנרת. בדיוק כאן, אתם תמצאו את כל מה שחיפשתם בכדי לייצר את החופשה המושלמת עם יקיריכם (יש גם צימרים בצפון לסופ"ש הקרוב עם כלבים!). כל מה שרציתם לדעת על תיירות ברמת הגולן ב-2022:

קרא עוד »
צימרים מבודדים לזוגות בפרטיות מוחלטת עם בריכה פרטית.

צימרים מבודדים לזוגות – בפרטיות מוחלטת

אין כמו השגרה, גם אם היא לפעמים יכולה להיראות ולהרגיש לנו משעממת. בשגרה שלנו, כולנו אוהבים צימרים מבודדים לזוגות בצפון, כאלו שאפשר לקחת מהם פסק זמן של שלווה אמיתית. מחפשים סוויטות מבודדות ברמת הגולן? בואו נדבר עליהן:

קרא עוד »
צימרים בצפון עם הכי נוף שיש - האחוזה מתחם צימרים בצפון עם נוף מלא לכנרת

צימרים עם הכי נוף שיש מול הכנרת

מחפשים אחר צימרים עם הכי נוף שיש מול הכנרת, שהתמלאה ב-2022? EXPLORER צימר בצפון, מגזין תיירות ברמת הגולן וחד נס, מציע לכם אירוח כפרי בהנחה אונליין בצפון. כל מה שצריך לדעת על מחירים טובים לצימרים ב-2022!

קרא עוד »
צימרים בצפון עם כלבים עם החבר הכי טוב על 4 ולא רק. יש צימרים שמקבלים בעלי חיים.

צימרים בצפון עם כלבים – עם החבר על 4

איזה כיף לכם, החלטתם לקחת את הכלב אתכם למתחם צימרים מפנקים! מתחמי צימרים בצפון עם כלבים זה מה שאתם צריכים, אם אין לכם לב להשאיר את מכשכש הזנב שלכם בפנסיון. בואו נדבר כשכוש זנב ופינוקי אדם!  

קרא עוד »
צימרים למשפחות עם ילדים בצפון חד נס ברמת הגולן. מגוון צימרים המותאמים למשפחות עם ילדים.

צימרים למשפחות עם ילדים

החזאים מדברים על כך שבחורף 2020, אנשים לא מפחדים מהגשם ופוקדים מתחמי צימרים למשפחות עם ילדים. דני רופ מאיים בגשמים חזקים? סוויטות למשפחות עם ילדים יתאימו בדיוק עבורכם, גם עבור חופשה חורפית ברמת הגולן.

קרא עוד »
צימרים בצפון לזוגות דקה 90 - אם חיפשתם צימרים ברגע האחרון לזוגות אנו הכתובת עבורכם.

צימרים בצפון לזוגות דקה 90

סוויטות זוגיות דקה 90 עם מירב הרומנטיקה, מוצאים ביישוב חד נס, רמת הגולן. אם אתם מחפשים אחר דילים לזוגות בצפון דקה תשעים, אנחנו מזמינים אתכם להכיר עולם שלם של תיירות כפרית בצפון הארץ. חד נס היא עיירה כפרית באמצע המזרח התיכון, בקרבה רבה לכנרת. במרחק קצרצר מהכנרת, תמצאו את העיירה ובה עשרות מתחמי צימרים מפנקים במיוחד, אם לא יותר.

קרא עוד »
Explorer צימר בצפון מגזין תיירות ונופש בגולן

צימרים ברמת הגולן – מתחמי לינה בין נופים קדומים

צימרים ברמת הגולן מציעים קרבה בלתי אמצעית לטבע היפה של האזור הצפוני. אנחנו מזמינים אתכם לצלול אל תוך מתחמי הצימרים היוקרתיים, המציעים למבקרים בהם את כל הטוב הדרוש לחופשה מושלמת. כל צימר מתוכנן בקפידה לחוויית הנופש הטובה ביותר שיש, עם מתחמי רביצה מפנקים, חצר רחבת ידיים מלאה בעצי פרי והמון ירוק, נופים מדהימים של פעם בחיים, ובחלקם יחכו לכם גם בריכות פרטיות וגדולות, ג'קוזי מפנק, סאונה פרטית ופינות ישיבה מפנקות במיוחד. כדי להבטיח שתיהנו מחווית החופשה הטובה ביותר, לא חסכנו על הפרטים הקטנים כגדולים – וכולם, ללא יוצא מן הכלל, מחכים רק לכם.

קרא עוד »
צימרים יוקרתיים בצפון עם מטבח גדול מושקע ומאובזר לכל מטרה של אירוע משפחתי

מתחם צימרים לקבוצות ולוועדי עובדים

רמת הגולן היא פיסת ארץ פסטוראלית במיוחד, אליה מגיעים תיירים מכל העולם. תוכלו למצוא בקלות מתחם צימרים לקבוצות ולוועדי עובדים עם כל הפינוקים, כולל פינוקי ספא שונים. אם מדברים ספציפית על יישוב חד נס, הרי שתיירים מגיעים לעיירה כפרית זו מכל קצוות תבל. בואו נספר. חד נס היא העיירה הכי כפרית בארץ, אבל גם הכי מפנקת ויוקרתית. תוכלו בקלות למצוא מתחמי סוויטות לקבוצות, צימרים לאירועי עובדים, מלון בוטיק לאירועים משפחתיים ועוד. ביישוב אתם יכולים להנות ממתחמי אירוח כפרי המציעים לכם גם פינוקי ספא, כאלו שאי אפשר לסרב להם.

קרא עוד »
צימרים יוקרתיים בצפון עם בריכה פרטית בכל צימר

צימרים יוקרתיים בצפון עם בריכה פרטית מחוממת

צימר אקספלורר (EXPLORER) הוא בלש צימרים וסוויטות בצפון ובדרום הארץ. דרך צימר אקספלורר תוכלו לאתר בקלות צימרים יוקרתיים בצפון עם בריכה פרטית מחוממת. הנופים הקסומים של הצפון יגרמו לכם לחזור לכאן שנית ושלישית. ארזתם הכול?

קרא עוד »
צימרים יוקרתיים לזוגות בשילוב עיסוי שוודי ומגוון טיפולי ספא

צימרים יוקרתיים לזוגות | 28 סוויטות יוקרה

אם אתם אוהבים את החיים הטובים, אין ספק שמתחמי צימרים יוקרתיים לזוגות הם בשבילכם, ולא רק בגלל 100% הפרטיות שתהנו ממנה. בואו נדבר על היתרונות שיש במתחמי צימר יוקרתי לזוג, ובנוסף, נרחיב גם מה קיים במתחמים האלו. חופשה יוקרתית בצפון ב-2022, ככה נראית:

קרא עוד »
פאב בחד נס - "לונה בר" אורחי צימרים בחד נס יוכלו ליהנות מבר שכונתי יוצא מגדר הרגיל.

מה יש לעשות באזור חד נס

אז מה יש לעשות בחד נס? חופשה בצפון יכולה לכלול אין-סוף אפשרויות של מקומות בילוי ואטרקציות, אבל אם אתם מתארחים בקרוב בכפר חד נס ועדיין לא ביקרתם בפאב LUNA , אתם מחמיצים הופעות חיות בחד נס, בירות מקומיות, יין מקומי ועוד רבות.

קרא עוד »
צימרים יוקרתיים ברמת הגולן עם עיסוי מפנק וארוחת בוקר עד לצימר.

צימרים יוקרתיים ברמת הגולן

מחפשים אחר הצגה של נופש בצפון ולא יודעים באיזה מתחם צימרים לבחור? צימר EXPLORER בצפון, מגזין תיירות, כאן כדי לדבר אתכם על צימרים יוקרתיים ברמת הגולן, שהם למעשה חבילות נופש ברמת הגולן עם רמות ההתענגות הגבוהות ביותר בארץ. בוא נתמקד ביישוב חד נס, בקרבה רבה לכנרת.

קרא עוד »

סוויטות ברמת הגולן עם ארוחת בוקר מפנקת וארוחת ערב

כדאי לדעת, ישנם המון מתחמי סוויטות בצפון וברמת הגולן שמציעים לכם ארוחות ערב ממש טעימות, כולל ארוחות ערב עם פסטות ומאכלים איטלקיים, פיצות ועוד. מותאם גם לטבעונים ולאוכלים ללא גלוטן (יש לוודא מראש).

מעבר למאכלים נפלאים, כמובן שחשוב לדבר גם על נופים!

עוד סיבה שבגללה תיירים נמשכים לרמת הגולן וליישוב חד נס, נעוצה בעובדה שניתן למצוא צימרים עם הכי נוף שיש לכנרת – כיף ענק! צימר עם נוף לכנרת וג'קוזי פרטי זו מתנה מופלאה ליום ההולדת של בני הזוג, אך זה בהחלט מתאים גם עבור שאר ימות השנה.

צימרים בצפון לאירועים מיוחדים ולאירועי קבוצות

אם אתם מחפשים אחר סוויטות לאירועים מיוחדים בצפון, כמו למשל ימי הולדת וימי נישואין וירח דבש, יום פינוק זוגי בצפון כדאי לדעת שביישוב חד נס תמצאו מלונות בוטיק שקשה להתחרות איתם! מלון בוטיק בחד נס עם בריכת פסיפס ענקית שקשה לצאת ממנה מרוב התענגות? יש! צימר בצפון עם בריכה משותפת עבור קבוצות גדולות? יש גם את זה!

אין ספק, ישנן לא מעט סיבות בגללן אנשים נמשכים לרמת הגולן. ואם ככה, היכן כולן מתארחים? בשורה התחתונה, כל אחד מוצא לעצמו מתחם צימרים מפנקים, סוויטות יוקרתיות בחד נס וכדומה. בין אם אתם נהנים מסוג אירוח כזה או אחר, אתם בהחלט יכולים לבקש מהמארחים שלכם לסדר את הסוויטה כבקשתכם.

סוויטה בצפון ליום נישואין וירח דבש

ניתן לסדר את הסוויטה עבור ימי נישואין, ירח דבש וכדומה, אך לא רק. מה עוד? למשל, אם אתן חוגגות מסיבת רווקות, יהיה כדאי למצוא צימר למסיבת רווקות עם טיפולי ספא ועיסויים כיפיים במיוחד. כמובן, העיסויים ניתנים אך ורק על ידי מעסות מקצועיות ומומחיות.

ואם יש כל כך הרבה צימרים ברמת הגולן וגם סוויטות בחד נס עם בריכות מחוממות ופרטיות, כיצד בוחרים את מתחם הצימר הכי טוב לכם? אתם יכולים לבחור צימר לזוגות בלבד בצפון, צימרים למשפחות בלבד ברמת הגולן, סוויטות לקבוצות גדולות בחד נס, מלון בוטיק לאירועים מיוחדים ועוד.

הכי חשוב: לוודא מחיר טוב על צימרים ב-2020!

אתם מוזמנים לרכוש דיל סוויטות ברמת הגולן בהנחה – מחירים של 2020 על צימרים בחד נס. צימרים בהנחה אונליין – אפשר למצוא דרך אתר EXPLORER צימר בצפון – הדרך שלכם למצוא דיל צימר ברמת הגולן בהנחות ובמחירים טובים.

EXPLORER צימר בצפון הוא הרבה מעבר למגזין תיירות ברמת הגולן. במגזין זה אתם יכולים לקרוא המון טיפים על אטרקציות ברמת הגולן ומסעדות מעולות, אבל אתם גם יכולים לערוך השוואת מחירים בין צימרים בצפון. בין אם אתם הולכים על צימר למשפחות עם ג'קוזי פרטי, צימר זוגי עם בריכה מחוממת ופרטית, או סוויטות משפחתיות עם בריכות משותפות וגדולות, כדאי מראש לוודא שאתם מקבלים מחיר טוב על צימרים!

EXPLORER צימר בצפון במחיר טוב ובהנחה אונליין

דרך EXPLORER צימר בצפון, תוכלו לעשות זאת בקלות. בחרו לכם את מתחם האירוח הכפרי שלכם, תצמידו איזו אטרקציה טובה לחופשה שלכם ואתם מסודרים! מחפשים אחר אירוח כפרי יוקרתי ברמת הגולן? חד נס זו התשובה! מחפשים אחר צימרים במחירים טובים בצפון? גם ביישוב חד נס! הכי חשוב, לא לשכוח לארוז בגדי ים! מצאתם מתחמי אירוח בצפון עם בריכות לכל ימות השנה!

צריכים ייעוץ נוסף? אתם יכולים להתייעץ עם המארחים שלכם במתחמי צימרים יוקרתיים לזוגות עם חמאם טורקי ענק ומפנק, מתחמי סוויטות עם עיסוי שוודי בהזמנה מראש, המאחרים שלכם במתחמי צימר עם ג'קוזי ספא ועוד. בין אם אתם יוצרים קשר עם מארחים כאלו או אחרים, הם ישמחו לסייע לכם!

בסופו של דבר, הכי חשוב שהחופשה שלכם תהיה מושלמת, בין אם אתם מחפשים צימר לזוגות בלבד בחד נס, סוויטה משפחתית למשפחות גדולות בצפון וכו'. אנחנו לא יוצאים לנפוש בכל שבוע או בכל יום, ככה שהתכנון מראש בהחלט יכול להוביל לחופשה הרבה יותר כיפית! מומלץ להתייעץ עם המארחים שלכם, תהנו!

רמת הגולן – אושר ירוק במרחק נגיעה

צימרים ברמת הגולן מציעים אושר ירוק במרחק נגיעה, זאת הודות למתקני הנופש המתקדמים אך גם הודות למיקום המדהים, הנחשב לאחד המובילים והמתוירים בארץ. רמת הגולן משתרעת באזור הגבול בין ישראל לסוריה, באחת הנקודות הצפוניות בארץ, והיא מחורצת במספר מקורות מים עם הנחלים הגדולים ביותר בישראל.

חבל הארץ היפהפה משופע בנופים ירוקים מדהימים, שלל שמורות טבע, מסלולי טיול ייחודיים המושכים אליהם מטיילים מכל הגילאים, אתרים היסטוריים ומגוון אתרים ארכיאולוגיים מרתקים. אך מעל הכל, הגולן הוא מקום של שקט, שלווה וקצב חיים אחר, מיוחד במינו. בין מטעי תפוחים, עצים ירוקי עד, מזג אוויר מיוחד במינו, שלל מבשלות בירה ומסעדות בשר מדהימות – תמצאו אנשים שאין באף מקום אחר, אוויר נקי ומעשיר וחופשה שלא תשכחו בקרוב.

סינון קפדני וחוות דעת מאומתות

באתר שלפניכם הושקעה מחשבה רבה. אנחנו לא עוד אתר המציג שלל מתחמי נופש בגולן או צימרים ברמת הגולן – אנחנו בעצמנו בעלי מתחמי נופש באזור, נושמים את המקום, מכירים אותו לפני ולפנים ומשתפים יחד פעולה כדי שמטיילים מכל רחבי הארץ יוכלו ליהנות מכל הטוב המוצע באזור רמת הגולן. כל צימר, כל מתחם נופש, כל סוויטה וכל וילה באתר עוברים בקרת סינון מדוקדקת ואנחנו שומרים בהם על סטנדרט אירוח גבוהה במיוחד. ממש כמו המלונות המובילים בעולם, כל בעל מתחם נופש, בטרם נמנה על הצימרים המוצגים באתר, מתחייב לספק לאורחיו סטנדרט אירוח ללא דופי – הכולל שירות מעולה, מתקנים במצב מצוין, אמינות מלאה ותאימות מושלמת לתמונות שתראו לפניכם.

שירות ללא רבב הוא לחם חוקנו והוא הדבר שיגרום לכם, מטיילים יקרים, להגיע לבקר אצלנו גם בפעם הבאה, ולכן אנו לא מתפשרים על כך. כל צימר שתפגשו בדף הזה עבר בחינות נאותות מתקדמות, ולכל מתחם אירוח שמוצג באתר מצטרפות גם שלל חוות דעת מאומתות מפלטפורמות מובילות (Booking, TripAdvisor, Google וכדומה) כך שלצד התרשמות מהתמונות ומהאזור, תוכלו לבחון גם מה חושבים עליו מטיילים אמיתיים שבילו במתחם.

צימרים ברמת הגולן מחכים רק לכם – בואו ליהנות מחבל הארץ היפהפה!

הערת שוליים: לצערנו לאחרונה נערכה כתבת תחקיר ניקיון הצימרים מגמתית ופוגענית. להלן תגובתנו לכתבת תחקיר ניקיון צימרים של ערוץ 12.