צימרים בסובב כנרת:
צימרים בסובב כנרת? ישנו מקום אחד ומיוחד בצפון הכנרת, המקום הכי אידיאלי מכל הבחינות של נופש פסטורלי סובב לאגם. ממערב זורם הירדן, ממזרח שמורת המשושים ומדרום שמורת יהודיה. אנו כמובן מדברים על המקום שכולם אהבים לאהוב - יישוב חד-נס מצפון לכנרת.

מתחמי אירוח סובב כנרת: בהיקף האגם ובקרבת חופי הכנרת שוכנים יישובים תיירותיים רבים

צימרים בסובב כנרת: אזור הנופש המבוקש

צימרים בסובב כנרת עם נוף פנורמי משגע, כמו בסרטים ניתן למצוא רק בעיירה התיירותית חד נס.

צימרים בסובב כנרת: כל מה שלא ידעתם על אזור הנופש המבוקש בישראל

הכנרת נחשבת לאחד המקומות המבוקשים ביותר לנופש בקרב הישראלים. למען האמת, זה די בצדק. הרי איפה במדינתנו הקטנה נוכל למצוא מקור מים ענק ומתוק ללא גלים וכרי דשא? מקום שמצד אחד טומן בחובו היסטוריה עשירה ומרתקת ומנגד הכי רלוונטי לחופשה זוגית או משפחתית עכשווית? שמזג האוויר בו נותר חמים ונעים למשך כל השנה? הנה כל הסיבות להתארח במתחמי צימרים בסובב כנרת:

מהו סובב כנרת ולמה כדאי להגיע אליו?

סובב כנרת הוא הכינוי לטבעת הדרכים והישובים שנמצאת מסביב לכנרת. גבולותיה מתחילים בשיפולי הרי הגולן ממזרח, שם תמצאו את הישובים המשקיפים לכנרת מגבוה כמו רמות ותל קציר ואת קיבוצי החוף עין גב, האון ויתר החופים כמו חוף גולן, שיזף ולבנון. הגבולות מסתיימים בגדה המערבית שבה שוכנת העיר טבריה והחופים המערביים כמו שקמים, חוף גיא, נירוונה ובורה-בורה המוצלחים.

מדרום, גובלת הכנרת בקיבוץ מעגן וחוף צמח, משם ממשיכים המים לזרום דרומה בנהר הירדן העובר לאורכם של קיבוצי עמק הירדן. מצפון נמצאים יישובי דרום רמת הגולן כמו אלמגור וכפר נחום, כאשר יישוב חד נס נחשב לאחד המיקומים המבוקשים ביותר בקרב מחפשי צימרים בסובב כנרת. מכאן אגב, נמזגים נהר הירדן ומספר נחלים נוספים אל הכנרת ומספקים בכך הזדמנות לחוות מספר טיולי מים ושכשוכים ולא רק בחופים המוכרים.

כל האזור עטוף באקליפטוסים ומסלול אופניים, שהאמיצים מביניכם יוכלו לבצע גם רגלית. מידי שנה מתקיימת על הסובב גם צליחת הכנרת המפורסמת ממזרח למערב, כשבקיץ נהנים ילדי הקיבוצים מהרפסודיה – אירוע שבו לוקחים חלק רוב קיבוצי המדינה וכולל בנייה עצמית של רפסודות ושייט עליהן במי הכנרת.

אטרקציות, פעילויות וחוויות על המים

אורחי צימרים בסובב כנרת מרוויחים בין היתר גם את מבחר המסעדות שקיימות באזור. המקומיים הבינו שעל מנת לארח בצורה הטובה ביותר, עליהם לטפח גם את הרמה הקולינרית. לכן תמצאו כאן מטבחים עשירים המשתמשים בחומרי גלם טריים מהאזור בלבד. חלקם אף נחשבים לטובים ביותר במדינה. בנוסף תמצאו כאן שלל פעילויות, החל מאטרקציות מים חווייתיות בחופים השונים וכלה בטיולי ג'יפים, סוסים וטרקטורונים בלב השטח, מול נוף מקסים. אלו מכם שמעוניינים לפגוש גם את סיפורי המקום, יוכלו לבקר במקומות כמו בית צידא או כנסיית הלחם והדגים ולחוות את הכנרת מהצד הקדום והמסקרן.

צימרים סובב כנרת – חוויה ללא גבולות

צימרים שנמצאים בסובב כנרת מתמקדים בחוויית אירוח כפרית עשירה ומפנקת. חלק גדול מהם מוגדרים כמתחמי צימרים יוקרתיים בצפון, כשהריכוז הגבוה שלהם נמצא ביישובים חד נס, רמות, מגדל וכנרת המושבה. צימרים בצפון אלה נבדלים מהיתר הודות לבריכות הפרטיות והסוויטות המושקעות לטובת זוגות ומשפחות שמחפשים אתנחתא פרטית. בחלקם תמצאו גם אפשרויות ספא מגוונות וארוחות בוקר עשירות במיוחד.

מגוון הצימרים על המים, יצר מספר סוגי מתחמי אירוח, כשלכל אחד מהם אווירה שונה וכמובן טווח מחירים אחר: צימרים באווירה טרופית, אווירה כפרית, בעיצוב פרובאנס מיוחד, מעץ פראי או שפע טכנולוגיה. "על הנייר", ככל שהצימר שלכם כולל יותר אלמנטים מפוארים כמו מיטה מתכווננת, קמין או מסך טלוויזיה חדשני וענק, כך מחירו יוקר יותר.

היוקרה כוללת כמובן שימוש חופשי בבריכה פרטית ואפילו בר משקאות אישי, כך ששווה להשקיע יותר בחוויה. צימרים יוקרתיים בחד נס או מושב רמות מצטיינים גם ברמת השירות שלהם לאורח ומגישים איכות עד לרמת המצעים ואבזור המטבחון. כמובן שהם גורפים גם המלצות רבות מהאורחים בנוגע לרמת הניקיון, האדיבות וכמובן האקסטרות שמצפות בחדרים.

וותיקים אך משודרגים: איך הפכו הצימרים בסובב כנרת לסיפור הצלחה?

אזור הכנרת יושב לראשונה בתחילת שנות העשרים, על ידי גלי החלוצים הראשונים. בשל החזון לחיים קהילתיים, הוקמו סביב המים כמה וכמה קיבוצים משגשגים שחיי הכפר השלווים שבהם נשמרו. הדבר יצר לאורך השנים שורה ארוכה של צימרים למשפחות באווירה כפרית נעימה ורגועה, שבה האורחים נוהגים להתמקד בלינה ובטיולים בסביבה. המשמעות לכך היא שאין צורך בכל הפסיליטיז היוקרתיים ועל כן מחיר החופשה נותר אטרקטיבי יותר. בשל ההפרטה של חלק גדול מקיבוצי האזור, חלק מהצימרים נסגרו ואלו ששרדו, הפכו למוצלחים בהרבה: שילבו בריכה גדולה, מתחם גן מושקע ולא חסכו באמצעים נוספים כמו מתחמי ספא ופרגולות למנגל. כל זאת לצד נופיה הקסומים של הכנרת והתחושה של חיים יפים בתוך הכפר.

אירוח עשיר, ססגוני ומלא עניין

אם גם אתם רוצים להתארח במתחם צימרים סובב כנרת, אין צורך להשקיע ימים רבים בחיפושים. דרך הרשת תוכלו למצוא מגוון עצום של מקומות במבחר רמות ומחירים. אם אתם מחפשים פינוק ייחודי תוכלו למצוא צימרים יוקרתיים רבים בחד נס ולהשקיף על הכנרת הסמוכה בקלות, תוך שאתם שוחים בבריכה הפרטית. אם אתם מעדיפים צימר משפחתי קטן וכפרי, תוכלו לעשות זאת דרך חדרי האירוח ביישובים השונים. מה שבטוח – אתם עומדים להגיע להרפתקה צבעונית וססגונית, מלאה בחוויות מים, נופים קסומים ואטרקציות, הכוללת אירוח ברמה גבוהה, פאר, שלווה ונחת.