צימרים בטבע ברמת הגולן – מומלצים ב 2022

צימרים מומלצים בטבע בצפון הארץ וברמת הגולן בפרט. ראו מתחמי צימרים מומלצים בטבע.

מקומות לינה מומלצים בצפון הכנרת בלב שמורות הטבע של רמת הגולן ב-2022

תוכן עניינים

צימרים בטבע ברמת הגולן – מקומות לינה מומלצים בטבע של 2022

איזה כיף, ב1 במאי, 2020, אפשר להגיע שוב למתחמי צימרים בצפון! מחפשים צימרים בטבע בצפון? אנחנו מזמינים אתכם להכיר סוויטות אל מול הכנרת ואל מול נופים בהחלט משגעים. מה קורה עם התיירות ברמת הגולן ב-2022? נדבר על זה:

שוקלים נופש בצפון אחרי הקורונה? אנחנו מזמינים אתכם להתענג על החיים האלו, כי מגיע לכם ולכולנו ליהנות. מגפת הקורונה הצליחה לשתק פלנטה אחת שלמה ולאיים עליה עד כדי הסתגרות בבתים למשך חודשים. ב-1 במאי דברים מתחילים להשתנות, וכולנו מקווים שלא נחווה נסיגה אחורנית. אם כך, מה קורה עם צימרים בטבע ברמת הגולן? האם הכול יהיה אותו דבר? האם אפשר יהיה ליהנות מדיל של צימר עם עיסוי בצפון אחרי הקורונה?

נופש ברמת הגולן עם צימר באמצע הטבע

בין אם אתם מחפשים נופש זוגי בצפון או נופש משפחתי ברמת הגולן, אנחנו ממליצים לכם כבר היום להתחיל לברר מחירים על צימרים אחרי קורונה בצפון. נכון להיום וכדאי לבדוק לפני שייגמר, ישנן הנחות על צימר אחרי קורונה ברמת הגולן, כאלו שחובה לתפוס ב-2 ידיים.

מחפשים צימר בטבע המבודד? צימר מבודד בטבע זו בחירה מעולה, גם ללא כל קשר לימי הנגיף. בלי קשר למגפה הזו שפקדה אותנו, אנשים אוהבים פרטיות. וזה בדיוק מה שמקבלים בבקתות כאלו שנמצאות בטבע הפורח והמריח. ואנחנו מתכוונים לפורח ומריח!

צימרים מבודדים למשפחות ובקתה משפחתית עם ג'קוזי מפנק ונוף להרי הגולן

תיירות ברמת הגולן ב-2022

חורף 2022 המטיר עלינו המון גשמים מבורכים, שהובילו את הטבע ברמת הגולן לשגשג ברמות היסטריות. נוסף על גשמי הברכה האלו שהצמיחו את רמת הגולן, חשוב לזכור גם שבחודשים האחרונים כולנו הסתגרנו בבתינו. זה הוביל לכך שבעלי חיים התרבו והטבע שגשג ללא הפרעות מבני האדם.

התוצאה? משגעת!

בין אם אתם מחפשים אחר צימר זוגי בחד נס או סוויטה משפחתית ברמת הגולן, בכל מקרה כדאי לסגור גם על מסלול טיולים מומלץ שכזה. ומה לגבי אוכל? נקודה חשובה, בואו נסביר:

צימרים בטבע על גדות נהר הירדן בצפון הארץ ברמת הגולן.

צימרים בטבע עם ארוחת בוקר בצפון אחרי הקורונה

מאחר וענף המסעדנות צפוי להיפתח בשלב מאוחר יותר, צימר עם ארוחת בוקר בחד נס זו האופציה הטובה ביותר והראלית. מחפשים צימרים עם ארוחת בוקר אחרי הקורונה ברמת הגולן? חשוב לדעת, הארוחות שבעלי צימרים בחד נס מכינים הן ארוחות מוקפדות, שנעשות בידיים מכוסות כפפות סטריליות.

אף אחד, בחיים, לא ייקח צ'אנס על הבריאות שלכם.

מאז ומתמיד וגם בתקופת ה-פוסט קורונה, בעלי צימרים בחד נס עושים את כל המאמצים בכדי שאתם תיהנו מנופש מושלם ונקי ברמת הגולן. הצימרים בהם אתם מתארחים הם מתחמי צימרים ברמת הגולן אשר בחלק מהמקרים נבנו על ידי עשרת אצבעותיהם של בעליהם. המון אהבה הושקעה בבניית מתחמי אירוח כפרי בחד נס, והרצון הוא לחלוק אתכם את האהבה הזאת.

נופש ברמת הגולן בטבע עם המון ספייס ומרחב בטוח מפני הקורונה

אתם מוזמנים ליהנות מנופש באמת מושלם, במיוחד אם אתם מחפשים זמן בידוד אחרי הקורונה בצפון. קחו את בני הזוג או את המשפחה, תמצאו לכם סוויטה משפחתית, צימר זוגי, מלון בוטיק לקבוצות, או מה שתצטרכו.

בכל מקרה, יישוב חד נס יענה על דרישותיכם. צריכים צימר לציבור הדתי ב-1 במאי ואחרי הקורונה? ביישוב חד נס תמצאו המון צימרים לדתיים עם בריכה פרטית, סוויטות אירוח לדתיים ועוד.

תוכלו לקבל את כל הציוד הנדרש לכם בכדי להעביר את השבת בנועם מושלם ובפרטיות מוחלטת. וכשמדברים על צימרים בפרטיות מוחלטת אחרי תקופת הקורונה, למעשה מדברים על מתחמי אירוח כפרי בחד נס שנחשבים גדולים מספיק. רוצים לדבר במספרים?

מתחם צימרים בצפון למשפחות עם בריכה ונוף פנורמי אל הכנרת

עד כמה גדולים מתחמי צימרים בחד נס? זה בטוח מפני קורונה?

צימר אחרי קורונה בחד נס, גודלו בערך 150 מ"ר ועד 200 מ"ר. הכוונה היא לא שהצימר עצמו בגודל של 200 מ"ר, אלא המתחם הוא בגודל הזה. צימרים מבודדים בטבע מהקורונה בחד נס גדולים מספיק בכדי להכיל קבוצה של אנשים, אבל עדיין להשאיר מרחב בטיחות לכל אורח ואורחת.

אתם מוזמנים להכיר צימרים בצפון לזוגות עם שירותים אישיים, כמו למשל בריכה פרטית ומחוממת. חשוב לזכור, ישנם יתרונות רבים במתחמים אשר מספקים כל כך הרבה מקום לאורחים. כל עוד המתחם מספיק גדול, אתם לא מסכנים את בריאותכם.

מתקנים אישיים לכל צימר וסוויטה בחד נס | בטיחות במקום הראשון

כל צימר מגיע עם מתקנים אישיים משלו, ככה שאתם לא צריכים לחשוש שמא מישהו השתמש בג'קוזי שלכם או בבריכה הפרטית שלכם. בשורה התחתונה, הכי חשוב הבריאות. אתם מוזמנים כעת לברר לגבי הנחות על צימרים אחרי הקורונה – סוויטות בהנחה, צימרים בטבע לאחר הסרת ההגבלות ועוד.

צימרים בטבע מומלצים בצפון הארץ במיוחד ברמת הגולן תוכלו למצוא צימרים מומלצים בטבע.

הסתקרנתם? צריכים מידע נוסף? EXPLORER צימר בצפון הוא מגזין תיירות ברמת הגולן, דרכו אתם יכולים ליצור קשר עם מתחמי הצימרים הכי מומלצים בתקופת הקורונה ולאחר הסרת המגבלות.

בהתאם להוראות משרד הבריאות, אקספלורר צימר בצפון מרכז עבורכם מתחמי צימרים בטבע וביישוב חד נס, שמוכנים להציע הנחות על נופש בצפון אחרי קורונה, צימרים עם בריכות פרטיות ועוד.

שיהיה נופש נעים!