צימרים בגליל המערבי

סוויטות יוקרה בצפון לאלפיון העליון עם בריכות פרטיות ומתקני ספא.

צימרים בגליל המערבי - המומלצים והמפנקים באמת

בחירת צימרים בגליל המערבי

אם אתם מחפשים אחר צימרים בגליל המערבי לזוג או עם ילדים, הכנו עבורכם את כל מה שצריך לדעת בעניין. מחפשים אחר צימר יוקרתי בגליל המערבי עם טיפולי ספא? אולי סוויטה יוקרתית עם הילדים ועם בריכה מחוממת? בין אם כך או כך, ככה מתבלים את הנופש שלכם עם עונג ופינוקים, מעודכן ל-2022:

בבחירתכם את מתחם הנופש שבו תתארחו בסוף השבוע, יהיה עליכם לקחת בחשבון לא מעט פרטים. אתם תרצו לדעת שאתם מקבלים תמורה מלאה לכספכם, ולא פחות חשוב מכך, תרצו לדעת שהפינוקים הנכונים ממתינים לכם. אם כך, כיצד תדעו בוודאות שמתחם הנופש שהזמנתם הוא אכן המתחם המתאים לכם ביותר? דרכנו, EXPLORER צימר בצפון, תוכלו לקבל את כל הפרטים הכי עדכניים ומדויקים על צימרים בגליל המערבי. ריכזנו לפניכם כמה מתחמי צימרים באזור הגליל המערבי וליד הכנרת, כל שנותר לעשות הוא פשוט לתקשר עם המתחם לפרטים והזמנות. חופשה מהנה ומוצלחת.

אפשרויות נוספות לנופש באזור הגליל המערבי

Explorer צימר בצפון מגזין תיירות ונופש בגולן

צימרים ברמת הגולן – מתחמי לינה בין נופים קדומים

צימרים ברמת הגולן מציעים קרבה בלתי אמצעית לטבע היפה של האזור הצפוני. אנחנו מזמינים אתכם לצלול אל תוך מתחמי הצימרים היוקרתיים, המציעים למבקרים בהם את כל הטוב הדרוש לחופשה מושלמת. כל צימר מתוכנן בקפידה לחוויית הנופש הטובה ביותר שיש, עם מתחמי רביצה מפנקים, חצר רחבת ידיים מלאה בעצי פרי והמון ירוק, נופים מדהימים של פעם בחיים, ובחלקם יחכו לכם גם בריכות פרטיות וגדולות, ג'קוזי מפנק, סאונה פרטית ופינות ישיבה מפנקות במיוחד. כדי להבטיח שתיהנו מחווית החופשה הטובה ביותר, לא חסכנו על הפרטים הקטנים כגדולים – וכולם, ללא יוצא מן הכלל, מחכים רק לכם.

מעבר לפרטים נוספים »
צימרים יוקרתיים בצפון עם בריכה פרטית בכל צימר

צימרים יוקרתיים בצפון עם בריכה פרטית מחוממת

צימר אקספלורר (EXPLORER) הוא בלש צימרים וסוויטות בצפון ובדרום הארץ. דרך צימר אקספלורר תוכלו לאתר בקלות צימרים יוקרתיים בצפון עם בריכה פרטית מחוממת. הנופים הקסומים של הצפון יגרמו לכם לחזור לכאן שנית ושלישית. ארזתם הכול?

מעבר לפרטים נוספים »
צימרים יוקרתיים לזוגות בשילוב עיסוי שוודי ומגוון טיפולי ספא

צימרים יוקרתיים לזוגות | 28 סוויטות יוקרה

אם אתם אוהבים את החיים הטובים, אין ספק שמתחמי צימרים יוקרתיים לזוגות הם בשבילכם, ולא רק בגלל 100% הפרטיות שתהנו ממנה. בואו נדבר על היתרונות שיש במתחמי צימר יוקרתי לזוג, ובנוסף, נרחיב גם מה קיים במתחמים האלו. חופשה יוקרתית בצפון ב-2022, ככה נראית:

מעבר לפרטים נוספים »
צימרים בצפון לסופ"ש הקרוב - כל הצימרים שנשארו פנויים לסוף שבוע ברמת הגולן.

צימרים בצפון לסופ"ש הקרוב

יישוב חד נס הוא אחד היישובים היותר ידועים ברמת הגולן, אליו מגיעים עשרות אלפי תיירים במהלך השנה בכדי להתענג על צימרים מפנקים עם בריכה מחוממת, סוויטות ווילות עם ג'קוזי, מלונות בוטיק ועוד. אם אתם מחפשים אחר הנופש המושלם, אנחנו ממליצים להתחיל אותו בדיוק כאן, ביישוב חד נס, רמת הגולן וסובב כנרת. בדיוק כאן, אתם תמצאו את כל מה שחיפשתם בכדי לייצר את החופשה המושלמת עם יקיריכם (יש גם צימרים בצפון לסופ"ש הקרוב עם כלבים!). כל מה שרציתם לדעת על תיירות ברמת הגולן ב-2022:

מעבר לפרטים נוספים »
צימרים מבודדים לזוגות בפרטיות מוחלטת עם בריכה פרטית.

צימרים מבודדים לזוגות – בפרטיות מוחלטת

אין כמו השגרה, גם אם היא לפעמים יכולה להיראות ולהרגיש לנו משעממת. בשגרה שלנו, כולנו אוהבים צימרים מבודדים לזוגות בצפון, כאלו שאפשר לקחת מהם פסק זמן של שלווה אמיתית. מחפשים סוויטות מבודדות ברמת הגולן? בואו נדבר עליהן:

מעבר לפרטים נוספים »
צימרים למשפחות עם ילדים בצפון חד נס ברמת הגולן. מגוון צימרים המותאמים למשפחות עם ילדים.

צימרים למשפחות עם ילדים

החזאים מדברים על כך שבחורף 2020, אנשים לא מפחדים מהגשם ופוקדים מתחמי צימרים למשפחות עם ילדים. דני רופ מאיים בגשמים חזקים? סוויטות למשפחות עם ילדים יתאימו בדיוק עבורכם, גם עבור חופשה חורפית ברמת הגולן.

מעבר לפרטים נוספים »
צימרים בצפון לזוגות דקה 90 - אם חיפשתם צימרים ברגע האחרון לזוגות אנו הכתובת עבורכם.

צימרים בצפון לזוגות דקה 90

סוויטות זוגיות דקה 90 עם מירב הרומנטיקה, מוצאים ביישוב חד נס, רמת הגולן. אם אתם מחפשים אחר דילים לזוגות בצפון דקה תשעים, אנחנו מזמינים אתכם להכיר עולם שלם של תיירות כפרית בצפון הארץ. חד נס היא עיירה כפרית באמצע המזרח התיכון, בקרבה רבה לכנרת. במרחק קצרצר מהכנרת, תמצאו את העיירה ובה עשרות מתחמי צימרים מפנקים במיוחד, אם לא יותר.

מעבר לפרטים נוספים »
צימרים יוקרתיים בצפון עם מטבח גדול מושקע ומאובזר לכל מטרה של אירוע משפחתי

מתחם צימרים לקבוצות ולוועדי עובדים

רמת הגולן היא פיסת ארץ פסטוראלית במיוחד, אליה מגיעים תיירים מכל העולם. תוכלו למצוא בקלות מתחם צימרים לקבוצות ולוועדי עובדים עם כל הפינוקים, כולל פינוקי ספא שונים. אם מדברים ספציפית על יישוב חד נס, הרי שתיירים מגיעים לעיירה כפרית זו מכל קצוות תבל. בואו נספר. חד נס היא העיירה הכי כפרית בארץ, אבל גם הכי מפנקת ויוקרתית. תוכלו בקלות למצוא מתחמי סוויטות לקבוצות, צימרים לאירועי עובדים, מלון בוטיק לאירועים משפחתיים ועוד. ביישוב אתם יכולים להנות ממתחמי אירוח כפרי המציעים לכם גם פינוקי ספא, כאלו שאי אפשר לסרב להם.

מעבר לפרטים נוספים »
פאב בחד נס - "לונה בר" אורחי צימרים בחד נס יוכלו ליהנות מבר שכונתי יוצא מגדר הרגיל.

מה יש לעשות באזור חד נס

אז מה יש לעשות בחד נס? חופשה בצפון יכולה לכלול אין-סוף אפשרויות של מקומות בילוי ואטרקציות, אבל אם אתם מתארחים בקרוב בכפר חד נס ועדיין לא ביקרתם בפאב LUNA , אתם מחמיצים הופעות חיות בחד נס, בירות מקומיות, יין מקומי ועוד רבות.

מעבר לפרטים נוספים »
צימרים יוקרתיים ברמת הגולן עם עיסוי מפנק וארוחת בוקר עד לצימר.

צימרים יוקרתיים ברמת הגולן

מחפשים אחר הצגה של נופש בצפון ולא יודעים באיזה מתחם צימרים לבחור? צימר EXPLORER בצפון, מגזין תיירות, כאן כדי לדבר אתכם על צימרים יוקרתיים ברמת הגולן, שהם למעשה חבילות נופש ברמת הגולן עם רמות ההתענגות הגבוהות ביותר בארץ. בוא נתמקד ביישוב חד נס, בקרבה רבה לכנרת.

מעבר לפרטים נוספים »
מלון בוטיק בצפון עם בריכה פרטית מחוממת ומקורה ולכל סוויטה בריכה פרטית.

מלון בוטיק בצפון עם בריכה פרטית

אם יש דבר אחד יותר כיפי מאשר מלון בוטיק בצפון עם בריכה פרטית ומחוממת, הרי שזה מלון בוטיק עם חמאם טורקי. אנחנו כבר נסביר לכם למה אנחנו מתכוונים כשאנחנו אומרים מלון בחד נס עם חמאם טורקי מפנק, אבל קודם כל בואו נדבר על צימרים ברמת הגולן עם בריכות מחוממות. מחפשים אחר סוויטה בצפון עם כל הפינוקים? מדליקים את ה-WAZE, מקלידים "חד נס" ומגיעים לעיירה שכולה קסם.

מעבר לפרטים נוספים »